Iso on ero verraten e39 koriin ovien sisäpuolilla.
E60/E61 Ostamassa lll
Collapse
X
-
-
Hyvä kun sattui tämä silmiin nyt.. Maanantaina olisi menossa takaluukku maalaukseen (koritakuu) kun vähän alkavaa kukintaa siinä takalasin alakulmien seudulla. Mutta pitääpä kurkata ennen vientiä mitä löytyy spoilerin alta ja jos on ruosteessa niin turha käydä maalaamaan luukkua vaan pitää vaatia kokonaan uusi.Originally posted by melli View Post2004 E61 on takaluukun spoilerin alta täysin ruosteessa. Viime kesänä näytin merkkiliikkeen tyypille ja oottelen josko saisivat joskus päätöksen tehtyä jotta meneekö koritakuuseen.
Muutoin vaikuttaa melko ehjältä tämä yksilö.
Ja itseasiassa en yhtään ylläty mikäli olisi ruostunut kun jo pidempään oikutellut kaukosäädin eikä ole toiminut kuin n. metrin etäisyydeltä eli lienee antennivahvistin/johtosarja entinen...E61 523i -09
Comment
-
Heipä hei ja hyvää yötä!
octavia -09 lähdössä vaihtoon ja tilalle katsonut 530d ja 535d. Tyyppiviat tiedossa ja sisäistetty kohtuullisesti. Mitä muuta kannattaisi ottaa huomioon auton vaihdossa?
Näitä kahta vilkuillut:
http://www.nettiauto.com/bmw/530/7524817
http://www.nettiauto.com/bmw/535/7985376
-hyväksi ainakin näen sen, että ei ole lasikattoa
-onko tuo matta sininen ihan perus väri?
ja ihan yleisesti onko tuo karalan ohjelmointi mistään kotosin? onko voimansiirto, laatikko huomattavasti isommalla kulutuksella, kuin normi ohjelmoinnilla?
-mitä mahdollisesti tiedossa tulevien kilometrien johdosta?
haen perusvarmaa diisseliä.
Comment
-
kun katsot kuvaa jossa ovi on auki niin huomaat että oven väli on erivärinen ja kiiltävä, joten epäilisin että auto on yliteipattu.Originally posted by sidabutar View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/535/7985376
-onko tuo matta sininen ihan perus väri?-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
Ohjelmointihan ei riko autosta mitään. Vaan se kuinka sitä autoa käytetään. Ohjelmoituna tai vakiona.Originally posted by sidabutar View Postja ihan yleisesti onko tuo karalan ohjelmointi mistään kotosin? onko voimansiirto, laatikko huomattavasti isommalla kulutuksella, kuin normi ohjelmoinnilla?
-mitä mahdollisesti tiedossa tulevien kilometrien johdosta?
haen perusvarmaa diisseliä.
Jos haet "perusvarmaa" autoa,niin osta vakio. Ei todennäköisesti ole niin paljoa poljettu. Jos sitten ostamasi auto osoittautuu mieleiseksi,niin hoidat itse sinne ohjelmoinnin haluamassasi paikassa,jos siltä tuntuu. Näin itse tekisin.
Comment
-
Sattui omaan silmään mukavasti tälläinen http://m.nettiauto.com/bmw/545/80350...unt=2&vifNav=Y
Mitenkäs nämä kasikoneet kestää? Onko jo loppuun ajettu? Onko laatikko kuinka kovilla kyseisen koneen kanssa?
Comment
-
On niissä omat ongelmansa. Täällä foorumilla on paljonkin puitu asiaa.Originally posted by Mustachio View PostSattui omaan silmään mukavasti tälläinen http://m.nettiauto.com/bmw/545/80350...unt=2&vifNav=Y
Mitenkäs nämä kasikoneet kestää? Onko jo loppuun ajettu? Onko laatikko kuinka kovilla kyseisen koneen kanssa?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Ensimmäistä bemaria ostamassa ja pitipä sitä varten rekisteröityä tänne tietäjien ilmoille. Tarkoitus olisi hakea auto Ruotsista. Kovin tarkkaa e60-tietämystä ei kuitenkaan vielä ole, joten kaipailisin hieman vinkkejä mitä kannattaa tarkistaa ja ottaa huomioon paikanpäällä. Tarkoituksena kirjoitella huomenissa myyjille, joten mitä tarkennuksia sieltä kannattaa kysyä etukäteen esim. huoltohistoriaan jne liittyen? Kaikki kolme autoa sijaitsee Tukholman lähellä samassa kaupungissa, joten tutustuminen on siinä mielessä helppoa kaikkiin kolmeen.
Seuraavat autot olisi tarkastelun alla:
Tämä miellyttää silmää eniten, ja on varustetasoltaan kattavin näistä kolmesta. On kuitenkin myös jonkin verran enemmän ajettu.
Tässä yksilössä hieman arveluttaa kattoluukku, joka ilmeisesti jakaa mielipiteitä kestävyyden/huoltotarpeensa vuoksi. Varustetasoltaan kuitenkin ihan hyvä.
Yhtenä vaihtoehtona myös m-sportti, joka on vuosimalliltaan hieman uudempi. Sisustaltaan ehdottomasti tyylikkäin, mutta samalla varustelutaso mielestäni hieman jää noille kahdelle muulle.
