Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikähän klapina kuuluu, kuskin puolelta ikäänkuin alta tai hieman edestä kuskin kohdalta. Koiranluut, reaktiotangot, iskarit vaihdettu eteen, ja väljää ei pitäisi olla.
Ja mikähän muovi tms on irti turvavyön yläpäässä kun ärsyttävästi klapajaa joskus korvaan...
E39 toukka siis
Ja onko tästä kellään tietoa?
Originally posted by Uffa View PostMitä kannattaa ottaa huomioon kun vaihtaa aapparin penkkiin päällisen, lähinnä tota airbagin tunnistusmattoa ajattelin... Onko tunnistinmatto pehmusteen ja päällisen välissä? Muuta tärkeetä?Last edited by Uffa; 22-08-2011, 16:36.Vikakoodinlukua Vaasassa
Comment
-
-
Originally posted by TimE39 View PostJa toinen kysymys millä saisi kiilotettua etuvalojen kuvut?
Kun ovat melko pahasti harmaantuneet enkä viitsisi lähteä uusia ostamaan.
Paskasta ei saa uutta, mutta välttävän saa. Vetelin joku 4-5 kertaa tuolla aineella umpion ja pahin himmentymä katosi kokonaan, naarmujahan tuo ei nyt tietenkään poista.
Pitäisi käydä ottamassa järkkärillä kuva lopputuloksesta, kun ei puhelimessa nyt kamerasta ole mihinkään.
Purkki maksoi paikallisessa "halpamyymälässä" 11,90 €, joten ei paha sijoitus.
EDIT: Ok, vittumaistahan se on lukea ilman kuvia, kävin nappasemassa.
Lähtökohta:
Valmis:
Huomatkaa että "Ennen" -kuva on otettu kännykällä, eikä värejä ole säädetty tummemmaksi joten näyttää pahalta, kun taas jälkeen otettu täysautomaatilla järkkärillä joka säätää värit luonnolliseksi suoraan. Mutta silti olen kyllä tyytyväinen =)Last edited by rizzo; 22-08-2011, 18:30.
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostNoniin, tästä innoittuneena kävin ostamassa seuraavaa:
Paskasta ei saa uutta, mutta välttävän saa. Vetelin joku 4-5 kertaa tuolla aineella umpion ja pahin himmentymä katosi kokonaan, naarmujahan tuo ei nyt tietenkään poista.
Pitäisi käydä ottamassa järkkärillä kuva lopputuloksesta, kun ei puhelimessa nyt kamerasta ole mihinkään.
Purkki maksoi paikallisessa "halpamyymälässä" 11,90 €, joten ei paha sijoitus.
Jos menis vaik vähä parempaan kuntoon.Nykyinen: Jaguar XF 3.0d
ex: Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro
ex: BMW 523i sedan E39 "ISI"
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostNoniin, tästä innoittuneena kävin ostamassa seuraavaa:
Paskasta ei saa uutta, mutta välttävän saa. Vetelin joku 4-5 kertaa tuolla aineella umpion ja pahin himmentymä katosi kokonaan, naarmujahan tuo ei nyt tietenkään poista.
Pitäisi käydä ottamassa järkkärillä kuva lopputuloksesta, kun ei puhelimessa nyt kamerasta ole mihinkään.
Purkki maksoi paikallisessa "halpamyymälässä" 11,90 €, joten ei paha sijoitus.
EDIT: Ok, vittumaistahan se on lukea ilman kuvia, kävin nappasemassa.
Lähtökohta:
Valmis:
Huomatkaa että "Ennen" -kuva on otettu kännykällä, eikä värejä ole säädetty tummemmaksi joten näyttää pahalta, kun taas jälkeen otettu täysautomaatilla järkkärillä joka säätää värit luonnolliseksi suoraan. Mutta silti olen kyllä tyytyväinen =)
Pitää kyllä itsekkin jostain jotain ainetta löytää on niin törkeen näköset noi kuvutNykyinen: Jaguar XF 3.0d
ex: Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro
ex: BMW 523i sedan E39 "ISI"
Comment
-
-
Originally posted by TimE39 View PostHyvää jälkeä näytti kuitenkin tekevän.
