Lupaavat, että öljyt vaihtuvat 100%:sesti. Suodatintahan tuossa ei vaihdeta, mut kai senkin saa vaihdettua jos tuohon puhdistukseen ei luota.
Mikäli suodatinta ei vaihdeta moisen operaation yhteydessä, niin se kertonee osaamisen tasosta jota kaupataan. Kuulostaa "ammattimiehiltä".
En veisi kyseiseen pajaan autoani huoltoon.
On varmasti ollut juttua, mutta sivuja on liikaa luettavaksi ja haku ei toimi eli mitä on porukalla kokemuksia peltisestä öljypohjasta, johon siis saa erikseen suodattimen? Kysymyksessä on Jaguar samalla 6hp26 laatikolla ja Jaggehuolto tuollaista suositteli, hinta on käytännössä sama.
On varmasti ollut juttua, mutta sivuja on liikaa luettavaksi ja haku ei toimi eli mitä on porukalla kokemuksia peltisestä öljypohjasta, johon siis saa erikseen suodattimen? Kysymyksessä on Jaguar samalla 6hp26 laatikolla ja Jaggehuolto tuollaista suositteli, hinta on käytännössä sama.
Paljos siihen maksaa suodatin erikseen ostettuna?
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
On varmasti ollut juttua, mutta sivuja on liikaa luettavaksi ja haku ei toimi eli mitä on porukalla kokemuksia peltisestä öljypohjasta, johon siis saa erikseen suodattimen? Kysymyksessä on Jaguar samalla 6hp26 laatikolla ja Jaggehuolto tuollaista suositteli, hinta on käytännössä sama.
Mitäpä toiminnallista eroa sillä olisi, bmwssäkin X sarjassa on peltinen pohja vaikka muuten sama laatikko. Pohja vain taitaa maksaa jonkin verran enempi erikseen tilattuna.
Mitäpä toiminnallista eroa sillä olisi, bmwssäkin X sarjassa on peltinen pohja vaikka muuten sama laatikko. Pohja vain taitaa maksaa jonkin verran enempi erikseen tilattuna.
Eipä ole mitään toiminnallista eroa.
ZF:n mukaan muovilla on saatu painonsäästöä 30 %. Eli siinä se ero.
ja muovinen kilahtaa kertaraapasusta paskaksi, kun peltinen painuu samassa tilanteessa vaan littaan. Tämä siis osasyynä varmaankin X:n peltiseen, kun käyttöolosuhteet on kuitenkin vähän eri kuin "tavisautoissa".
5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Tarkastin tänään omasta autosta automaatin (ZF6HP19) öljymäärän. Tarkastus lämpötilahan on 80-122F astetta. Avasin korkin 80F lämpötilassa ja lisäsin öljyä 3dl. Yhtään ei tullut ulos, mutta en uskaltanut heti enempää laittaa. Odottelin että lämmöt nousi 90F asteeseen jolloin öljyä alkoi tiputtamaan ulos ja laitoin korkin kiinni. Jäi vaan mietityttämään paljonko laatikon todellinen öljyvaje oli eli paljonko öljy laajenee tuonne max tarkastus lämpötilaan mennessä ja paljonko olisi pitänyt lisätä ennenkuin olisi alkanut tiputtamaan ulos tässä lämpötilassa? Millaisella vajeella alkaa olemaan vaikutusta toiminnan kannalta?
Pari päivää sitten vaihdettu öljyt laatikkoon ja kylläpä käytös parani. Autolla ajettu reilu 280tkm eikä tietääkseni ikinä oltu vaihdettu vielä. Öljy kuulemma oli todella puhdasta joten epäilivät, että ehkä kuitenkin joskus olisi vaihdettu. Ennen vaihtoa tuntui "luistavan" ja roikutti kierroksia korkealla turhan pitkään ennen vaihtoa. Nyt vaihtelee nätisti isompaa pesään kun vauhti kasvaa eikä roikuta.
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
Lahdessa MBA-autokorjaamolla. Öljyä meni 16 litraa huuhtelemalla. Noin 2000km ajon jälkeen johtosarjan uusi läpivientikumi alkoi vuotaa hieman. Halusin sen kuntoon joten öljypohja irti ja uusi läpivientikumi asennettiin. Öljy oli nyt huomattavan likaista joten vaihdettiin vielä kerran uudet öljyt ja kylläpä parani edelleen laatikon käytös! Ehkä siellä on sen verran likaa kiertänyt, että ei ole esim. turbiinin lukitus toiminut kunnolla...kun tuntui luistavan. Nyt tuntuu vetävän huomattavasti paremmin En tiedä onko lumevaikutusta mutta hyvältä tuntuu nyt!
Comment