Originally posted by K70
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by K70 View PostEli E60 ei ole takakontissa avausnappia?
Mulla ainakin E61:ssä aukeaa kontti oli käynnissä, tai ei.
Tarkennetaan nyt vielä, jollei aiemmista posteista selvinnyt, niin mä olen poistanut sen ajon aikana ovet lukitsevan toiminnon, kun se ei Bemarissa ole tehty toimivaksi juuri tuon idioottimaisen nappileikin takia. Ovia pitää nykiä moneen kertaan auki ja konttia availla napilla, niin ei kiitos. Autosta pitää päästä ulos, kun kahvasta kerran vetää ja kun hyppää autosta ulos, niin kontin pitää aueta sieltä auton takaa, ei kabiinista.Autokalusto: 320d f30
Comment
-
-
Originally posted by enins View PostOnhan kojetaulussa namiska, mistä saa lukitukset päälle/pois. Toki on outoa, ettei ovet aukene lukossaollessaan kertanykäisylla. Ja takaluukun saa toki ulkopuoleltakin auki (kunhan ei ole lukossa).
Kyse siis iDriven kautta aktivoitavasta toiminteesta, joka lukitsee auton ovet liikkeelle lähdön jälkeen.
Silloin vaatii ainakin mulla kaksi nykäisyä kahvasta, että käynnissä olevasta autosta pääsee ulos. Ja kun olet päässyt ulos, niin takakontilta palaat painamaan vielä jalkatilasta kontin avausnappia, kun se onkin vielä lukittuna.
Eli kaikkea muuta kuin toimiva systeemi.
Toimiva systeemi avaa lukitukset, kun kuski nykäisee oven kahvasta ja pomppaa autosta pihalle.
Mutta ei tuosta sen enempää, kun ongelma oli paikannettu alkuperäisellä kysyjällä juurikin tuohon iDriven ruksiin.S212, E350CDI, -11
Comment
-
-
Tasonsäädön kompa
Eli linkkiä netistä mistä halvimmalla saa ja sitte joku joka sellasen haluaa mulle tilata ku ei taidot riitäBemarien vikakoodien luvut ja pikkurempat 0407027620
ex: 1x 324d 1x e36 325 sedan 2x e36 325 coupe e39 530i m-sport 01 E34 m5 91 330da 06 e90 530dat e61 535d e60 -05 m-sport nyk x5 e70 35d 08
Älä lue historiaa, tee sitä !!
Comment
-
-
Originally posted by valtti81 View PostEli linkkiä netistä mistä halvimmalla saa ja sitte joku joka sellasen haluaa mulle tilata ku ei taidot riitäMercedes Benz Cls 350cdi W218
Opel Insignia 2.0 Cdti
Scania R560 8x4
Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
Ex. E60 530dA -05
Ex. E39 530dA -01
Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
Ex. Opel Vectra 1.6i -99
Comment
-
-
Originally posted by K70 View PostNyt sekoitat eri nappulat ja muut.
Kyse siis iDriven kautta aktivoitavasta toiminteesta, joka lukitsee auton ovet liikkeelle lähdön jälkeen.
Silloin vaatii ainakin mulla kaksi nykäisyä kahvasta, että käynnissä olevasta autosta pääsee ulos. Ja kun olet päässyt ulos, niin takakontilta palaat painamaan vielä jalkatilasta kontin avausnappia, kun se onkin vielä lukittuna.
Eli kaikkea muuta kuin toimiva systeemi.
Toimiva systeemi avaa lukitukset, kun kuski nykäisee oven kahvasta ja pomppaa autosta pihalle.
Mutta ei tuosta sen enempää, kun ongelma oli paikannettu alkuperäisellä kysyjällä juurikin tuohon iDriven ruksiin.
Kojetaulussa on kuitenkin nappula, josta saa keskuslukituksen päälle/pois ja tämä vapauttaa myös peräkontin lukon, oli auto käynnissä tai ei.
Mielestäni systeemi on muuten toimiva, mutta kyllä oven pitäisi aueta heti ekalla nykäyksellä. Mersun tsydeemi on kieltämättä aavistuksen helpompi käyttää, mutta helpottaa vastaavasti varkaan (ryöstäjän) työtä.Autokalusto: 320d f30
Comment
-
-
..........
Originally posted by tuomkiti81 View PostKannattaa olla vaikka privalla yhteydessä nimim. Buksin-1:een..hänen kautta homma varmasti hoituu
oli vain priva täynnä ettei saanu viestiä lähteen...Bemarien vikakoodien luvut ja pikkurempat 0407027620
ex: 1x 324d 1x e36 325 sedan 2x e36 325 coupe e39 530i m-sport 01 E34 m5 91 330da 06 e90 530dat e61 535d e60 -05 m-sport nyk x5 e70 35d 08
Älä lue historiaa, tee sitä !!
Comment
-
-
Täältä kompura nii saat kaikki hilppeet uusiksi, http://www.air-suspension-shop.com/i...k=112&lang=eng . Sitten myös se kompuran rele kannattaa uusia samalla.
Comment
-
-
Originally posted by tabasco View PostMihis nuo letkunpäät tulee sedanissa?
Mutta edelleen, onko joku saanut onnistuneesti kattoluukun uloimman tiivisteen vaihdettua, siis sen, mikä näkyy ulospäin, kun luukku on kiinni? Uusi tiiviste odottaa marmorilla, mutta vähän on vielä epäselvää, saanko tuon kotikonstein vaihdettua. :think Vinkit ja kokemukset siis tervetulleita.
Comment
-
-
Originally posted by thoai View Postvm.2004 e60 pitäis saada uusi xenon polttimo kuskin puolelle. Lampussa lukee d2s kanta, mutta onko eroa normi vs. bixenon- polttimo? käykö kaikki d2s kannalla olevat?
vakio kelvini taitaa olla 4300k?
valo tehdään varjostimella, ei aidoissa xenoneissa ole 2-lanka polttimoita
H4 tyyliin...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment