Jep, mittakaava luiston osalta oli kyllä jo täys vitutus. Normivaihteella ajo tuntui jo rääkkäykseltä kierrosten ollessa siellä 1400-2000. Kuin olisi hullua kuskannut
. Mutta kuten sanoin, vika on varmasti tullut jo pikkuhiljaa parin vuoden aikana...alussa noita pieniä nykäyksiä/tahmauksia ei varmasti edes huomaa...ja niihin hitto vie tottuu! Toi 120tkm oli asiantuntijan heitto keskimääräsestä mekatroniikan osien kestosta (voihan osien tuotantoerissäkin olla heittoja, jotka selittelee nämä eri ikäisten ja eri vaiheissa tulleet ongelmat)...siitä kun siellä joku alkaa porsimaan on aikaa ajella pikkuhiljaa kuluvan TC:n kanssa ajotyylistä ja viritysasteista riippuen x kilometriä...kunnes tajuaa loppupeleissä ajaneensa täydellä paskalla. Ja kun paskaa alkaa vaihtamaan nykimisen alkaessa, kokenut ostaja tajuaa (kun ei ole tottunut) että jotain tässä mättää.
Öljyjä ei ole vaihdettu. Kato ikiöljyt
, kuten tehdas kertoo, ne kestävät laatikon eliniän. Mulla se elinikä tais just tulla täys. Tiedä sitten johtuuko juuri öljyjen vaihtamattomuudesta vai paskoista mekatroniikka osista. Joka tapauksessa Recron kaverit antaa kirjallisen lausunnon jossa lukee, että öljyt vaihdettava 200tkm/5v päästä.

Öljyjä ei ole vaihdettu. Kato ikiöljyt

Comment