Originally posted by Jube
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Uffa View PostKyllä se pumppu tuntui surisevan. Kuuluukos ilman olla kylmää takapenkin suuttimissa Rest-toiminnolla? Tuulilasille tuli lämmintä samanaikaisesti.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostJahas, katselin vesipumpun ja termostaatin maksavan ~300€. Jotkut väittää ettei kasilla ajaminen ole juurikaan kalliinpaa kuin kutosella, paskat!
Järkevin kompromissi on mielestäni M54 530i, perusvarma "vanha" tekniikka joka on halpa ylläpitää.
Tyyppivikojen korjaaminen maksaa alle puolet siitä mitä M62 koneeseen ja on myös paljon helpompi tehdä itse.
Kaikesta huolimatta kasissa on hieno tunnelma ja ääni, hauska on harvoin halpaa ja järkevääNäillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by Sekottaja View PostOiskos minkälainen homma päivittää tuollaiset ajovalot jotka syttyvät valoisuuden mukaan? Siis sellainen valokatkaisija jossa on se Auto asento. Tuskin menee suoraan valokatkaisijan vaihtamalla? Autossa on kyllä sadetunnistin mutta onkos kaikissa sadetunnistimissa sitä valoisuusanturia? Kun tarkoitus olis sumareitten paikalle puskuriin laittaa päiväajovalot niin olis saanu hienosti pelaamaan tuon systeemin tuommoisella katkaisijalla.
AUTOM_FAHRL_STEUERG
nicht_aktiv -> aktiv
Jos päiväajovalojen on tarkoitus sammua, kun ajovalot syttyvät, tarvit päiväajovalojen syöttöön vaihtoreleen, joka avaa kärjet, kun normaalit ajovalot syttyvät.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostAutomaattivalot tulivat 9/2001 jälkeen ja tuolloin myös sadetunnistin muuttui. Eli tarvit uudemman sade/valoisuustunnistimen ja katkaisijan. Lisäksi vaatii koodausta, LCM:ltä pitää muuttaa ominaisuus päälle.
AUTOM_FAHRL_STEUERG
nicht_aktiv -> aktiv
Jos päiväajovalojen on tarkoitus sammua, kun ajovalot syttyvät, tarvit päiväajovalojen syöttöön vaihtoreleen, joka avaa kärjet, kun normaalit ajovalot syttyvät.
Comment
-
-
Originally posted by Jube View PostJärkevin kompromissi on mielestäni M54 530i, perusvarma "vanha" tekniikka joka on halpa ylläpitää.
Mitä tapahtui vuosituhannen vaihteessa? Ennen sitä autot oli hyvin varusteltuja, sen jälkeen varusteet vähenee. E60:set on ihan neekerivarusteltuja pre-facelift e39 V8 verrattuna.
Comment
-
-
Ei kai siinä sen suurempia tapahtunut, katsoppa e60 korista vastaavaa mallia (545i) kuin e39 540i niin alkaa sitä varustetta löytyä
Eipä nuo e39 520i:t ole senkummemmin varusteltuja kuin e60 520i:tNäillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostJos on 2002 mallinen ja katkaisijassa A asento, pitääkö silti koodata toimimaan?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Jube View PostEi kai siinä sen suurempia tapahtunut, katsoppa e60 korista vastaavaa mallia (545i) kuin e39 540i niin alkaa sitä varustetta löytyä
Eipä nuo e39 520i:t ole senkummemmin varusteltuja kuin e60 520i:t
Comment
-
-
No ei ehkä juuri niitä muistipenkkejä tai tuplalaseja, 528i:tä vastaava malli kun on e60:ssä 530i niin kyllä niissäkin varustetta näkyy :think
Onko ne tuplalasit sitten monessa 528:ssa? Enemmän omaan silmään sattunut 540:ssä ja M5:ssa...Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Käytännön syistä vaihdettuani tankkauspaikan hiljaiselta Teboilin kylmä-asemalta vilkkaamalle Prisman ABC asemalle ja nyt pari tankillista ajaneena tajusin, että satunnainen nykiminen on kadonnut... varsinkin kun pakkanen on hieman kiristynyt ja ilman lämmitystä auto saattoi sammua.
Käyttäny aina 98E, ei vikakoodeja, huohotin ja kumiputket vaihdettu.. imuvuotoja ei tarkemmin kyllä tutkittu, mutta oisko tuolta tullu enempi vettä bensan seassa? Nokan tunnistimet ollu epäilynä.
Comment
-
-
Originally posted by mijuko View PostKäytännön syistä vaihdettuani tankkauspaikan hiljaiselta Teboilin kylmä-asemalta vilkkaamalle Prisman ABC asemalle ja nyt pari tankillista ajaneena tajusin, että satunnainen nykiminen on kadonnut... varsinkin kun pakkanen on hieman kiristynyt ja ilman lämmitystä auto saattoi sammua.
Käyttäny aina 98E, ei vikakoodeja, huohotin ja kumiputket vaihdettu.. imuvuotoja ei tarkemmin kyllä tutkittu, mutta oisko tuolta tullu enempi vettä bensan seassa? Nokan tunnistimet ollu epäilynä.
Eiköhän se juuri johdu siitä että ihmiset tankkaavat enemmän huoltoasemilla kuin kylmäasemalla jossa vesi pääsee kondensoitumaan helpommin!E70 X5 LCI- P-Sawo Connection -- Aja sinä mennessä niin minä otan tullessa -
-vikakoodin lukua ja nollausta inpalla/bmw scannerilla sekä live datan lukua-
Suoritan Tukkivannesahausta/Hirrensorvausta
Ex: E91 318dEx: E61 525d toukka
Ex: E46 330d sedan
Ex: E46 328 Coupe
Ex: E39 530d Sedan
Ex: E39 525i Sedan
Ex: E39 523i Toukka
+ Useita ex kikottimia
Comment
-
-
Originally posted by Jh5xx View PostEiköhän se juuri johdu siitä että ihmiset tankkaavat enemmän huoltoasemilla kuin kylmäasemalla jossa vesi pääsee kondensoitumaan helpommin!Vikakoodinlukua Vaasassa
Comment
-
Comment