-96 535i turbiini lukittuu rauhallisessa ajossa ~55km/h paikkeilla, mikä on ilmeisesti melko aikaisin? Onkohan tuohon joku softa/mikälie ajettu edellisen omistajan toimesta ja voiko tätä jotenkin tarkistaa?
Ja kakkonen on edelleen poissa pelistä, otetaan alas piakkoin..
ei se mikään kallis ole, mutta onhan se tavallaan kallis pelkäksi o-renkaaksi. mitä jää hintaa o-renkaalle jos sen hakee muualta (pitkälle alle €uro), mutta kun ei tiedä sitä kokoa.
ei se mikään kallis ole, mutta onhan se tavallaan kallis pelkäksi o-renkaaksi. mitä jää hintaa o-renkaalle jos sen hakee muualta (pitkälle alle €uro), mutta kun ei tiedä sitä kokoa.
Tehostimen säiliön korkin O-renkaan paksuus oli muistaakseni 2mm.Halkaisija taisi olla 42-42,5mm.Ota korkki irti esim. HI-FLEXIN tai Porakopaleen pihalla malliksi ja kysyt 2mm paksua O-rengsta siihen.Voi löytyä monista autotarvike liikkeistäkin.
Näin tein itse,kun edelliseen E39:iin tuon uusin.Marmorilla olisi ollut tilaustavaraa ja tarvin sen silloin heti.
ei se mikään kallis ole, mutta onhan se tavallaan kallis pelkäksi o-renkaaksi. mitä jää hintaa o-renkaalle jos sen hakee muualta (pitkälle alle €uro), mutta kun ei tiedä sitä kokoa.
Muistaakseni koko on sellainen, ettei löydy helpolla. Katsoppa vielä uudelleen korkkiin, jospa se vanha siinä on. Painuu kasaan ja naamioituu yllättävän hyvin.
Onko m52 koneiden etummaisella ja takimmaisella lambdalla muuta eroa kuin johdon pituus? Onko haittaa jos anturin on kytketty ristiin?
Saman mittaset johdot on kummassakin. Ainakin jos sinkkuvanoksellisesta on kyse. Niitä ei voi edes kytkeä väärin, jos johdot menee orkkisreittijä ja pakosarjat on orkkikset. Ristiin ei kannata kytkeä, koska sillon käynti menee aika heikoksi.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Pitääkö cdv:n poistossa yksinkertaisesti taivuttaa hieman sitä metalliputkea, jotta se ylettyy sinne reikään sen venttiilin poistamisen jälkeen?
EDIT: Eipä siinä muita vaihtoehtoja ollutkaan, jos ei mitään porattua venttiiliä halua laittaa.
Pitäisi 4-puolaisen ratti vaihtaa M-sport rattiin niin onko jotain erityistä mitä pitää huomioida. Molemmat ratit on 2 vaihe bägilla niin sen suhteen ei ole ongelmaa.
Mutta meneekö periaatteessa niin että takaa kaksi torxia auki bägi pois, liittimet irti, keskipultti auki ja ratti lähtee pois? Ja uusi päinvastaisessa järjestyksessä takaisin.
Vikakoodien lukua,Lasien tummennukset, Pienet teippaustyöt, Kolhujen korjauksia PDR tekniikalla sekä pieniä remontti/huoltotöitä. Puh:0408355900
Muistaakseni koko on sellainen, ettei löydy helpolla. Katsoppa vielä uudelleen korkkiin, jospa se vanha siinä on. Painuu kasaan ja naamioituu yllättävän hyvin.
no kyllä sitä on kateltu moneen kertaa ja pesty puhtaaks pariin otteeseen rasvanpoistolla. ja etralla ihmeteltiin sitä, mittas sitä hetken ja haki pari o-rengas vaihtoehtoa. mutta ei käy kumpikaan, liian isoja.
hiflexiin on tullut alle 30 vai 35€ ostoksiin pientarvike lisä= 15€.
Lisäksi tietysti WDS:ää kannattaa ehdottomasti lueskella ohessa, koska penkkien liittimissä on muistaakseni pinnijärjestyksessä eroa 09/-98 eteenpäin. Huomatkaa, että ensimmäisessä linkissä on EBA:n ohje ladattavissa...
Comment