Originally posted by Macinaggio
View Post
Tässä nyt taas tämä asia yritetään vääntää mielipidekysymykseksi, mutta sitähän se ei voi olla niin kauan kun BMW:llä ei huolto ohjelmassa ole ko.laatikkoon öljynvaihtoa.
Jokainen nyt tehty öljynvaihto siis nimenomaan perustuu pelkkään mutuun/spekulaatioon niin kauan kunnes se öljynvaihto siellä huolto-ohjelmassa on.
Minä henkilökohtaisesti en tee mitään muitakaan turhia huoltoja omiin autoihini, kuten vaikka nokkaketjujen tai turbojen vaihtoja ennakoiden pelkästään nettispekulaatioihin uskoen, vaan edelleen mennään sillä mitä huolto-ohjeissa+suosituksissa lukee. Edelleen kuitenkin väitän että ainakaan minun autoista ei laatikot lopu ennen aikojaan sen vuoksi että spekulatiivista öljynvaihtoa ei ole tehty. Se että kestääkö ko.laatikko sitten ilman öljynvaihtoa sen 600tkm vai vai tuhannen euron sijoutuksella 650tkm, ei ole minulle mitään merkitystä. Tapanani ei ole ollut huoltaa omaan piikkiini naapurinkaan autoja, joten se mitä joku tekee tämän auton kanssa
10-vuoden kuluttua kun sen hinta alkaa olemaan sen tontun/pari, ei todellakaan kiinnosta minua. Tehköön muut sitten omiinsa mitä lystäävät ja tulkoon uskossaan autuaaksi.
Comment