Onko tuossa joku säännös joka kieltää tupla parkit? Aikoinaan kun oli lisävaloissakin parkkipolttimot tuli hylsy katsastuksessa, vaikka onhan noita joka kuorma-auton keula täynnä...
Onko tuossa joku säännös joka kieltää tupla parkit? Aikoinaan kun oli lisävaloissakin parkkipolttimot tuli hylsy katsastuksessa, vaikka onhan noita joka kuorma-auton keula täynnä...
Kyllä. Parkkeja ei saa kahdentaa, lisävaloja ei saa olla paritonta määrää, parkit pitää olla "valkoista valoa" tuottavat, mutta kuitenkaan ei saa olla oikeesti valkoset, vaan pitää olla kusen keltaset, parkki umpiot/lasit pitää olla ko. valolle hyväksytyt (esim. vilkun laseissa ei ole sopivia hyväksyntöjä), yms. järjettömyyksiä lakiteksteissä.
E: Poikkeuksena tietty nämä alkuperäiset enkelit, audin ledijonot yms. vastaavat.
Alustan vaihto alkaa olemaan edessä.. Nyt "ongelma" onki, minkä tuohon laittaa. Ostin n. 1½ vuotta sitten TL-Finn automobilelta racelandin alustan, ja ikinä en oo niin huijatuks tullu. Pelkkä firman nimi saa jo näkemään punasta!
Mutta nyt pitäis sitten uus laittaa.
Autolla pitäis saada kuljetettua myös krossipyörää ( http://www.24mx.fi/pitbike/p/pyoran-...ja-teltat/k28/ ) tuommoisella koukkuun laitettavalla telineellä!
Mitä suosittelette, korkeus,jäykkyys vai minkä sinne laittaa? Auton mataluudella ei nyt sinänsä ole merkitystä. Mikä madaltaa niin korkeussäädettävä että saa talveksi nostettua ylös.
minkä merkkistä ja millä ominaisuuksissa? Perää kohden kuitenkin kohdistuu painoa paljon pyörän ollessa kyydissä. Matkat ei kuitenkaan ole pitkiä, max 70km. Saan töissä vetää rekalla kärriä, niin ei huvittaisi alkaa henkilöautolla vetämän, mikäli tämmöinen telinekkin on keksitty!
Kyllä. Parkkeja ei saa kahdentaa, lisävaloja ei saa olla paritonta määrää, parkit pitää olla "valkoista valoa" tuottavat, mutta kuitenkaan ei saa olla oikeesti valkoset, vaan pitää olla kusen keltaset, parkki umpiot/lasit pitää olla ko. valolle hyväksytyt (esim. vilkun laseissa ei ole sopivia hyväksyntöjä), yms. järjettömyyksiä lakiteksteissä.
E: Poikkeuksena tietty nämä alkuperäiset enkelit, audin ledijonot yms. vastaavat.
tuo kahdentamispykälä menee tietääkseni siten että samassa umpiossa voi olla useammat parkit, kuten e39 enkelit mutta mm. e34:n erillisissä umpioissa ei saa palaa parkki kuin toisessa :think
Alustan vaihto alkaa olemaan edessä.. Nyt "ongelma" onki, minkä tuohon laittaa. Ostin n. 1½ vuotta sitten TL-Finn automobilelta racelandin alustan, ja ikinä en oo niin huijatuks tullu. Pelkkä firman nimi saa jo näkemään punasta!
Mutta nyt pitäis sitten uus laittaa.
Autolla pitäis saada kuljetettua myös krossipyörää ( http://www.24mx.fi/pitbike/p/pyoran-...ja-teltat/k28/ ) tuommoisella koukkuun laitettavalla telineellä!
Mitä suosittelette, korkeus,jäykkyys vai minkä sinne laittaa? Auton mataluudella ei nyt sinänsä ole merkitystä. Mikä madaltaa niin korkeussäädettävä että saa talveksi nostettua ylös.
minkä merkkistä ja millä ominaisuuksissa? Perää kohden kuitenkin kohdistuu painoa paljon pyörän ollessa kyydissä. Matkat ei kuitenkaan ole pitkiä, max 70km. Saan töissä vetää rekalla kärriä, niin ei huvittaisi alkaa henkilöautolla vetämän, mikäli tämmöinen telinekkin on keksitty!
Hirvittää pelkkä ajatuskin crossipyörästä vetokoukussa ja vielä telineessä, joka on halvempi ku parhaat polkupyörätelineet.
Paras vaihtoehto vois olla retrofitata alkuperäset ilmapussit :think
Hirvittää pelkkä ajatuskin crossipyörästä vetokoukussa ja vielä telineessä, joka on halvempi ku parhaat polkupyörätelineet.
Paras vaihtoehto vois olla retrofitata alkuperäset ilmapussit :think
Ajattelin ekana samaa, mut jonkun aikaa nähtyäni ja ajettua semmonen perässä, totesin että tosi toimiva hintaa nähden. Ei tartte vakuutuksia maksaa tms.
Itekki katoin BC V1:stä, mitenkähän se toimisi? Eniten huolestuttaa kun vanha auto ja kun paino kohdistuu niin perään! Aikasemmin ollu appiukon jeeppi
Ajattelin ekana samaa, mut jonkun aikaa nähtyäni ja ajettua semmonen perässä, totesin että tosi toimiva hintaa nähden. Ei tartte vakuutuksia maksaa tms.
