Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/61 kysymyksiä ja vastauksia VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jouniu
    Bimmer Rookie
    • Jul 2006
    • 36
    • Kangasala

    Lampunpesimet ei toimi. letkut on paikallaan ja piuhat kiinni. Saako noi koodattua pois käytöstä? Vai onko noille oma sulake?
    F07 535xd -11

    Comment

    • JaniLap
      BTCF Member
      • Sep 2012
      • 2646
      • Tampere

      Originally posted by jouniu View Post
      Lampunpesimet ei toimi. letkut on paikallaan ja piuhat kiinni. Saako noi koodattua pois käytöstä? Vai onko noille oma sulake?
      Kumpikin vaihtoehto mahdollinen.
      B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
      BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
      Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
      Tampere

      Comment

      • vekkuli
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2005
        • 1321
        • Liminka

        Originally posted by Arnolds View Post
        :think Pitkästä aikaa tuli käytettyä auton omaa navia Vaasaan mennessä. Yllätys kun aikaisemmin Suomea puhunut gaattori olikin nyt Lontooksi.
        En löytänyt ajaessa mistään asetusta takas Suomeksi. Olisko infoa laittaa ja kyseessä Prof navi.:think
        Mistä tuon vois vaihtaa takas..
        Ei kyllä bmw navit e-sarjassa suomea puhu.
        E93 ///M3
        E60 530dA aka M5
        F11 525dA Xdrive
        Tesla model 3 LR MY22

        Comment

        • Arnolds
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2005
          • 3310
          • Kajjjaani

          Originally posted by vekkuli View Post
          Ei kyllä bmw navit e-sarjassa suomea puhu.
          No voi olla että oon nähnyt unta. :think
          F26 xDrive20d TwinPower

          EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

          Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

          Comment

          • skubbe
            Bimmer Rookie
            • May 2011
            • 30
            • Oulu, Finland

            Jeesatkaas kun ne ei nämä xenoni autoja ole ikkää joutunut näin korjaileen..

            Ei nyt ihan ole mallikohtainen kysymys mutta, kuoli E61 -05 toiseltapuolen ajovalo, ensin meni punertavaksi ja sitte kuoli kokonaan ja tuli "Dipped beam right failure"

            Kuoliko siis ballasti vai polttimo?

            Kiitos etukätteen.

            Comment

            • asdteme
              BTCF Member
              • Mar 2015
              • 756
              • P-Savo

              Originally posted by skubbe View Post
              Jeesatkaas kun ne ei nämä xenoni autoja ole ikkää joutunut näin korjaileen..

              Ei nyt ihan ole mallikohtainen kysymys mutta, kuoli E61 -05 toiseltapuolen ajovalo, ensin meni punertavaksi ja sitte kuoli kokonaan ja tuli "Dipped beam right failure"

              Kuoliko siis ballasti vai polttimo?

              Kiitos etukätteen.
              Polttimo menee tummaksi ennen särkymistään. Eli siis polttimot uusimaan :think
              better late than never

              E90 325i
              E30 M3
              E92 M3 Competition

              Comment

              • buksin-1
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2003
                • 4592
                • Keski-Pohjanmaa

                Originally posted by skubbe View Post
                Jeesatkaas kun ne ei nämä xenoni autoja ole ikkää joutunut näin korjaileen..

                Ei nyt ihan ole mallikohtainen kysymys mutta, kuoli E61 -05 toiseltapuolen ajovalo, ensin meni punertavaksi ja sitte kuoli kokonaan ja tuli "Dipped beam right failure"

                Kuoliko siis ballasti vai polttimo?

                Kiitos etukätteen.
                Polttimo. Löytyy, jos tarve.
                Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
                Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
                SISUSTAT modaukset

                Comment

                • Janna
                  BTCF Member
                  • Dec 2013
                  • 1047
                  • Rovaniemi

                  Menköön vaikka galluppina jos ei muuten,
                  530xd vm2008 ja turbo pitäisi vaihtaa.

                  Millainen tilalle?
                  Uusi, alkuperäinen, kunnostettu, isompi, pienempi?

                  Comment

                  • HTK12
                    BTCF Member
                    • Jul 2011
                    • 10945
                    • Joensuu

                    Originally posted by Janna View Post
                    Menköön vaikka galluppina jos ei muuten,
                    530xd vm2008 ja turbo pitäisi vaihtaa.

