Originally posted by buksin-1
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Se, onko penkkien alla subeja, riippuu auton audiojärjestelmästä. Ne on siellä ainakin silloin kun on Logic7, muuten vissiin ei... :thinkOriginally posted by jari85 View PostOk, ihan uutta tietoa itselle. Jälki asennus vissiin on aika työlästä? ei kyllä uskoisi että penkkien alla olisi subbarit, sillä ei siltä kuulosta. Tosin eihä tuota tullut ostettua auto hifin takia
Vaikka eipä ne penkinalussubit maailmaa pelasta vaikka siellä sellaiset olisikin.
Jos sinulla on Logic7, niin lisäsubin lisääminen on varsin yksinkertaista
. Normaaleihin hifeihin lisääminen voi olla työläämpää, mutta ei tietenkään mahdotonta.
- Antti -
Comment
-
On siellä aina joko vakiovalkoiset, hifisiniset tai oranssit L7Originally posted by Anzafin View PostSe, onko penkkien alla subeja, riippuu auton audiojärjestelmästä. Ne on siellä ainakin silloin kun on Logic7, muuten vissiin ei... :think
- Antti -
Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
Tai keltaiset High end? Vai onko niissä samat kin L7?Originally posted by buksin-1 View PostOn siellä aina joko vakiovalkoiset, hifisiniset tai oranssit L7
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
High end
Originally posted by MajorDrake View PostTai keltaiset High end? Vai onko niissä samat kin L7?
Comment
-
Tuossa kuvia subbareista (individual) ja koteloista penkkien alla:Originally posted by jari85 View PostTarvitsee huomenna tutkia mitä penkkien aluset ovat syöneet.
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82
: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm
E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
e61 panoraaman sisäkaton nitinät
Talven jälkeen alkanut taas tuo sisäkaton natina ja nitinä. Natinaa kuuluu vain kun sisäkatto on edessä, sen kun liu'uttaa taakse häviää natinat. Samoin jos sisäkaton keskiosasta (takaosan etureunasta) painaa ylöspäin häviää nitinät. Se peltikaistale siinä välissä on koitettu pehmusteilla eristää, ei auttanut.
Olen yrittänyt tätä tutkia ja etsiä kohtia jotka voisivat tuota ääntä aiheuttaa, mutta laihoin tuloksin. Yli 100km/h nopeuksissa ja kovalla auringonpaisteella tuota sisäkattoa olisi kiva käyttää, mutta menee HERMOT "¤#%#"¤& tuohon natinaan. Lasikattoakaan ei taida saada taakse, että pääsisi sisäkaton päälle katsomaan? Mekanismejakin olen koittanut rasvailla...E61 535d M-Sport Touring
Comment
-
-
Mulla on kans 535d m-sportti ja panoraama ei kyllä mulla nitise mutta 90km ja 110km nopeudessa tuleva tärinä saa mun hermot kiehumaan. On uudet vanteet ja renkaat ja tasapainotettu ja aurauskulmat ja vittu tärinä ei ota loppuakseenOriginally posted by Pete-- View PostTalven jälkeen alkanut taas tuo sisäkaton natina ja nitinä. Natinaa kuuluu vain kun sisäkatto on edessä, sen kun liu'uttaa taakse häviää natinat. Samoin jos sisäkaton keskiosasta (takaosan etureunasta) painaa ylöspäin häviää nitinät. Se peltikaistale siinä välissä on koitettu pehmusteilla eristää, ei auttanut.
Olen yrittänyt tätä tutkia ja etsiä kohtia jotka voisivat tuota ääntä aiheuttaa, mutta laihoin tuloksin. Yli 100km/h nopeuksissa ja kovalla auringonpaisteella tuota sisäkattoa olisi kiva käyttää, mutta menee HERMOT "¤#%#"¤& tuohon natinaan. Lasikattoakaan ei taida saada taakse, että pääsisi sisäkaton päälle katsomaan? Mekanismejakin olen koittanut rasvailla...E92 335d ///M335d 476hp/866nm
Ex.
E61 535D ///M-Sport 405hv/773nm
E60 530d
Audi A6 -07
E87 116i -07
"Siinä vaiheessa ku katoin et taustapeilistä näkyy valkosta savua nii vedin röökin suuhun ja annoin kaasua" #ESsej
Comment
-
Täriseekö toisella vanne-/rengassetillä?Originally posted by Nmeri View PostMulla on kans 535d m-sportti ja panoraama ei kyllä mulla nitise mutta 90km ja 110km nopeudessa tuleva tärinä saa mun hermot kiehumaan. On uudet vanteet ja renkaat ja tasapainotettu ja aurauskulmat ja vittu tärinä ei ota loppuakseen
- Antti -
Comment
-
TäriseeOriginally posted by Anzafin View PostTäriseekö toisella vanne-/rengassetillä?
- Antti -E92 335d ///M335d 476hp/866nm
Ex.
E61 535D ///M-Sport 405hv/773nm
E60 530d
Audi A6 -07
E87 116i -07
"Siinä vaiheessa ku katoin et taustapeilistä näkyy valkosta savua nii vedin röökin suuhun ja annoin kaasua" #ESsej
Comment
Comment