Itekki katoin BC V1:stä, mitenkähän se toimisi? Eniten huolestuttaa kun vanha auto ja kun paino kohdistuu niin perään! Aikasemmin ollu appiukon jeeppi
Paljonkos on sulla maksimi paino koukussa? Yleensä taitavat olla alle sadan kilon, jolloin ei kyllä kovin kummosta pyörää kärsi laittaa kun painaa se telinekkin jotain..
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Paljonkos on sulla maksimi paino koukussa? Yleensä taitavat olla alle sadan kilon, jolloin ei kyllä kovin kummosta pyörää kärsi laittaa kun painaa se telinekkin jotain..
Westfalian irrotettavassa 90kg, samaa luokkaa käsittääkseni kiinteissäkin. Eikös auton valmistajakin taitaa osaltaan vaikuttaa maksimipainoon.
Alkuperäset ilmapussit ainakin nostaa perän normaaliin n. 400kg kuormallakin, kokeiltu on.
Alustan vaihto alkaa olemaan edessä.. Nyt "ongelma" onki, minkä tuohon laittaa. Ostin n. 1½ vuotta sitten TL-Finn automobilelta racelandin alustan, ja ikinä en oo niin huijatuks tullu. Pelkkä firman nimi saa jo näkemään punasta!
Mutta nyt pitäis sitten uus laittaa.
Autolla pitäis saada kuljetettua myös krossipyörää ( http://www.24mx.fi/pitbike/p/pyoran-...ja-teltat/k28/ ) tuommoisella koukkuun laitettavalla telineellä!
Mitä suosittelette, korkeus,jäykkyys vai minkä sinne laittaa? Auton mataluudella ei nyt sinänsä ole merkitystä. Mikä madaltaa niin korkeussäädettävä että saa talveksi nostettua ylös.
minkä merkkistä ja millä ominaisuuksissa? Perää kohden kuitenkin kohdistuu painoa paljon pyörän ollessa kyydissä. Matkat ei kuitenkaan ole pitkiä, max 70km. Saan töissä vetää rekalla kärriä, niin ei huvittaisi alkaa henkilöautolla vetämän, mikäli tämmöinen telinekkin on keksitty!
Paljonko koukussa saa olla painoa, muistaakseni 90kg. Laki määrää max. aisapainoksi 4%. E39:llä saa vetää max 2tn kärryä, eli max aisapaino lainmukaan 80kg. Saako siis koukkuun laittaa lain mukaan taakkaa?
Eipä taidakkaan olla valosta säätötangot rikki.
en tiedä mitkä sieltä on hajonnut muttakun avasin valon ja katoin sisään niin yläreunasta oli kaksi jotain juttua murtunu.
taitavat olla niinku säätötangot mutta aivan erinäköset miltä kuuluisi näyttää.
En sitten tiedä mitkä pilipali facelift umpiot noi on mutta ne osat jotka oli murtunu oli yläreunasta niitten säätörullien kohdalla jtn erittäin kapeata muovia joka mennyt paskaksi.
En kyllä asiasta varma ole mutta voipi olla Depon facelift umpiot.
Nykyinen: Jaguar XF 3.0d
ex: Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro
ex: BMW 523i sedan E39 "ISI"
Eipä taidakkaan olla valosta säätötangot rikki.
en tiedä mitkä sieltä on hajonnut muttakun avasin valon ja katoin sisään niin yläreunasta oli kaksi jotain juttua murtunu.
taitavat olla niinku säätötangot mutta aivan erinäköset miltä kuuluisi näyttää.
En sitten tiedä mitkä pilipali facelift umpiot noi on mutta ne osat jotka oli murtunu oli yläreunasta niitten säätörullien kohdalla jtn erittäin kapeata muovia joka mennyt paskaksi.
En kyllä asiasta varma ole mutta voipi olla Depon facelift umpiot.
Itsekin eilen facelift valon korjanneena alkuperäisessä luki jossakinkohtaa hella.
Oli ne uudet säätötangot suunnilleen samanlaiset ku vanhat, tosin vanhoja tappeja oli aikoinaan auton maahantuonut yrittäjä hieman kolvaa ja liimaa menetelmällä tekohengittänyt.
Westfalian irrotettavassa 90kg, samaa luokkaa käsittääkseni kiinteissäkin. Eikös auton valmistajakin taitaa osaltaan vaikuttaa maksimipainoon.
Alkuperäset ilmapussit ainakin nostaa perän normaaliin n. 400kg kuormallakin, kokeiltu on.
Joo, taitaa olla suht laiton tuo. Jos telinen paino+ ison krossin niin on siinä koukku jos alustakin kovilla. Eli eiköhän se oo alotettava vaunua ettimään, tai lainailtava jeeppiä!
Joo, taitaa olla suht laiton tuo. Jos telinen paino+ ison krossin niin on siinä koukku jos alustakin kovilla. Eli eiköhän se oo alotettava vaunua ettimään, tai lainailtava jeeppiä!
Hankit ruottista jonku halvan vanhan ambulanssimersun tai-volvon ja kuskaat sillä crossia. Kotikulmilla tuota tehdään paljon
Comment