Originally posted by kaol
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by zoonas View PostMoi.
Mikähän tuohon sadetunnistimeen nyt tuli. Toimii hetken aikaa ja sitten lopettaa toimintansa?
Lähtee yleensä pienen odottamisen jälkeen päälle viiksestä aktivoimalla, mutta muutama pyykäisyn jälkeen lopettaa toiminnan taas.
Comment
-
-
Originally posted by Riku__ View Postkertokaa joku tietävä mikä on vikana kun auto ei ala lataamaan kylmänä. ei jaksa edes käydä tyhjäkäyntiä jos ei anna kierroksia. kierroksilla voltit nousee ja kun kone lämpenee niin alkaa lataamaan normaalisti. laturi vasta vaihdettu. :think
Comment
-
-
Miten lähtee M-sport ratin merkki irti? Taiwanista tuli hiilarimerkit, mutta oliko tuossa ratissa tarkoitus vain liimata päälle? Omien muistikuvien mukaan tein viimeksi näin, mutta lopputulosta en muista. Liimattavaa mallia on siis uusi merkki.Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
Originally posted by jan1nho View PostKuinka paljon tuo M57 3.0L diesel -00 kestää perushuolloilla, ennenkuin tarvitsee isompaa remppaa tehdä? :thinkNäillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Gedd View PostTyhjäkäynti pomppaa kylmällä startatessa sekunniksi tai kahdeksi, mitä kylmempää sen korkeammalle? Palautuu kyllä hyvinkin pian normaaliksi mutta kovin ärsyttävä vika..
+5c niin se pomppaa ~2k rpm, -5c niin lähemmäs 2,5k.
Mikähän tuohon voisi olla syypäänä?
1. Imuvuoto
2. nokka-akselin asentotunnistin
3. jumittava lisäilmaluistiKokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by jan1nho View PostKuinka paljon tuo M57 3.0L diesel -00 kestää perushuolloilla, ennenkuin tarvitsee isompaa remppaa tehdä? :think
Kyllä mä sanoisin et jossei laturia ja muita näitä apulaitteita lasketa, mitä on myös bensakoneessakin, niin kait tuolla 300tkm vois riipasta orkkis dieseliosilla? Itellä 455 mittarissa, mutta kait tuohon on nahkahousu jossain 200tkm paikkeilla jotain isompaa remppaa vissii tehny? :think
Ite peruskonehan kyllä kestää. Turbon käyttöikä riippuu hyvinpitkälti käyttäjästä, aletaanko heti kylmänä polkea ja sammutetaan vedon jälkeen, kuinka vaihdetaan öljyjä, onko huohotin vaihdettu vortex malliseen jne...
Originally posted by zoonas View PostMoi.
Mikähän tuohon sadetunnistimeen nyt tuli. Toimii hetken aikaa ja sitten lopettaa toimintansa?
Lähtee yleensä pienen odottamisen jälkeen päälle viiksestä aktivoimalla, mutta muutama pyykäisyn jälkeen lopettaa toiminnan taas.
Mulla oli "pelkkä tasapitunen tihku" tuossa omassa, oli vikatilaa sen verran tunnistimella, että oli ollu liian pitkä pyyhkäsyaika, niin ei toiminu sitte ollenkaan tunnistin. kun vikatila päällä...Last edited by Bmw Dreamer; 21-11-2013, 19:21.BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostTodennäköisyysjärjestyksessä:
1. Imuvuoto
2. nokka-akselin asentotunnistin
3. jumittava lisäilmaluisti
Lisäilmaluisti liikkui siististi ja putsailin sieltä ne vähät paskat mitä siellä oli kun se oli kädessä.
Asentotunnistin.. hmm.. täytynee perehtyä.
Comment
-
Comment