Kiitoksia. Nyt ei muuta kun kovaa ajoa odotellessa uutta "blim" äänimerkkiä.
Ps.Tuntuu kyllä jotenkin käsittämättömältä et auto jokaa osaa reagoida itekseen sateeseen, pimeään/valoisaan, yms. niin silti sille pitää opettaa koska sen ikkuna on auki ja koska kiinni...
Ihminen ko käy virta pois hetken aikaa (esim. kooma) niin aika paljon joutuu opettaan uusiksi
Kiitoksia. Nyt ei muuta kun kovaa ajoa odotellessa uutta "blim" äänimerkkiä.
Kyllä tuo pimpelipom ääni säikäyttää joka kerta kun kuuluu, nyt niitä vielä tullut vähän välliä kun lämpötila ollut +3 asteen tuntumassa. Pahiten säikäytti viime kesänä kun vaihdettiin vaihdelaatikko ja koeajolla pimputti n.3km:n jälkeen lasinpesu nestettä! meinas ruveta paska haisemaan kopissa..
Kyllä tuo pimpelipom ääni säikäyttää joka kerta kun kuuluu, nyt niitä vielä tullut vähän välliä kun lämpötila ollut +3 asteen tuntumassa. Pahiten säikäytti viime kesänä kun vaihdettiin vaihdelaatikko ja koeajolla pimputti n.3km:n jälkeen lasinpesu nestettä! meinas ruveta paska haisemaan kopissa..
Joo toi lämpötilan laskun varotus piippi saa kyllä aina pienen pulssin nousun aikaan. Tossa pari viikkoa takasinpäin jätti sydän kyllä muutaman lyönnin väliin kun erän kostean lauantain jälkeen sunnuntai-iltapäivänä piipitti putkeen lämpötilaa ja tyre pressurea(just vaihettu kesärillat eikä ohjelmoitu). Ihan ku ei ois muutenkaan tarpeeks jo pelottanu tuolla liikienteessä
Mutta se OT:stä, oli mulla kai jotain kysyttävääkin taas. Saattaspa sopia paremmin tonne tomaatti laariin, mut kysytään nyt täältä. Eli ton automaattilodjun hengenelämä välillä vähän ihmetyttää. Onko se ihan ominaisuus vai mikä kun esim. lähestyt risteystä ja hiljennät vauhdin ihan kävelyvauhdiksi ja sitten painatkin kaasua ja yrität lähteä reippaammin liikkeele niin tuntuu että jengat nousee mut mihkään ei mennä. Sitte yhtäkkiä "nappaa pitoja" ja lähtee työntämään. Pysähdyksistä lähtiessä en oo tämmöstä huomannu vaan just tollalailla "melkein pysähdyksistä". Onko toi niin pirun hidas kaukalo ettimään sen oikeen vaihteen vai kuinka.
Eikä tuo kickdownikaan mikään kovin "sporttinen" pienemmälle heitto ole. Tai ehkä mä oon vaan tottunu vähän racempaan meininkiin ku tää ministeriluokka
"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
Onko se ihan ominaisuus vai mikä kun esim. lähestyt risteystä ja hiljennät vauhdin ihan kävelyvauhdiksi ja sitten painatkin kaasua ja yrität lähteä reippaammin liikkeele niin tuntuu että jengat nousee mut mihkään ei mennä. Sitte yhtäkkiä "nappaa pitoja" ja lähtee työntämään. Pysähdyksistä lähtiessä en oo tämmöstä huomannu vaan just tollalailla "melkein pysähdyksistä".
Ominaisuus. Vuoden kun sillä ajelet opit ajamaan sen lootan mukaan.
Lähtee kakkosella, käyttää sportin puolel ni lähtee ykkösel. Riippuu vähä autosta mutta ainakin 740i lähtee aina kakkosel ellei oo sportti pääl.
Nämä rieselit lähtee paikaltaan ykkösellä, jollei oo ajanu x-määrää (kauan) rauhallisesti jolloin laatikko "oppii" ajotavan ja vaihtaa moodin jollekki eco-ecolle.. Muutahan tuo laatikko ei opikkaan, tuo on ainut minkä se osaa muuttaa ajotavon mukaan.
Katsastusmies sanoi että oikea ulompi raidetangon pää väljä. Joten ajattelin vaihtaa koko raidetangon kerralla. Joten kysymys kuuluu kannattaako vaihtaa samalla myös toinen puoli? Vai onko niin heteroseksuaalista merkitystä?
Katsastusmies sanoi että oikea ulompi raidetangon pää väljä. Joten ajattelin vaihtaa koko raidetangon kerralla. Joten kysymys kuuluu kannattaako vaihtaa samalla myös toinen puoli? Vai onko niin heteroseksuaalista merkitystä?
-Tuomas
Kannattaa vaihtaa molemmat yhellä kertaa, kohta menee sitten se toinenkin ja taas joutuu suuntaamaan jne. eli pitkässä juoksussa säästää varmasti...
Kysytäänpäs täällä kun tuo vanha topic ei taida jaksaa enää kiinnostaa.
Eli sigun autoon pitäisi tällätä pikaisesti uudet takaiskarit, nykyiset aivan loppu ja ajaminen suorastaan jo kamalaa.
Eteen on hiljattain laitettu Sachs (Super sprint) joka taitaa olla sama/vastaava kuin orggis (?). Sakuista saisi järkihintaan myös Bilstein B8 ja Koni Sport.
Passaako vaihtoehtoisista kumpikaan yhteen noiden Sachs:n kanssa ja kumpi mukavuuspainotteisempi noin yleisesti ottaen?
Jouset orig. m-sport.
Last edited by Pe-te; 26-04-2012, 20:16.
Reason: typon korjaus
F11 520dA (N47N) -13
ex E60 530dA (M57N2D30) M-Sport -06
ex E39 530dAT (M57) M-Sport Individual-03
Kysytäänpäs täällä kun tuo vanha topic ei taida jaksaa enää kiinnostaa.
Eli sigun autoon pitäisi tällätä pikaisesti uudet takaiskarit, nykyiset aivan loppu ja ajaminen suorastaan jo kamalaa.
Eteen on hiljattain laitettu Sachs (Super sprint) joka taitaa olla sama/vastaava kuin orggis (?). Sakuista saisi järkihintaan myös Bilstein B8 ja Koni Sport.
Passaako vaihtoehtoisista kumpikaan yhteen noiden Sachs:n kanssa ja kumpi mukavuuspainotteisempi noin yleisesti ottaen?
Jouset orig. m-sport.
Itsellä on Koni Sportit ja olen ollut tyytyväinen. Vaimennusta pystyy säätämään.
Comment