Kaikki vinkit siis tervetulleita, kiitoksia etukäteen!
Comment
-
Eipä ole sedanissa kattoluukkuongelmia ollut, farkuissa panoramakaton kanssa kylläkin.Originally posted by Demz View PostEnsimmäistä bemaria ostamassa ja pitipä sitä varten rekisteröityä tänne tietäjien ilmoille. Tarkoitus olisi hakea auto Ruotsista. Kovin tarkkaa e60-tietämystä ei kuitenkaan vielä ole, joten kaipailisin hieman vinkkejä mitä kannattaa tarkistaa ja ottaa huomioon paikanpäällä. Tarkoituksena kirjoitella huomenissa myyjille, joten mitä tarkennuksia sieltä kannattaa kysyä etukäteen esim. huoltohistoriaan jne liittyen? Kaikki kolme autoa sijaitsee Tukholman lähellä samassa kaupungissa, joten tutustuminen on siinä mielessä helppoa kaikkiin kolmeen.
Seuraavat autot olisi tarkastelun alla:
Tämä miellyttää silmää eniten, ja on varustetasoltaan kattavin näistä kolmesta. On kuitenkin myös jonkin verran enemmän ajettu.
Tässä yksilössä hieman arveluttaa kattoluukku, joka ilmeisesti jakaa mielipiteitä kestävyyden/huoltotarpeensa vuoksi. Varustetasoltaan kuitenkin ihan hyvä.
Yhtenä vaihtoehtona myös m-sportti, joka on vuosimalliltaan hieman uudempi. Sisustaltaan ehdottomasti tyylikkäin, mutta samalla varustelutaso mielestäni hieman jää noille kahdelle muulle.
Kaikki vinkit siis tervetulleita, kiitoksia etukäteen!
Tosin ei tuolla nyt sedanissa paljon mitään teekkään, mutta ei siitä haittaakaan ole
Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
Viimenen on sen puoleen hyvä, että on M-Sport, ainakin omaan silmään ämsportti on vaan niin tyylikäs. Toki manuaali-ilmastointi on pitkä miinus. Sisustan tyylikkyyteen sen enempää kantaa-ottamatta voin sanoa että kannattais kattella comfort penkeillä olevaa, kuten ekan linkin auto. Kattoluukkukin on kiva, jos ei muuta niin antaa valoa kabiiniin. Eli noiden kolmen sekotus olis parasOriginally posted by Demz View PostEnsimmäistä bemaria ostamassa ja pitipä sitä varten rekisteröityä tänne tietäjien ilmoille. Tarkoitus olisi hakea auto Ruotsista. Kovin tarkkaa e60-tietämystä ei kuitenkaan vielä ole, joten kaipailisin hieman vinkkejä mitä kannattaa tarkistaa ja ottaa huomioon paikanpäällä. Tarkoituksena kirjoitella huomenissa myyjille, joten mitä tarkennuksia sieltä kannattaa kysyä etukäteen esim. huoltohistoriaan jne liittyen? Kaikki kolme autoa sijaitsee Tukholman lähellä samassa kaupungissa, joten tutustuminen on siinä mielessä helppoa kaikkiin kolmeen.
Seuraavat autot olisi tarkastelun alla:
Tämä miellyttää silmää eniten, ja on varustetasoltaan kattavin näistä kolmesta. On kuitenkin myös jonkin verran enemmän ajettu.
Tässä yksilössä hieman arveluttaa kattoluukku, joka ilmeisesti jakaa mielipiteitä kestävyyden/huoltotarpeensa vuoksi. Varustetasoltaan kuitenkin ihan hyvä.
Yhtenä vaihtoehtona myös m-sportti, joka on vuosimalliltaan hieman uudempi. Sisustaltaan ehdottomasti tyylikkäin, mutta samalla varustelutaso mielestäni hieman jää noille kahdelle muulle.
Kaikki vinkit siis tervetulleita, kiitoksia etukäteen!
Comment
-
Kyllä tämä must have M-sport - taitaa vaan olla täällä foorumilla, suurin osa varmaan ostaa näitä kumminkin ihan perus varusteilla tietämättä tästä hevonhelevettiä
Ei sillä, hyviä varusteita.
Comment
-
Kyllähän se harrastajiin tahtoo aina liittyä tuo msport. Teppotavis kun ostaa autoa niin ei sitä kiinnosta onko siinä helmassa tuuliura vai ei, vaan sitä kiinnostaa ne lisävarusteet mitkä vaikuttaa mukavuuteen. Itse pähkäilin aikanaan kanssa tuota msport puolta, mutta ajattelin sitten perusmallin ja msportin hintaeroa. Helpompi ehkä saada perusmalli myytyä, kun hintaa yli 10v vanhalla autolla on alle 10 000e.Last edited by Telehell; 26-06-2016, 08:59.Mitsubishi Outlander PHEV
Ex: Skoda Superb -13 2.0TDI DSG 170hv
Ex: VW Golf -09 1.4tsi DSG
Ex: BMW e61 525d -05 M57TUD25, automaatti
Ex: Volvo T4 -01 147kW, automaatti
Ex: VW Passat -07 2.0TDI DSG
Ex: Nissan Primera P11 -01
Ex: Nissan Sunny -94
Comment

Comment