JOM ja TA-technixissä ei oo muuta eroo kun väri..
Kiinasta kun tarpeeksi ison erän tilaa niin ne tolpat saa vaikka omalla nimellä.
Ei ole ainakaan saman tehtailijan tekeleitä. Ta-technixissä on eri pumput kun jomeissa ja Ta:ssa on pumpun varret vahvempaa matskua. Ulkokuorissakin oli eroa. Vertasin noita joskus, ku n olivat pöydällä vieretysten.
Ei ole ainakaan saman tehtailijan tekeleitä. Ta-technixissä on eri pumput kun jomeissa ja Ta:ssa on pumpun varret vahvempaa matskua. Ulkokuorissakin oli eroa. Vertasin noita joskus, ku n olivat pöydällä vieretysten.
Oliko ne sun tolpat ne jotka piti kiilata paikoilleen, vai muistanko väärin?
Onkos tuommonen 528i automaagina oikeasti nuin paljon isoruokasempi kuin manuaali. Entinen meni maantiellä helposti sinne kasiin ja allekkin ja tuo nykyinen automaatti ei tunnu menevän mitenkään. Maantielläkin tuntuu että 1.5-2.0l tulee eroa.. Esim jos vertailee vaikka ihan ajotietokoneen kulutuksia niin manuaalilla pääsi sinne 7 litran tuntumaan sen mukaan ja tuolla automaatilla 9 litraa ja ylikin, kummassakaan ei korjauskerrointa muuteltu.
Missäs nopeuksissa tommonen lukihtee turbiinin? Alla 15" pullakumit ja mittarista katottuna lukitus tapahtuu siellä jossain 100km/h vauhdissa jolloin oikeata nopeutta noin 95km/h.
Onkos tuommonen 528i automaagina oikeasti nuin paljon isoruokasempi kuin manuaali. Entinen meni maantiellä helposti sinne kasiin ja allekkin ja tuo nykyinen automaatti ei tunnu menevän mitenkään. Maantielläkin tuntuu että 1.5-2.0l tulee eroa.. Esim jos vertailee vaikka ihan ajotietokoneen kulutuksia niin manuaalilla pääsi sinne 7 litran tuntumaan sen mukaan ja tuolla automaatilla 9 litraa ja ylikin, kummassakaan ei korjauskerrointa muuteltu.
Missäs nopeuksissa tommonen lukihtee turbiinin? Alla 15" pullakumit ja mittarista katottuna lukitus tapahtuu siellä jossain 100km/h vauhdissa jolloin oikeata nopeutta noin 95km/h.
Maantiellä pitäs kyllä mennä 7 tuntumaan (vanhempi kone, ei TU). Kaupungissahan se kyllä imi sitten 13 ainakin painavemmilla 19" kiekoilla.
Ei mene Tuntuu jotenkin alakierroksilla ehkä vähän hengettömältä mutta johtuneeko sitten tuosta laatikosta se tunne..
Luetaanko vikakoodit? Jospa ois nokka-akselin asentotunnistin pimeä. Puutuu alakierroksilla ja kulutus kasvaa... Näin ainakin omassa ex. 528iA Touringissa aikoinaan.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Luetaanko vikakoodit? Jospa ois nokka-akselin asentotunnistin pimeä. Puutuu alakierroksilla ja kulutus kasvaa... Näin ainakin omassa ex. 528iA Touringissa aikoinaan.
Minkähän boksin alta löytyy ton nokka-akselin asentotunnistimen vikakoodi? Löytyy bmw scanner. Dme?
Ei mene Tuntuu jotenkin alakierroksilla ehkä vähän hengettömältä mutta johtuneeko sitten tuosta laatikosta se tunne..
Ilmamassamittari voi myös olla syynä...ihan ensiksi kannattaa käydä luetuttamassa (jos omaa inpaa ei ole) vikakoodit...jotain on kyllä pielessä jos noin paljon syö.
Itsellä matka-ajossa kulutus siellä 7.4l tuntumassa ja sekalaisessa 9.2-9.4l/100km
Comment