Originally posted by NAL-E
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nelipyöräsuuntaus ei etupään aurauksien osalta onnistunut, kun on raidetangot jumahtanu niin tiukkaan raidetangonpäihin. Voin kertoa että kaikki on kokeiltu, joten nyt ainoa vaihtoehto on alkaa tilailemaan osia..
En jaksa muistaa minkälainen rakenne se oli enkä nyt pääse tarkistamaankaan, joten voisiko joku ystävällinen listata osat jotka tarvitsen?Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Ex:
e34 525i
e34 525tds "superturbo"
e39 530d M-Sport
Comment
-
-
Takaluukun lukosta räjäytyskuvia?
Yrittäny ettiä vaikka mistä mutten oo löytäny. Onko muuten yleinenkin vika, että takaluukun lukko lakkaa pelittämästä? Eipä mee lukkoon enään ollenkaan, purin lukon ja vähän näyttäis siltä, että siel olis ollu jonkunlainen jousi ennen mutta eipä moista enään näy.
Comment
-
-
Originally posted by Jekkku View PostTakaluukun lukosta räjäytyskuvia?
Yrittäny ettiä vaikka mistä mutten oo löytäny. Onko muuten yleinenkin vika, että takaluukun lukko lakkaa pelittämästä? Eipä mee lukkoon enään ollenkaan, purin lukon ja vähän näyttäis siltä, että siel olis ollu jonkunlainen jousi ennen mutta eipä moista enään näy.No tarkastin piuhat -> kaksi oli poikki -> kolvaamaalla korjasin ja taas mennään.
Eipä tuon korjaamiseen oikeastaan räjäytyskuvaa tarvii. Jos ei vanhaa jousta löydy niin sitten joko hankit uudet jousen tai uuden lukon.. Bimmerforum:lla on DIY osiossa molempiin korjausohjeet.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostOn yleinen vika, itsellä viime talvena iski peräkkäin kaksi tyyppivikaa yhtä aikaa takaluukkuun. Ensi katkes se jousi, korjasin vääntämällä uuden lenkin päähän. Iskin luukun kiinni, mutta eipä enää auennutkaan kaukosäädöllä, eikä napista. Hieman WTF fiilis.No tarkastin piuhat -> kaksi oli poikki -> kolvaamaalla korjasin ja taas mennään.
Eipä tuon korjaamiseen oikeastaan räjäytyskuvaa tarvii. Jos ei vanhaa jousta löydy niin sitten joko hankit uudet jousen tai uuden lukon.. Bimmerforum:lla on DIY osiossa molempiin korjausohjeet.
Comment
-
-
Originally posted by Fastpiksu View PostNelipyöräsuuntaus ei etupään aurauksien osalta onnistunut, kun on raidetangot jumahtanu niin tiukkaan raidetangonpäihin. Voin kertoa että kaikki on kokeiltu, joten nyt ainoa vaihtoehto on alkaa tilailemaan osia..
En jaksa muistaa minkälainen rakenne se oli enkä nyt pääse tarkistamaankaan, joten voisiko joku ystävällinen listata osat jotka tarvitsen?
Comment
-
-
Originally posted by Fastpiksu View PostNelipyöräsuuntaus ei etupään aurauksien osalta onnistunut, kun on raidetangot jumahtanu niin tiukkaan raidetangonpäihin. Voin kertoa että kaikki on kokeiltu, joten nyt ainoa vaihtoehto on alkaa tilailemaan osia..
En jaksa muistaa minkälainen rakenne se oli enkä nyt pääse tarkistamaankaan, joten voisiko joku ystävällinen listata osat jotka tarvitsen?
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostTarvitset uudet raidetangot molemmin puolin. Uudet lemförderit ebaystä reilun satasen.
Comment
-
-
Originally posted by Jekkku View PostYeah, en vaa oikee keksi miten sen jousen pitäis olla siellä. Mutta kiitoksia avusta, koitan tuolta ettiä kuvia.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKuvia miten se jousi siellä on löytyy ihan googlen kuvahaustakin.. Olisin kiitollinen jos ite oot nähny sellaitteen kuvan ja viittisit linkittää.
E: Joo, eli vois hakee vähän englannikski nii vois löytää. Kuvat siis löydetty ja nyt mettästään jostain samanlaista jousta vielä! =)
E2: Mut ei noi kuvat kovin selkeitä ja klikkaa niin menee suoraa foorumille mistä ei löydäkkää enää kyseisiä kuvia, damn.Last edited by Jekkku; 16-08-2012, 14:08.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostEipä taidakaan olla vika pumpussa, tai ainakaan tuo löpön lisäämiskikka ei toiminut. Koitin laittaa virtoja päälle useaan kertaan, mutta näyttäisi siltä, ettei koneelle tahdo mennä ollenkaan polttoainetta. Hieman sylkemällä sitä nestettä liikkuu siellä polttoaineputkessa mutta muuten on aivan täynnä ilmaa. Eikä edes yritä käymään.
Löysin seuraavia vikakoodeja:
4704 pre-supply pressure monitoring
pre-supply press below min value for engine start
2550 rail pressure control at start
rail pressure build up
4496 rail pressure plausibility
leakage
control deviation over engine speed too great
Tuollaisia vikakoodeja pukkasi ja nollauksen jälkeen ja startin jälkeen palasivat heti nuo kaksi ylintä koodia takaisin. Lieneeköhän siirtopumppu entinen ja jos näin, niin laittakaa vaikka linkkiä niihin ohjeisiin, joilla vaihtaa kyseinen kapistus.
Mainittakoon, että moottori ei siis mitä ilmeisimmin saa polttoainetta, koska se suodattimelta lähtevä kirkas letku on käytännössä aivan kuiva, eli ei sisällä ilmakuplia, vaan on kokonaan vailla polttoainetta. Hieman virrat päällä näyttäisi siltä kuin pumppu yrittäisi ruikkia ainetta moottorille päin, mutta letku ei ikinä täyty. Kuljettajan penkin alla oleva pumppu kylläkin surisee. Polttoainetta on puoli tankkia jäljellä. Auto ei edes yritä käymään ja pukkaa yllä olevia vikakoodeja uudestaan ja uudestaan. Livedatan perusteella pre-supply pressure on 0,98. Viikko ennen auton sammumista, oli lieviä käynnistymisongelmia. Laitanko siirtopumpun vai tankin pumpun tilaukseen?
Comment
-
Comment