Originally posted by buksin-1
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 / E61 vetokoukku?
Collapse
X
-
-
-
Täältä lähtisi kohtuu halvalla E61 koukku sähkösarjoineen (180e toimitettuna): ebay.co.uk. Onko kellään kokemuksia?
Comment
-
-
Originally posted by lauka View PostTäältä lähtisi kohtuu halvalla E61 koukku sähkösarjoineen (180e toimitettuna): ebay.co.uk. Onko kellään kokemuksia?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostKoukku taitaa olla sen mallinen että joutuu leikkaamaan puskuria maalatulta osin... Ja johtosarja on yleismallinen jossa ryöstetään heräte valoilta jne, en suosittele ko. sarjaa, kannattaa investoida kunno CAN-väyläiseen sarjaan, se tosin maksaa ainakin satasen enemmän kuin halpissarjat...
Mikä etu noista kaapelisarjoista jotka tukee CAN:a? Onko helpompi asentaa tai tunnistaako automaatiajärjestelmä koukun?
EDIT: itseasiassa tuossa ilmoituksessa ei saksien päällä ollutkaan raksia, eli voipi olla että tuolla sarjalla joutuu leikkelemään.Last edited by lauka; 04-05-2014, 10:40.
Comment
-
-
Tuli askarreltua Westfalian irrotettava koukku vuoden 2005 E61:seen. Helppo homma, pääsi tuntipalkoille tekemällä itse. Koukun sekä mallikohtaisen sähkösarjan tilasin pf jonesilta. Sähköt toimivat kuten pitää, ja parkkitutka osaa mennä pois päältä kun kärry on kiinni. Mainiota.
Ainoa kohta, jossa joutui hieman arpomaan, oli jarruvalon herätteen löytäminen takapenkin vieressä kulkevasta johtonipusta. Ohjeen mukaan kelta-harmaa piuha on se oikea, mutta näitä löytyi nipusta kolme. Tuleville asentajille tiedoksi, se oikea on se paksuin näistä.
Comment
-
-
Originally posted by HerraR View PostAinoa kohta, jossa joutui hieman arpomaan, oli jarruvalon herätteen löytäminen takapenkin vieressä kulkevasta johtonipusta. Ohjeen mukaan kelta-harmaa piuha on se oikea, mutta näitä löytyi nipusta kolme. Tuleville asentajille tiedoksi, se oikea on se paksuin näistä.
Last edited by MajorDrake; 11-05-2014, 22:28.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by HerraR View PostTuli askarreltua Westfalian irrotettava koukku vuoden 2005 E61:seen. Helppo homma, pääsi tuntipalkoille tekemällä itse. Koukun sekä mallikohtaisen sähkösarjan tilasin pf jonesilta. Sähköt toimivat kuten pitää, ja parkkitutka osaa mennä pois päältä kun kärry on kiinni. Mainiota.
Ainoa kohta, jossa joutui hieman arpomaan, oli jarruvalon herätteen löytäminen takapenkin vieressä kulkevasta johtonipusta. Ohjeen mukaan kelta-harmaa piuha on se oikea, mutta näitä löytyi nipusta kolme. Tuleville asentajille tiedoksi, se oikea on se paksuin näistä.
ex: e61 530 xd
ex: Passat R36 3C
ex: Audi S4 B6
ex: Audi A3 3.2 8P
Comment
-
-
täytyypi tyhmän kysyä että itellä on westfalian koukku, tuskin on ikinä otettu autosta irti, edellisenkään omistajan toimesta. nyt kun tässä yritin sitä ottaa irti, saan rullaa pyöräytettyä joku puolikierrosta eteenpäin ja koukku ikäänkuin irtoaa kun alkaa klonksumaan,mutta ei saa käteen asti.avain on ollut ilmeisesti aina sielä kiinni että voisiko se sielä jumittaa vai pitääkö sitä koukkua vaan jotenkin koittaa käännellä johonkin suuntaan?
Comment
-
-
Originally posted by yrd3;3327142[IMGresource://skype_ff_extension-at-jetpack/skype_ff_extension/data/call_skype_logo.png[/IMG]3327142]täytyypi tyhmän kysyä että itellä on westfalian koukku, tuskin on ikinä otettu autosta irti, edellisenkään omistajan toimesta. nyt kun tässä yritin sitä ottaa irti, saan rullaa pyöräytettyä joku puolikierrosta eteenpäin ja koukku ikäänkuin irtoaa kun alkaa klonksumaan,mutta ei saa käteen asti.avain on ollut ilmeisesti aina sielä kiinni että voisiko se sielä jumittaa vai pitääkö sitä koukkua vaan jotenkin koittaa käännellä johonkin suuntaan?
Käännä avain, vedä kahva ulospäin ja käännä se kunnes se lukitsee itsensä ko. asentoon, sen jälkeen irtokuula irtoaa joko itse tai sopivasti voimaa käyttäen.
Call
Send SMS
Add to Skype
You'll need Skype CreditFree via SkypeVikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by Reiska56 View PostWestfalia peräkoukun sähköasennus sen omalla johtosarjalla (oem). Ei tarvitse ohjelmoida asennuksen jälkeen. Auto E60 525dA -05.ex: e61 530 xd
ex: Passat R36 3C
ex: Audi S4 B6
ex: Audi A3 3.2 8P
Comment
-
-
Originally posted by reme View PostPäteekö tuo kaikkien kohdalla, ettei tarvitse ohjelmoida? Nyt on Westfalian koukku ja mallikohtainen johtosarja asennettu. Toinen sivuvilkku palaa taukoamatta :thinkex: e61 530 xd
ex: Passat R36 3C
ex: Audi S4 B6
ex: Audi A3 3.2 8P
Comment
-
-
Originally posted by reme View PostYksi epätodennäköinen mahdollisuus olisi tietty, että johtosarja on viallinen... Onko kellään ollut vastaavaa?
Jos kaikki muut toimii, johtosarjan purkissa vikaa?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostVilkut tulee CAN-väylästä jos ei ole halpa ryöstösarja.
Jos kaikki muut toimii, johtosarjan purkissa vikaa?ex: e61 530 xd
ex: Passat R36 3C
ex: Audi S4 B6
ex: Audi A3 3.2 8P
Comment
-
-
Originally posted by reme View PostMikään muu ei toimi kuin oikeanpuoleinen vilkku. Se palaa koko ajan ja kirkastuu entisestään, jos laittaa kyseisen vilkun oikeasti päälle. Kaikki kytketty westfalian ohjeiden mukaan. On mallikohtainen sähkösarja westfalialta.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Koukkupajalta Oulun toimipisteestä sanoivat että Westfalian irroitettava koukku menee niin siististi E61 M-Sportiin että ei tarvitse hommata luukullista diffuusoria. Kuulemma useampia ovat asentaneet eivätkä asiakkaat ole sitten halunneet luukullista diffua.
Foorumilta luetun perusteella kuitenkin vähän epäilyttää minkälainen asennuksesta noin tulee, koska niin monessa postauksessa kehotetaan hommaamaan myös luukullinen diffuusori.
Olisko kellään laittaa kuvaa moisesta asennuksesta?
Comment
-
Comment