saatana, en löydä enää linkkiä, meni niin että nollaus ja 0-60kmh, 3km ajoa, ei jarrutuksia ym sitten pysähdys ja taas 0-60kmh, 3km ajoa, se oli siinä.. siihen loppui omalta osaltani oireet.
Muistaakseni siinä kannattaa vielä rykästä 0-200kmh noiden välissä, ihan vaan varmuuden vuoksi
3km 60km/h? Ilman jarrutuksia? Missä Lapin läänissä tälläinen onnistuu..
Ite nollasin vaihteiston adaptioarvot eilen. Tänään työajossa vaihteiston vaihdot huomaa selvästi (töksähtelee jne.). Vissiin jonkinmoinen totutusajo sille olisi oikeasti tehtävä. VAG konsernin vehkeet osasi sopeutua normiajossa.
3km 60km/h? Ilman jarrutuksia? Missä Lapin läänissä tälläinen onnistuu..
Ite nollasin vaihteiston adaptioarvot eilen. Tänään työajossa vaihteiston vaihdot huomaa selvästi (töksähtelee jne.). Vissiin jonkinmoinen totutusajo sille olisi oikeasti tehtävä. VAG konsernin vehkeet osasi sopeutua normiajossa.
pälkäneentiellä hämeenlinnan suunnilla oli sopivan kuollutta kun kävin heittää keittiösetin asiakkaalle
Muistaakseni siinä kannattaa vielä rykästä 0-200kmh noiden välissä, ihan vaan varmuuden vuoksi
vedin aamulla nyt, suljetulla alueella tietenkin tottakai.. niin paljon kuin auto vaan kulki, eipähän ole enää karstaa , täytys ulkoiluttaa ämmät ja tehä samat, ei ole parii vuotee tullu ajettua niillä..
Et maininnut autoa, mutta itsellä E61 530dA vuodelta 05.
Joulukuussa 2015 huuhteluöljynvaihto ja läpiviennin tiiviste+vaihtotyö avaimet käteen palveluna oli 600€ Powermatic Vantaalla
Missä noin edullinen? Ite kysyin ohimennen eräästä paikallisesta niin 600e vaiht. Öljyt + suodin
En muuten suosittele vaihteiston turhaa adoptointia. Itsellä alkoi vaihteisto jotenkin jäätämään. Täyskiihdytyksessä kierrokset toppaa 2500rpm kohdalle ja vauhti nousee jonka jälkeen alkaa vasta uudelleen kierrokset nousemaan. Jotenkin vaikutti ilmeisesti turbiinin lukitsemiseen.
En muuten suosittele vaihteiston turhaa adoptointia. Itsellä alkoi vaihteisto jotenkin jäätämään.
Täsmennätkö hieman mitä tarkoitat tässä tapauksessa turhalla adaptoinnilla ja kuinka itse suoritit sen?
Kaasupolkimen painelun avulla suoritettavaa yksinkertaista vaihdelaatikon adaptaationarvojen muistin resetointia? Vai INPA:n avulla suoritettava vaihdelaatikon ohjainyksikön resetointia, jolla pyyhitään adaptaatioarvojen lisäksi myös ohjainyksikön muisti? Jälkimmäinen sopii toteutettavaksi esim. vaihteiston remonttien ja vaihteistoöljyn vaihdon jälkeen, ja mielellään tätä nollaustoimenpidetä seuraa huolellinen ja monivaiheinen vaihteiston sopeutusajo, sillä muutoin laatikon toiminta saattaa olla töksähtelevää.
Ohessa kaavio sopeutusajoprotokollasta (huom. eri vaihteistoille on omanlaisensa ja tämä ZF:n 6HP19:lle):
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Istalla suoritin resetoinnin. Totutusajoa en ole suorittanut sen kummemmin, kun ista ei sellaista neuvonut tekemään. Modernit automaatit kun osaavat yleensä totuttautua ajoon normaalin käytön yhteydessä jos ei totutusajoa voida suorittaa.
Comment