Originally posted by Fabsu
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
OK. Uskottava se sitten onOriginally posted by Kesäromu View PostEli mp3 levy ja levylla n.60 biisiä. Aikaisempi käyttöautoni oli vectra, jonka vakiosoitin ei toistanut mp3:sia, pidin levyt kuitenkin tallessa ja piruuttani kokeilin niitä tuohon, hyvin pelittää.
AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
Totta, tarkoitin modattuja vehkeitä jolloin moottori juurikin lämpiää. Joko vastus- letkumuutos- tai tiivistemodauksella. Itsellä kahteen peliin tuo modaus tehty eli moottori läpeää. Ikinä ei starttivaikeuksia ole ollut. Epäilen että vika on nyt jossain muualla?Originally posted by tovayryn View PostTuolta kannattaa lukee tuo webasto topicci. Tehdasasentoinen webasto lämmittää vaan kabiinin, ku mankkuventtiilit pysyy kiinni.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82
: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm
E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Jos jollain oilisi tietoa mikä mahtaa olla vakioalustan korkeus E60:ssä vanteen keskiöstä pyöränkaareen mitattuna? Otin mittoja tuosta mun koslasta: edessä n.36,5 cm ja takana n.38,5 cm. Kaveri meinas että tossa olisi matalempi alusta kuin vakiossa, olisko niin?F10 -11
E21 315 -83
Comment
-
Ehkä tuo aavistuksen verran on painunut vakioalustan perusmitoista :think. Msport-alusta taas on mielestäni edestä ehkä sentin matalampi ja takaa noin 3 senttiä matalampi kuin nuo mitat. Ihan perstuntumaa tämä...Originally posted by Kesäromu View PostJos jollain oilisi tietoa mikä mahtaa olla vakioalustan korkeus E60:ssä vanteen keskiöstä pyöränkaareen mitattuna? Otin mittoja tuosta mun koslasta: edessä n.36,5 cm ja takana n.38,5 cm. Kaveri meinas että tossa olisi matalempi alusta kuin vakiossa, olisko niin?
- Antti -Last edited by Anzafin; 28-12-2012, 21:21.
Comment
-
Omassa autossa ku oli vakio alusta, edessä ja takana tuo 38.5cm. Oli kyllä seki vähä lässähtäny.Originally posted by Kesäromu View PostJos jollain oilisi tietoa mikä mahtaa olla vakioalustan korkeus E60:ssä vanteen keskiöstä pyöränkaareen mitattuna? Otin mittoja tuosta mun koslasta: edessä n.36,5 cm ja takana n.38,5 cm. Kaveri meinas että tossa olisi matalempi alusta kuin vakiossa, olisko niin?
Comment
-
Ookoo, niinpä arvelinkin et olisi vakio ja väsynyt vanhuuttaan. Edellinen auto oli muuten niin matala että tuli aurattua sillä tietkin talvisin, paska ( lumi) vaan lensi tuulilasiin kun ajeli menemään, eipähän tarttenu lasinpesunestettä.
F10 -11
E21 315 -83
Comment
-
Mut Entäs M5Originally posted by Anzafin View PostEhkä tuo aavistuksen verran on painunut vakioalustan perusmitoista :think. Msport-alusta taas on mielestäni edestä ehkä sentin matalampi ja takaa noin 3 senttiä matalampi kuin nuo mitat. Ihan perstuntumaa tämä...
- Antti -

E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
Olisko 20 tai 30 mm?Originally posted by Jake79 View PostPaljonkos tuo M-sport (E60) alusta virallisesti lupaa madallusta?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82
: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm
E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Heitetäänpä tämä tännekin:
Alkuperäinen: http://www.btcf.fi/forum/showthread....25#post2906125Originally posted by Nautilus View PostItellä e60 -07 (LCI) ja 4S kyllä mukisematta pariutuu osoitekirjaa myöden. Sen sijaan avainkohtaiselta tuo ei vaikuta, ei järjestys eikä puhelinten määrä. Liittyyköhän tämä ominaisuus valmistusvuoteen vai johonkin lisävarusteeseen? Itsellä S644A eli "Preparation f mobile phone w Bluetooth". Vai enkö vain osaa?Originally posted by Tommix View PostHieno ominaisuus muuten tuo että molemmille avaimille pystyy määrittämään minkä puhelimen kanssa pariutuu
Toinen kysymys: Sisäpuolella siinä hainevän alla / ylemmän jarruvalon kohdalla on kansi joka rämisee (tai jokin sen alla rämisee) aika ajoin erityisesti pakkasella. Loppuu aina joksikin aikaa kun käy koputtelemassa sitä. Koitin varovasti irroittaa sen, mutta en sitten hennonnut väkisin repiä, takareunaa saa kyllä jonkin verran raotettua. Onko muita ideoita vaimennukselle kuin tunkea sinne väliin jotain vaimentavaa materiaalia? Onko mitään tietoa pitäisikö sen lähteä siitä auki varovasti vetämällä vai pitääkö käyttää jotain erikoistyökaluja tai muita kikkoja? Samoin takaluukun (sedan siis kyseessä) ja takalasin välinen ulompi kumitiiviste - eli se joka on lähempänä takalasia - nitisee melko kuuluvasti pakkasella. Olisiko sen käsittelemiseen mitään vinkkejä?
