Originally posted by Garash
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
-
Originally posted by Rockwell View PostMikäköhän on mittaristosta tai jostain menossa rikki kun tripin ja ulkolämmön taustavalot ovat todella kirkkaalla? Säätörulla vaikuttaa kaikkiin muihin paitsi niihin eikä muita saa edes niin kirkkaaksi. Mitään muutoksia ei ole tehty.
Edit: Kyseessä siis uudenpi e39... kokeile resetointia jos auttaa asiaan.Last edited by janke; 07-07-2013, 07:23.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Tuleeko 523i -99 touringiin valmis liitin valaistulle vaihdekepin nupille?
Ei äkkiseltään ainakaan löytynyt.. miten ootte valaistun nupin retrofitanneet?E70 X5 30d
Comment
-
-
-
Originally posted by janke View PostOnko ilmattu kunnolla? Mulla teki noin ainakin m52b25 kun oli ilmaa vielä jossain onkaloissa.
+ mulla on alavesiletku ihan viilee ja ylävesiletku tulikuuma. lämmötkin on normaalit mutta kerää vaan painetta et oisko mahdollista et korkissa vika?
Comment
-
Originally posted by Pexii View PostJoo mulla on v8 koneella oleva ni en sit tiiä että kauanko pitäs ilmata mutta ilmaa ei oo ainankaan tullu ilmausruuvin kautta pitkään aikaan..
+ mulla on alavesiletku ihan viilee ja ylävesiletku tulikuuma. lämmötkin on normaalit mutta kerää vaan painetta et oisko mahdollista et korkissa vika?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Originally posted by Pexii View Post540ia 4,4l e39e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment
-
Mites, kahdessa edellisessä kolmiysissä keskulukon kaukosäädin on toiminut todella kaukaa (100m helposti) mutta nykyisessä tuntuu että pitää olla 10m säteellä autosta että ovet aukeaa, takapuolella autoa jos on niin vielä lähempänä... Voikohan tuota mitenkään elvyttää millään tavalla että ottais paremmin muuten kuin pariston vaihto kakeen mikä on tehty jo?
Comment
-
Minkälainen homma on vaihtaa e39 525 nokka-akselin asentotunnistin? En tiiä vielä onko se imu vai pako puolelle.. Jos joku on vaihtanu kumman vaan niin kerrohan miten tapahtuu? Voiko sen vaihtaa ihan koti konstein ja mistä löytyy?___________________
BMW G30 520d -17
----------------------------------------------------------------------
MB c350 -11
BMW F11 M550D -14
Volvo s60 -13 R-Design Rebel Blue
MB w211 -07
BMW e39 525i -01
BMW e36 325i -93
BMW e36 320i -92
Comment
-
Originally posted by HTK12 View PostSiis meinasit laakeria navasta vai? Samalla ulosvetäjällä, jolla navankin irroittaa vetarista saa laakerin näppärästi irti. Sisäkooli jää kiinni napaan, mutta sen saa laakerin ulosvetäjällä irti. Sitten sitä vanhaa sisäkooli käyttäen ulosvetäjällä painaa uuden laakerin paikalleen. Todella helposti onnistui tuo vaihe ilman prässiä tai ruuvipenkkiä. Hankalimmat vaiheet itsellä oli kyllä tuo vetarin sisään painaminen ja niiden neljän torx-pultin irroitus ja kiristys. Kasissa on paksumpi vetari kuin bensa kutosessa, joten ahtaampi irroittaa nuo torxit.
(mihin pyöräkin tulee kiinni) laitetaan ulosvedin ja vedetään se laakeripesästä irti liukuvasaran avulla. Tämän jälkeen avataan torxit takaa ja koko laakeriyksikön pitäisi irrota nätisti. Sitten vain uutta motiskoa prässäämään kasaan ja takaisin paikoilleen.- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
Comment