Kellään kokemuksia tästä alustasta?; http://www.jmtuonti.fi/cat/product_details.php?p=858 ??? Ostin n. vuosi sitten tuolta tl finn automobilesta jonku korkeussäädettävän, mikä makso 329e! Ja noh, halvalla ei saa hyvää! Kahden vuoden takuu tuossakin mutta ei meinaa kaveri millään uskoa että on hajalla. Oikee etuiskari korkkas heti ensimmäisen 6kk sisään, ja tänään meni oikea puoli! Takana tuntuu rallattelevan terävässä tärinässä, ihankun ruuvimeisseli hakkais takalasia vasten!
Mitään muita varteenotettavia korkeus ja jäykkyys säädettäviä alustoja?
Millaset muuten on ajaa noi mobilen halppis tikut? Mulla vastaavat halppikset Jom- merkkiset ja on kans vasenpuoli edestä kerran lykännyt ölpät mäkeen talvella! Nyt Oikeapuoli on ruvennut narisemaan joten uusiksi menee sekin. Noihin Jomeihin saisi laitettua varmaan paremmat pumput jos löytäis sopivat jostain.:think
Kellään kokemuksia tästä alustasta?; http://www.jmtuonti.fi/cat/product_details.php?p=858 ??? Ostin n. vuosi sitten tuolta tl finn automobilesta jonku korkeussäädettävän, mikä makso 329e! Ja noh, halvalla ei saa hyvää! Kahden vuoden takuu tuossakin mutta ei meinaa kaveri millään uskoa että on hajalla. Oikee etuiskari korkkas heti ensimmäisen 6kk sisään, ja tänään meni oikea puoli! Takana tuntuu rallattelevan terävässä tärinässä, ihankun ruuvimeisseli hakkais takalasia vasten!
Mitään muita varteenotettavia korkeus ja jäykkyys säädettäviä alustoja?
D2 ja BC
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Millaset muuten on ajaa noi mobilen halppis tikut?
Ajoltaan suht hyvät, esijäykkyyttä ei pääse säätämään joten miinusta jo siitä! Joskus juttelin yhden foorumilaisen kanssa, ja sanoi että todella vaikea saada takuuta käytettyä. Itellä vielä n. vuosi jäljellä takuuta jäljellä! Soitin ja kaveri vaan sano että ne on sitten väärin asennettu ja että pitää laittaa kuvia siitä alustasta! Sanoin kyllä että ihan ammattilainen laittanut, ja että eihän niitä oikein väärin saa asennettuakaaan. Jos vuoden kestää normaalisti, ja sit alkaa korkkailemaan niin omituista on että on edes sitä vuotta kestänyt!
Noh, en ainakaan suosittele kyseistä puljua KENELLEKKÄÄN!
Oireena 3800-4000rpm kohdalla vetojen totaalinen puutuminen, muuten vetää kivasti siihen asti. Aivan kuin ahtopaineet karkaisivat tai soppaa ei tule tarpeeksi... Ideoita? Siirtopumppu menossa vai?
Oireena 3800-4000rpm kohdalla vetojen totaalinen puutuminen, muuten vetää kivasti siihen asti. Aivan kuin ahtopaineet karkaisivat tai soppaa ei tule tarpeeksi... Ideoita? Siirtopumppu menossa vai?
En viitsi puhelimella koko nettiä selata läpi, niin kysyn jälleen täällä, että mitä tuo sigun e39 nyt keksi kun pätkii ja nykii mahdottomasti, aivan hirvittää ajaa, aivan kuin olisi välillä yksi sylinteri poissa pelistä. Aiemmin tuo alkoi vasta noin 5500rpm kohdalla kiihdytyksessä, mutta nyt meni aivan mahdottomaksi jo ? Kampiakselin asentotunnistin vaihdettu viikko sitten, taas korjaamolla, mutta ois mukava kuulla etukäteen suuntaa vialle jos jollain muullakin ois kokemusta? Ja tapahtuu siis koko kierrisalueella nyt, myös tyhjäkäynnillä.
Vikakoodien tuloksena oli vaan yksi koodi eli ilmamassamittari. Voiko tuo aiheuttaa kyseisen vian?