Ja nyt kun vauhtiin päästiin niin laitetaan jokerina vielä yksi kysymys. Takaluukun sisävalo roikkuu aina vähän kuoppaisemman pätkän jälkeen piuhansa varassa. Koitin katsoa misssä vika ja näyttää ihan siltä ettei se oikein sovi siihen, välystä on liikkaa (kuva liitteenä). Seuraavaksi mietin josko siitä puuttuu jokin sovitelevy mutta osaluettelon perusteella en mitään sopivaa löytänyt, onko lamppu kenties väärä vai puuttuukohan tuolta peräti joku verhoilu tms?Last edited by Nautilus; 30-12-2012, 23:40.
Comment
-
Kontin tiivisteen inhottava ritinä on tuttua. Olen laittanut ihan tolkusti silikonisprayta siihen tiivisteeseen aika ajoin ettei vesi pääse jäätymään sen pintaan.Originally posted by Nautilus View PostHeitetäänpä tämä tännekin:
Alkuperäinen: http://www.btcf.fi/forum/showthread....25#post2906125
Toinen kysymys: Sisäpuolella siinä hainevän alla / ylemmän jarruvalon kohdalla on kansi joka rämisee (tai jokin sen alla rämisee) aika ajoin erityisesti pakkasella. Loppuu aina joksikin aikaa kun käy koputtelemassa sitä. Koitin varovasti irroittaa sen, mutta en sitten hennonnut väkisin repiä, takareunaa saa kyllä jonkin verran raotettua. Onko muita ideoita kuin tunkea sinne väliin jotain vaimentavaa materiaalia? Samoin takaluukun (sedan) ulompi kumitiiviste eli se joka on lähempänä auton ulkopuolta nitisee melko kuuluvasti pakkasella. Olisiko sen käsittelemiseen mitään vinkkejä?
Ja nyt kun vauhtiin päästiin niin laitetaan jokerina vielä yksi kysymys. Takaluukun sisävalo roikkuu aina vähän kuoppaisemman pätkän jälkeen piuhansa varassa. Koitin katsoa misssä vika ja näyttää ihan siltä ettei se oikein sovi siihen, välystä on liikkaa (kuva liitteenä). Seuraavaksi mietin josko siitä puuttuu jokin sovitelevy mutta osaluettelon perusteella en mitään sopivaa löytänyt, onko lamppu kenties väärä vai puuttuukohan tuolta peräti joku verhoilu tms?
Kyllä tuo kontti ihan normaalilta näyttää. Käy tilaamassa marmoritiskiltä uusi valon pidike. Eiköhän se sillä korjaannu.
Tuohon hainevään en osaa sanoa kun en ole koskaan tuonne katsonut.
- Antti -
Comment
-
Ok, kiitos vastauksista. Siitä kontin valosta on sitte tosiaan varmaan joku klipsu tms. katkennut, eiköhän se uudella korjaannu jos ei muuta keksi...:think parempi kuitenkin ettei mitään verhoiluja puutu ympäriltä, huoltomies jo bongasi että sellainen koko moottoritilan poikki menevä "tiivistenauha" (pitää kuulemma sisätilansuodattimien ilmatilan erillään moottorin hajuista) oli lähtenyt kävelemään - mietin sitten josko vanha auto olisi kärsinyt muitakin tappioita kadonneiden osien muodossa...Originally posted by Anzafin View PostKontin tiivisteen inhottava ritinä on tuttua. Olen laittanut ihan tolkusti silikonisprayta siihen tiivisteeseen aika ajoin ettei vesi pääse jäätymään sen pintaan.
Kyllä tuo kontti ihan normaalilta näyttää. Käy tilaamassa marmoritiskiltä uusi valon pidike. Eiköhän se sillä korjaannu.
Tuohon hainevään en osaa sanoa kun en ole koskaan tuonne katsonut.
- Antti -
Täytyypä tuota hainevän alapuolta vielä tutkia ja koittaa silikonispraylla vähentää nitinää, eiköhän tämä tästä...
Comment
-
E61 520D päältä öljyinen kone
Terve.
Osaakos ketään sanoa mistä toi koneen "ylivuotona" tullut öljy on mahtanut tulla. Tukkeutunut hiukkassuodatin vaihdettiin juuri, liittyisikö jotenkin siihen? Kuva on koneen päältä suojamuovi poistettuna.
Jos kuvasta ei saa oikein selvää niin öljykorkin reuna näkyy hiukan ja sen vierestä lähtee musta putki joka on öljyinen ja samoiten sen alapuolella olevat osat. Putken vieressä oleva aine on melkein harmaan väristä ja tahnamaista.Last edited by D0300162; 02-01-2013, 18:56.
Comment
Comment