Lampunpesimet ei toimi. letkut on paikallaan ja piuhat kiinni. Saako noi koodattua pois käytöstä? Vai onko noille oma sulake?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jouniu View PostLampunpesimet ei toimi. letkut on paikallaan ja piuhat kiinni. Saako noi koodattua pois käytöstä? Vai onko noille oma sulake?B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by Arnolds View Post:think Pitkästä aikaa tuli käytettyä auton omaa navia Vaasaan mennessä. Yllätys kun aikaisemmin Suomea puhunut gaattori olikin nyt Lontooksi.
En löytänyt ajaessa mistään asetusta takas Suomeksi. Olisko infoa laittaa ja kyseessä Prof navi.:think
Mistä tuon vois vaihtaa takas..E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Comment
-
-
Originally posted by vekkuli View PostEi kyllä bmw navit e-sarjassa suomea puhu.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Jeesatkaas kun ne ei nämä xenoni autoja ole ikkää joutunut näin korjaileen..
Ei nyt ihan ole mallikohtainen kysymys mutta, kuoli E61 -05 toiseltapuolen ajovalo, ensin meni punertavaksi ja sitte kuoli kokonaan ja tuli "Dipped beam right failure"
Kuoliko siis ballasti vai polttimo?
Kiitos etukätteen.
Comment
-
-
Originally posted by skubbe View PostJeesatkaas kun ne ei nämä xenoni autoja ole ikkää joutunut näin korjaileen..
Ei nyt ihan ole mallikohtainen kysymys mutta, kuoli E61 -05 toiseltapuolen ajovalo, ensin meni punertavaksi ja sitte kuoli kokonaan ja tuli "Dipped beam right failure"
Kuoliko siis ballasti vai polttimo?
Kiitos etukätteen.
Comment
-
-
Originally posted by skubbe View PostJeesatkaas kun ne ei nämä xenoni autoja ole ikkää joutunut näin korjaileen..
Ei nyt ihan ole mallikohtainen kysymys mutta, kuoli E61 -05 toiseltapuolen ajovalo, ensin meni punertavaksi ja sitte kuoli kokonaan ja tuli "Dipped beam right failure"
Kuoliko siis ballasti vai polttimo?
Kiitos etukätteen.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by Janna View PostMenköön vaikka galluppina jos ei muuten,
530xd vm2008 ja turbo pitäisi vaihtaa.
Millainen tilalle?
Uusi, alkuperäinen, kunnostettu, isompi, pienempi?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNo tämähän riippuu mitä siltä autolta halutaan? Jos lisää tehoa, niin vaihtaa nyt samalla isomman ahtimen. Ellei tarkotus ole virittää, niin kunnostettu on hyvä vaihtoehto. Alkuperäistä en kyllä ostaisi ovat sen verran kalliita.
Tarkoitus tulevana suvena käyttää optimoinnissa, mutta maltillisesti että paikat kestää.
Ja rikkinäisen tilalle on vain pakko laittaa uusi. Nyt.
Comment
-
-
Originally posted by Janna View PostAutolta halutaan kestoa ja pitkää ikää.
Tarkoitus tulevana suvena käyttää optimoinnissa, mutta maltillisesti että paikat kestää.
Ja rikkinäisen tilalle on vain pakko laittaa uusi. Nyt.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Jokke79 View PostTuli tossa perjantaina 535D pre-lci vaihdettua kohtuu mageilla varusteilla olevaan 535D lci:hin . No heti eilen yksi varuste alkoi nikotteleen, eli kaistavahti ei toimi enää ja ilmottaa faultista, mikähän mahtoi mennä?
E91 320d -07 M-Sport
211hv / 430nm
Ex:
E60 525dA -06 "M-Sport"
M57TU2D25, GA6HP26
238hv / 510nm
M: pre-LCI OEM E6x helmat ja E60 takapuskuri, PDC
Comment
-
-
Mitenkäs on kun ei konepellin kaasupumput pidä konepeltiä ylhäällä? :think
Vaihdoin uudet tilalle ja sama jatkui... Voisko olla niin, että autossa on tarvikepelti, joka paina enemmän kuin alkuperäinen??
Tälläset tuli laitettua tilalle (samat kuin vanhat): http://www.motonet.fi/fi/varaosatuot...25?ajoneuvo=68
Vai voiko just olla niinkin, että uudet ovat vain yhtä huonot kuin vanhat...?Last edited by Kossu Allu; 14-05-2017, 11:43.
E91 320d -07 M-Sport
211hv / 430nm
Ex:
E60 525dA -06 "M-Sport"
M57TU2D25, GA6HP26
238hv / 510nm
M: pre-LCI OEM E6x helmat ja E60 takapuskuri, PDC
Comment
-
-
Originally posted by Kossu Allu View PostMitenkäs on kun ei konepellin kaasupumput pidä konepeltiä ylhäällä? :thinkB48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Comment