                    Millainen tilalle?
                    Uusi, alkuperäinen, kunnostettu, isompi, pienempi?
                    No tämähän riippuu mitä siltä autolta halutaan? Jos lisää tehoa, niin vaihtaa nyt samalla isomman ahtimen. Ellei tarkotus ole virittää, niin kunnostettu on hyvä vaihtoehto. Alkuperäistä en kyllä ostaisi ovat sen verran kalliita.
                    e39 540iA E85

                    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                    Comment

                    • Janna
                      BTCF Member
                      • Dec 2013
                      • 1047
                      • Rovaniemi

                      Originally posted by HTK12 View Post
                      No tämähän riippuu mitä siltä autolta halutaan? Jos lisää tehoa, niin vaihtaa nyt samalla isomman ahtimen. Ellei tarkotus ole virittää, niin kunnostettu on hyvä vaihtoehto. Alkuperäistä en kyllä ostaisi ovat sen verran kalliita.
                      Autolta halutaan kestoa ja pitkää ikää.
                      Tarkoitus tulevana suvena käyttää optimoinnissa, mutta maltillisesti että paikat kestää.
                      Ja rikkinäisen tilalle on vain pakko laittaa uusi. Nyt.

                      Comment

                      • HTK12
                        BTCF Member
                        • Jul 2011
                        • 10945
                        • Joensuu

                        Originally posted by Janna View Post
                        Autolta halutaan kestoa ja pitkää ikää.
                        Tarkoitus tulevana suvena käyttää optimoinnissa, mutta maltillisesti että paikat kestää.
                        Ja rikkinäisen tilalle on vain pakko laittaa uusi. Nyt.
                        Sitten laittaisin kunnostetun tilalle.
                        e39 540iA E85

                        Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                        Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                        Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                        Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                        INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                        Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                        Comment

                        • Jokke79
                          Bimmer Rookie
                          • Feb 2016
                          • 92
                          • Honkajoki

                          Tuli tossa perjantaina 535D pre-lci vaihdettua kohtuu mageilla varusteilla olevaan 535D lci:hin . No heti eilen yksi varuste alkoi nikotteleen, eli kaistavahti ei toimi enää ja ilmottaa faultista, mikähän mahtoi mennä?

                          Comment

                          • Kossu Allu
                            Bimmer Fanatic
                            • Dec 2016
                            • 222
                            • Espoo

                            Originally posted by Jokke79 View Post
                            Tuli tossa perjantaina 535D pre-lci vaihdettua kohtuu mageilla varusteilla olevaan 535D lci:hin . No heti eilen yksi varuste alkoi nikotteleen, eli kaistavahti ei toimi enää ja ilmottaa faultista, mikähän mahtoi mennä?
                            Vikakoodien luvulla kannattaisi aloittaa

                            E91 320d -07 M-Sport
                            211hv / 430nm

                            Ex:
                            E60 525dA -06 "M-Sport"
                            M57TU2D25, GA6HP26
                            238hv / 510nm


                            M: pre-LCI OEM E6x helmat ja E60 takapuskuri, PDC

                            Comment

                            • Kossu Allu
                              Bimmer Fanatic
                              • Dec 2016
                              • 222
                              • Espoo

                              Mitenkäs on kun ei konepellin kaasupumput pidä konepeltiä ylhäällä? :think

                              Vaihdoin uudet tilalle ja sama jatkui... Voisko olla niin, että autossa on tarvikepelti, joka paina enemmän kuin alkuperäinen??

                              Tälläset tuli laitettua tilalle (samat kuin vanhat): http://www.motonet.fi/fi/varaosatuot...25?ajoneuvo=68

                              Vai voiko just olla niinkin, että uudet ovat vain yhtä huonot kuin vanhat...?
                              Last edited by Kossu Allu; 14-05-2017, 10:43.

                              E91 320d -07 M-Sport
                              211hv / 430nm

                              Ex:
                              E60 525dA -06 "M-Sport"
                              M57TU2D25, GA6HP26
                              238hv / 510nm


                              M: pre-LCI OEM E6x helmat ja E60 takapuskuri, PDC

                              Comment

                              • JaniLap
                                BTCF Member
                                • Sep 2012
                                • 2646
                                • Tampere

                                Originally posted by Kossu Allu View Post
                                Mitenkäs on kun ei konepellin kaasupumput pidä konepeltiä ylhäällä? :think
                                Millainen jousivoima tarvikeosalla on? Alkuperäiskaasujoisen osalta se on 330 Newtonia. Mikäli on paljon alle tuon, niin saattaa selittää huonoa toimintaa.
                                B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
                                BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
                                Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
                                Tampere

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