Pitää kyllä itsekkin jostain jotain ainetta löytää on niin törkeen näköset noi kuvut
EDIT: Nimimerkiltä Hynde vielä vähän hardcorempaa ja parempaa:
Originally posted by Hynde...tai sitten perinteisin keinoin. Hionta tilanteeseen sopivasta karkeudesta alkaen.
Jos on jo suorastaan reikäjuustoa, niin rohkeimmat aloittaa P320...
Siitä edeten aina vesihiontaan P4000 ja kevyt sipaisu myllyllä ja sopivat suojat päälle, niin ei tarvitse ihmetellä heti uudestaan samenevaa pintaa...
Ja kun on vauhtiin päästy, niin samaan konkurssiin menee nuo perinteisesti samenevat takavalotkin. Toki näihin riittää vesihionta...
...myllyä ja suojaa päälle, niin avot...
Last edited by rizzo; 22-08-2011, 19:04.
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostKorostan, että kuvassa näyttää paremmalta kuin mitä on, mutta välttää mun käyttöön, näkyypähän ne kiinanrinkulat jonnekin sieltä jos ne edes sen pari päivää toimisi
EDIT: Nimimerkiltä Hynde vielä vähän hardcorempaa ja parempaa:
Löysin myös tällaisen ohjeen: http://www.meguiarsonline.com/forums...Step-by-w-Pics)Nykyinen: Jaguar XF 3.0d
ex: Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro
ex: BMW 523i sedan E39 "ISI"
Comment
-
-
Ite hioin noita omia lyhtyjä kanssa ja sai paremmat kuin mitä oli. Mutta päätin kokeilla sitte tuota kirkaslakkaa paukkupullosta vetää vielä niskaan, hyvä tuli näinkin, parempi vielä kuin pelkällä kehnolla hionnalla ja myllytyksellä.
Ja tota lakkaahan voi taas hioa sitten lisää...
Originally posted by Dunky View PostEi se toimi tuon ikäisessä autossa enääBMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Kommentoidaan nyt tuota kiillotusta, kun rizzo tuon tänne postasi...
E39:n ruostekorjailut ja muut fiksit löytyvät tämän linkin takaa:
(samoin, kun olen sen kertaalleen jo postannut tuonne showkiiltoa -osioon)
Huomatkaa, että se oli irrallinen ote tuosta koko stoorista. En edelleenkään suosittele ketään ottamaan ensimmäisenä epäkeskoa ja tiukkaa laikka työstön aloittamiseen. Tässä ko. tapauksessa sillä ei ollut enää mitään väliä, koska muovit olivat täysin lopussa. Toinen vaihtoehto olisi ollut jo vaihtaa nuo kuoret. Yleensä kevyt vesihionta ja myllytys kyllä ajaa asiansa, kunhan huolehtii kuorien kunnollisesta suojauksesta lopuksi. Näin ei tarvitse ihmetellä uudestaan sumenevia kuoria.
Itse en suosi noita paukkupullo lakkauksia, koska niiden pysyvyys ja jälkeen päin hiottavuus on vähintäänkin kyseenalaista. Tämä vain on valitettavasti maksettu ominaisuus noissa 1K -lakoissa. Mutta, edelleenkin on aika sama, jos kuoret ovat jo reikäjuustoa, että miten niitä ehostaa. Varmasti parempi lopputulos, kuin aloittaessa...
- Henkka -Kaikki liha tottelee kuria...
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View PostAamulla availin peräkontin luukun ja mokoma ei sen jälkeen enään menny kiinni. ei naksahda kun työntää lukkoa kiinni.
Voiko olla suurikin vika vai jousen tapaista irti?E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Comment