Olisko jollai kuvaa tuosta konepellin tuulihaasta?
Itellä alko kanittamaan pahemman kerran se hakanen ja mietin että onkoha siitä karannu joku rulla. Tällä hetkellä pelkkä tappi yrittää "liukua" sitä hakasta pitkin -> jonka pitäs avata. mutta eihän se liu-u helposti ainakaan.
Joku rulla siinä olisi hyvä olla mutta en ole yhdessäkään nähnyt, tai sitten on kaikista pudonnut mitä ole katsonut.
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Virta+näppäin valot palaa, mutta mikään näppäin ei toimi. Onkohan näyttö tai koko yksikkö rikki? Taustavalo siitä on ainakin pimeenä, mutta nyt ei tapahdu mitään.
Ratin kautta voi volumen ja kanavan vaihtaa..
Pääseekö tuohon Inpalla tms kiinni?
Akkukaapelin irroitin ja ei auttanut nollaus. Sulake oli kunnossa
Master-laite on pois pelistä eli, jos autossa on navilaskuri, niin se on syyllinen. Katso ensi liittimet (sininen ja punainen). Jos ei ole navia, masterina tuolloin on tv-moduli.
Laita PM, jos laskuri onkin rikki
Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Master-laite on pois pelistä eli, jos autossa on navilaskuri, niin se on syyllinen. Katso ensi liittimet (sininen ja punainen). Jos ei ole navia, masterina tuolloin on tv-moduli.
Laita PM, jos laskuri onkin rikki
Okei kiitos. Autossa on navi, joten sen laskuri on varmaan syyllinen. Mistä tarkastan, vai katotaanko kun sulle sopii? Laitoin sulle privaa vko sitten.
Miten hankala toi on irroittaa, näyttö siis? Listat poissa ja siellä ruuvit?
t.Pete
now: Mercedes Benz 350e AMG ex: f30 320i M-Sport ex: e46 320i M-Sport II ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II ex: e36 316i Compact ex: e39 530i M-Sport ex: e46 320Cd M-Sport II
Itsellä on Valeon 90A laturi, voiko vaihtaa päikseen Boschin 120A laturiin? Tuleeko ongelmia kiinnitysten kanssa jne?
Sigun auto ja molempia latureita on käytetty ko. autossa.
Itsellä on Valeon 90A laturi, voiko vaihtaa päikseen Boschin 120A laturiin? Tuleeko ongelmia kiinnitysten kanssa jne?
Sigun auto ja molempia latureita on käytetty ko. autossa.
Tuskin niille on eri kiinnityksiä rakennettu. Sinne vaan niin lataa hieman tehokkaammin
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Jeps näytti puuttuvan kokonaan pultti nro 6 kuskin puolelta, eikä sitä taida saada sinne ilman levyn irrotusta. Vaihdoin molemmat koiranluut mutta joku siellä vielä kolkottaa. Ei kyllä oikein kuullosta jarrukilveltä, liekkö iskari sitten. Noh jatketaan harjoituksia
Jeps näytti puuttuvan kokonaan pultti nro 6 kuskin puolelta, eikä sitä taida saada sinne ilman levyn irrotusta. Vaihdoin molemmat koiranluut mutta joku siellä vielä kolkottaa. Ei kyllä oikein kuullosta jarrukilveltä, liekkö iskari sitten. Noh jatketaan harjoituksia
No tukivarret sun muut sinne on reilu vuosi ja 30tkm sitten uusittu. Ei pitäisi olla niissä. Tai sitten on, mistä niistä tietää kauan ne kestää vaikka piti olla laatukamaa:think
Toinen nurkkahan oli uusittu lahden kaverilla, oli ajanut johonkin monttuun sen tms? Olisko jotain väljää sen jäljiltä vieläkin?
Kannattaa vakavasti harkita original retrofit -sarjaa. Foorumilla on jossain juttua tästä ja ei ollut hinnaltaankaan paha.
Setillä on naamakertoimesta riippuen hintaa n.210-250€. Eikä todellakaan ole paha hinta siihen nähden, että setissä on mukana 2kpl n. 170€ arvoista alkuperäistä avainta, eikä auton oman johtosarjan johtoja tarvitse katkoa. Asennus vie aikaa 1,5-3h ja asennuohjeet saa liikkeestä pyytämällä.
Kannattava investointi, jos esim. autoon on olemassa vain yksi avain.
Toki, mutta käytännössä erittäin harvinainen ilman M-sportia. Jos nyt aletaan hiuksia halkomaan, niin kyllähän M-sportinkin on saanut vaalealla kattoverhoilulla, jos sen on erikseen halunnut speksata.
Vanha mut vastataan silti. Ei ole tarjoitus hiuksia halkoa, sattuu vaan omassa autossani olemaan tuollainen tumma kattoverhoilu ilman m-sporttia
Mikäs tuossa e39 polttoainesuodattimessa on niin erikoista kun maksaa maltaita? ~100e marmorilla ja 60e tarvikkeena
Kyseessä facelift jos sillä merkitystä.
Paineensäädin sisäänrakennettuna.
Vaikea arvailla, kun ei tiedä konetta, mutta näin ainakin m54-koneissa.
Konehuoneeseen kun ei mene kuin 1 bensalinja, paluu on suodattimelta = oltava paineensäädin samassa paketissa.
Comment