Originally posted by MrBubbles
View Post
530dA E60:n automaattiloota?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Neljä euroa ei olisi paha :think| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
-
ai tällainen irroitus ohjekin on saatavilla jossa oli jo tuo reunalle päin kiristyohjekin tuolle pohjalle.
E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
Tällä viikolla kysytty hinta jntradingilta irto-turbiinin korjaus 6-loviseen BMW:n E6x askiin oli 380€.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Jaaa puhut varmaan venttiilikoneistosta? Eikai sitä enää 6 lovises oo ongelmana? 5 vaihteiseen saa 300€ kotiovelle uuden koneiston.Originally posted by pexodus View PostNs. Mekatroniikkayksikkö joka näistä kai menee lähes yhtäusein kuin turbiini?!?
Kyllä se oem osilla korjataan. Tuskin edes ovat tehneet billettitakaseinällä näitä..Originally posted by Mlatvala View PostTuleekos se sieltä alkuperäis tyylisenä takaisin vai vahvistuuko se miltään osin?Last edited by MrBubbles; 10-05-2012, 16:12.No life, no friends, just motorsport!
-Dodge Ram 2500 4x4 SLT Laramie.
-jokunen e30.
-e28
Comment
-
Lukkolevyt lasittuu.Originally posted by _juha_ View Postnyt varmaan paljastan tyhmyyteni mutta menkööt: mikä siitä turbiinista voi hajota? Sehän on perin yksinkertaisen näköinen munkki tuossa laatikon ja moottorin välissä
No life, no friends, just motorsport!
-Dodge Ram 2500 4x4 SLT Laramie.
-jokunen e30.
-e28
Comment
-
-
Ovatko nämä lisäaineet täysin huuhaata?Originally posted by MrBubbles View PostLukkolevyt lasittuu.
Tuo käsittääkseni kuitenkin on tunnettu merkki ja tuote.
Comment
-
ei oo oikotietä onneenOriginally posted by TJJ View PostOvatko nämä lisäaineet täysin huuhaata?
Tuo käsittääkseni kuitenkin on tunnettu merkki ja tuote.
E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
On varmaan hyvää tavaraa mutta ei ihmisiäkään saa kuolleista herätettyä. Varmaan tuolla saa kyllä levyjen lasittumisen estettyä. Jos ne nyt edes lasittuu. Taitaa ennemmin kulua loppuun..Originally posted by TJJ View PostOvatko nämä lisäaineet täysin huuhaata?
Tuo käsittääkseni kuitenkin on tunnettu merkki ja tuote.No life, no friends, just motorsport!
-Dodge Ram 2500 4x4 SLT Laramie.
-jokunen e30.
-e28
Comment
-
Jahas, oli kutosen nyppiminen varmaan oikesti kiinni dpf poltosta. Tänään teki taas temput motarilla, ylämäkeen kierrokset heilui kuten aiemmin tänne kuvailin. Nyt katsoin koneen lämmöt välittömästi kun "oireet" alkoi ja 91 lämmöistä päätellen dpf poltto oli päällä ja tämä tunnetusti vaikuttaa laatikon toimintaan.
Loppupäätelmä omalle kohdalle on olla välittämättä pikku epämääräisyyksistä ja ajaa tolla niin kauan kuin rattaan kuvat vilkkuu kojelaudassa (tai taustapeilissä)
Comment
-
Tässä muutaman päivän omistaneena ja ajaneena tällä MajorDraken kyselemällä "ongelmalapsella" ja miettien vaihteiston ongelmaa, olen muutaman asian havainnut.
Kylmänä vaihdot 1-2, 2-3 ja 3-2 ovat töksähteleviä, auto tuntuu miettivän vaihtoa sekunnin verran ja päästää samalla kierroksia korkeammalle.
Heti kun laatikko on vähän lämmennyt niin vaihdot ovat huomattavasti pehmeämpiä.
Vika ei siis voi olla mekaaninen, epäilen että kyse on öljyistä ja paskasta tms sen joukossa joka vähän kanittaa solenoideja laatikossa. Olenko haloteillä?
Öljynvaihto huuhtelemalla seuraavana to-do listalla. Muuten auto on pirun mukava jne.
Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
Aaaaa, Markusko se haki sulle sen auton.Originally posted by Jolli View PostTässä muutaman päivän omistaneena ja ajaneena tällä MajorDraken kyselemällä "ongelmalapsella" ja miettien vaihteiston ongelmaa, olen muutaman asian havainnut.
Kylmänä vaihdot 1-2, 2-3 ja 3-2 ovat töksähteleviä, auto tuntuu miettivän vaihtoa sekunnin verran ja päästää samalla kierroksia korkeammalle.
Heti kun laatikko on vähän lämmennyt niin vaihdot ovat huomattavasti pehmeämpiä.
Vika ei siis voi olla mekaaninen, epäilen että kyse on öljyistä ja paskasta tms sen joukossa joka vähän kanittaa solenoideja laatikossa. Olenko haloteillä?
Öljynvaihto huuhtelemalla seuraavana to-do listalla. Muuten auto on pirun mukava jne.
Noi on ihan ominaisuuksia että pienemmälle menee töksyen. Eikö isä ukkos auto sitten laita runnomalla pienempää lähestyessä risteystä?
Kun sillä kuitenkin on 150+ ajettu, niin miksei niitä öljyjä voisi vaihdella? tai siis jos te turbiinin puoliks korjaatte, niin eikös se samalla öljykin sinne vaihdu?E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
Comment