Elämä potkii.
_______________________________
-E39 528iA '97
-E34 518i '91
Lukee ok. Takaluukussa kaikki toimii. Äsken ei mennyt unille, kävin aukomassa ovia ja laitoin lukkoon. Sitten nukahti. Ovia kun aukoo ja sulkee sisävalot pelaa ok, tuskin siis ovikytkimissä vikaa.
Taas auto parkissa pari tuntia, eikä ole mennyt lepotilaan. Lisää ideoita?
Mitä virkaa E39 530d:n konehuoneessa on tällasella kangaspäällysteisellä ohuella letkulla? Tuntuu olevan vähän huonossa kunnossa ja mietin liekö tällä olis jotain tekemistä kulkupuolenkin kanssa?
Letku haarautuu kuskin puolelta jonkun alipainekellon (?) letkusta, kulkee koneen etuosan yli ja jatkuu jonnekkin apukuskin puolelle.
Mitä virkaa E39 530d:n konehuoneessa on tällasella kangaspäällysteisellä ohuella letkulla? Tuntuu olevan vähän huonossa kunnossa ja mietin liekö tällä olis jotain tekemistä kulkupuolenkin kanssa?
Letku haarautuu kuskin puolelta jonkun alipainekellon (?) letkusta, kulkee koneen etuosan yli ja jatkuu jonnekkin apukuskin puolelle.
Se on turbon alipaineletku, kannattanee pitää kunnossa jos haluaa että turbo toimii oikein ja auto kulkee.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
onkos kellään muulla semmoista ongelmaa ollu ku itellä on tuo takalasin verho sähkötoiminen mutta eipä se prkl toini napista ja kaikki sulakkeet on ehyet..
en kyllä oo sen enempää vielä tutkinu asiaa
sitten myös peruutustutkan nappi ei toimi myöskään..
entäs vielä semmoinen ongelma on tullut välillä että kun ajaa tasakaasulla niin nykii ihmeellisesti ja yleensä vain vähän alle 2000rmp ja vähän yli 2000
ajattelin ekana että oisko suodatin tukossa vaihdoin samantien sen.. ei ole vielä ainakaan ilmaantunut samaa vikaa...
vikakoodeja en muista mut ne voin laittaa tänne kun muistan lapun ottaa töistä mukaan...
Onko letku molemmista päistä ihan normaali että joku metritavaraletku kävis tilalle vai kannattaako tilata Autokeskukselta suosiolla?
Olis iso palvelus jos joku vois kertoa realoem:än kuvia kattomalla mikä varaosanumero on...
Just kävin hakee itelle varalta uuet letkut... Tuossa kuva osat 9,10,11
Vacuum hose black 11 74 7 797 129 (3,5X2,0)
Vacuum hose black 11 72 7 545 323 (3,5X1,8) (huom. eri kokonen)
Vacuum hose blue 11 65 7 796 879 (3,5X2,0)
Se on joku nuista kolmesta. Metritavarana ne on BMW:llä, eli oikeat mitat ois hyvä tarkistaa jos lähtee hakee jostain muualta.
Edit:tiä sen verran että, voihan se olla toki muukin letku, esim egr:ltä tuleva. Tuosta kun selaa viereisen piirustukset niin eiköhän se oikea sieltä löydy.
Mikähän mahtaa olla vikana kun käynnistäessä kierrokset käy normaalisti reilussa tonnissa ja sen jälkeen putoo nykien lähelle nollaa josta seuraa sammuminen.
Tämä tapahtuu vain silloin kun auto on seissyt monta tuntia, esim. töihin ja töistä lähtiessä. Jos painaa kerran kaasua käynnistyksen jälkeen niin ongelma poistuu siltä käynnistyskerralta. Auto on 525i '00 facelift automaatti.
Jossain täällä oli ohjeet väylävian etsimiseen, napsimalla laitteet irti väylästä hanskalokeron takaa. En millään löytänyt niitä nyt. Onko jollain muistikuvia missä threadissa nuo oli? Ois edessä tuo operaatio...
Comment