Sitten kun vielä osaisi päättää kumpi on ykkösvalinta... bensa vs. diesel, Komfortzugang vs. webasto jne. Onneksi auton puute takaa että päätöksen kanssa ei kovin kauaa vatvota 
Mullapa on aikalailla samanmoinen 530xd -06, vuosi sitten ostin suomesta ajettu oli 65000. Ei m-sport sarjaa, hommasin schmiedmanin etulipan ja 19" M6 vanteet.
Ihan mahtava peli 3 litranen dieseli, neliveto ja autoni on manuaali. Tosi hieno ajaa. Bemun neliveto antaa luistaa ennenkuin ajovakjrj puuttuu
ajoon, 40/60 taakse jako on kuin hillitty takaveto.
Aikaisemmin kolme automaattia joista kaksi volvoa, viimeisin volvo oli xc70, ihan psk:a, autosta oli ihan pakko päästä eroon.
Manuaali nelivedon kanssa on hauska ajaa, itseasiassa tykkään itse soheltaa askin kanssa voi tehdä vähän muutakin kuin istua selkätakana(makuasia).
En itse pistäisi noita edes samaan kastiin: 2,5 bensa kontra 3ltr dieseli.
Oma autoni vie n.7,5l/100 seka ajoa.
Bensa konetta en itse noista ottaisi kuin myydäkseni pois.
Mutta nämähän on taas niitä maku asioita.

Mullapa on aikalailla samanmoinen 530xd -06, vuosi sitten ostin suomesta ajettu oli 65000. Ei m-sport sarjaa, hommasin schmiedmanin etulipan ja 19" M6 vanteet.
Ihan mahtava peli 3 litranen dieseli, neliveto ja autoni on manuaali. Tosi hieno ajaa. Bemun neliveto antaa luistaa ennenkuin ajovakjrj puuttuu
ajoon, 40/60 taakse jako on kuin hillitty takaveto.
Aikaisemmin kolme automaattia joista kaksi volvoa, viimeisin volvo oli xc70, ihan psk:a, autosta oli ihan pakko päästä eroon.
Manuaali nelivedon kanssa on hauska ajaa, itseasiassa tykkään itse soheltaa askin kanssa voi tehdä vähän muutakin kuin istua selkätakana(makuasia).
En itse pistäisi noita edes samaan kastiin: 2,5 bensa kontra 3ltr dieseli.
Oma autoni vie n.7,5l/100 seka ajoa.
Bensa konetta en itse noista ottaisi kuin myydäkseni pois.
Mutta nämähän on taas niitä maku asioita.
Comment