Originally posted by amisqo
View Post
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kerro terveisiä että tuo 2.2 kone ei liikuta edes E46 -koppaa _mihinkään_ (ja syö vähintään saman verran mitä 3 litran kone).Originally posted by amisqo View PostTerse,
Tutun puolesta tässä kyselemässä, eli on menossa kattelemaan tommosta e60 520i:tä
http://www.nettiauto.com/bmw/520/7651602
Minkälaisia ominaisvikoja / huomioon otettavia seikkoja näissä vehkeissä on? Tai ylipäätään mitä kannattaisi ottaa huomioon normiasioiden lisäksi? :think
Itsellä kun ei mitään kokemusta e60 kopasta ole niin on paha mennä kertomaan.
Comment
-
BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Comment
-
Veikkaisin osa nro 51357033808Originally posted by Korpraali View PostOlen koittanut hajoituskuvista etsiä, mutta en osaa tai en muuten vaan löydä. Eli olisiko joku niin ystävällinen ja kertoisi tämän apukuskin takaoven tiivisteen osanumeron:
Eli sigun autoon. 2008 vuosmalli.
Kiitos etukäteen!
sorry, en saanut liitettyä realoem kuvaa takaoven tiivisteistä.
JarppaBMW i4M50 individual -23
exiä: BMW 545e -21
BMW F33 435xd -15
M550xd-12
e93 330da -08
Dodge Stealth RT/TT -91
Ford Thunderbird SC -91
Olds Supreme avo -71
Chevy Chevelle 2d HT -72
Comment
-
Originally posted by amisqo View PostTerse,
Tutun puolesta tässä kyselemässä, eli on menossa kattelemaan tommosta e60 520i:tä
http://www.nettiauto.com/bmw/520/7651602
Minkälaisia ominaisvikoja / huomioon otettavia seikkoja näissä vehkeissä on? Tai ylipäätään mitä kannattaisi ottaa huomioon normiasioiden lisäksi? :think
Itsellä kun ei mitään kokemusta e60 kopasta ole niin on paha mennä kertomaan.
Toi yksilö on ainakin ilman varusteita, käytännössä tosta puuttuu kaikki oleelliset sen lisäks että on onnettomalla moottorilla.BMW F82 M4 -16
BMW F20 116d M-sport -14
Aprilia Dorsoduro 900 -20
Sea-Doo RXP300RS -16
Comment
-
Sen tiedostin jo itsekkin, eikä siinä ostakoon mitä ostaaOriginally posted by H3nu View PostToi yksilö on ainakin ilman varusteita, käytännössä tosta puuttuu kaikki oleelliset sen lisäks että on onnettomalla moottorilla.
Lähinä nyt vaa et onko noissa mitään oikeita oireita?
G30 530e iPerfomance M-sport -18
Ex: F30 330D M-sport -15
Ex: E90 330D M-sport -06
Ex: e46 325Ci M-Sport II -03
Ex: e30 320i -89
Ex: e30 318iS -90

Comment
-
Meillä tulee 3 vuotta -04 vuotisen 525i:n kanssa tauluun. Mitään ihmeellistä ongelmaa ei ole tänä aikana ollut, kopkop.Originally posted by amisqo View PostSen tiedostin jo itsekkin, eikä siinä ostakoon mitä ostaa
Lähinä nyt vaa et onko noissa mitään oikeita oireita?
Ennakoivana vaihdettu mm. vesipumppu, termari, hihnat + rullat jne. perus setit, jotka tuolle koneelle on ihan hyväkin tehdä.
Ihan perus setit siis, mutta CCC:n toiminta kannattaa kyllä katsoa huolella. Noi, kun tuppaa olemaan aika vikaherkkiä laitoksia. Navipuoli testata yms.
Comment
-
E60 530d m-sport 2009 jarrupalat
Moro! Tuossa syksyllä vaihdettiin huollossa jarrupalat eteen ja taakse. Aluksi ei mitään isompaa ääntä, mutta nyt muutama 1000km palojen vaihdon jälkeen ovat alkaneet pitää ikävää kitinää. Voikohan tuota kitinäää jotenkin hillitä, vai tarviiko hakea jostain kunnolliset jarrupalat jotka eivät pidä jarruttaessa ikävää kitinää. En tiedä minkä merkkiset palat tuonne on vaihdettu. Autofit huoltamolla siis vaihdettu.
Comment
-
E61 takaluukun kaasujouset
Jotain juttua löysinkin vaihdetuista kaasuista, mutta nyt haluaisin kokemuksia lisää.
Olen kysellyt kaasujousia takaluukkuun, mutta tarvikkeet on 620N ku alkuperäiset on 340N. Meneeköhän liian jäykäksi noilla tarvikkeilla, vai oliskohan kenties parempi?
Nyt ainakin on vähä työläs avattava, kun kerkes tottua sedanin luukkuun..
Comment
-
Muutaman kerran ku oon käyny tarvikepaloja hakeen on myyjä kysyny että haluanko ne halvat jotka vinkuu vai vähän kalliimmat jotka ei vinguOriginally posted by yrd3 View Postkaikki palat vinkuu jos ne lasittuu, ei muutaku reippaampia jarrutuksia niin lasitus lähtee.
Omaan vaihdoin uudet palat lähes uusien tilalle ku kirku niin pirusti, ed omistaja oli laittanu ne halvimmat. Palat piti jarrutella lämpimäks joka kerta, ei muuten kehannu ajaa kaupunkiin. Kokeilin hiekkapaperillaki putsailla ja puhistella sitä katkosuraa ja hioo palan reunaa jos joku helpottais mutta ei. Näistä uusista oon syyskelillä kuullu pienen vingahuksen ku peruttaa pihasta ja jarruttaa, muuten ei mitään, palat ollu joku 3v alla.
Eli palat vaihtoon niin ei lasitu eikä vingu, saa ajaa ilman jarrujen lämmittelyjä.
Comment
-
Miten se lasitus lähtee ?.Originally posted by yrd3 View Postkaikki palat vinkuu jos ne lasittuu, ei muutaku reippaampia jarrutuksia niin lasitus lähtee.
Kyllä oikea konsti on ottaa palat pöydälle ja levyt irti. Palat karhennetaan 100:n hiekkapaperilla ja levyistä sorvataan satku pois pinnasta.
Nyt on vikinät tiessään.
Comment
-
Jaa sekö on se oikia konsti. Kumma ku ei ite oo tarvinnu paloja irrootella ja hieroa. Muutama kunnon jarrutus silloon tällöön niin ei kitise. Mut saahan sitä tietysti ostaa vaikka uusia paloja joka kerta kun alkaa vinkumaan. Toki ei ne alakkaan vinkumaan jos ei makaa jatkuvasti jarrulla.Originally posted by BMW525Xda View PostMiten se lasitus lähtee ?.
Kyllä oikea konsti on ottaa palat pöydälle ja levyt irti. Palat karhennetaan 100:n hiekkapaperilla ja levyistä sorvataan satku pois pinnasta.
Nyt on vikinät tiessään.
Comment
-
Itse vaihdoin omaan totteroon Motonetin halvimmat palat mitä vain löytyy eikä ongelmia
Comment


Comment