OK, Kiitokset vastauksesta. Voisi kuvitella että bensakoneinen 6-kone on keulastan aavistuksen painavampi kuin 520d? Vai onko? Jos on niin varmaan asettuu johonkin 350mm pintaan korkeus?
Eli suosiolla kannattaa lyhentää vakiomallista pohjaanlyöntikumia n. 30mm? Vai ostaako sitten sporttialustan kumit samantien. Kerkesin jo tilaamaan ne Eibachit eteen, joten kokeillaan niitä ensin.
Muistu vielä mieleen, että pohjaanlyöntikumi kiinnittyi noissa hieman eri kohdasta iskarinvarteen. Jos vakiokumia ois lyhentänyt ylhäältä niin ei ois se ja musta "haitarikumi" pysyny enää paikallaan. M-sport pohjaanlyöntikumi puristuu varteen keskiosasta, jolloin sitä on helppo vielä tarvittaessa lyhentää.
Jaksoin selata viimeiseltä sivulta sivulle 15 asti, en löytänyt juttua BC Racingin coilisarjasta. Mistä saisi edullisimmin ja tuleeko mukana vain etutolpat, taakse ei iskareita? Onko muita hyviä budjettisarjoja joilla saisi madallusta enemmän kuin 50mm?
Kysymys peränsäädöstä, vaikka kysymys kuuluisikin INPA-topikkiin;
Alla olevassa kuvassa on näkymä INPA:n säätöikkunasta. Meneekö homma niin yksinkertaisesti, että tässä ikkunassa syötetään lukema millimetreinä, joka halutaan pudottaa perää ja se on sitten siinä? Ja nostettaessa sama juttu mutta lukeman eteen miinusmerkki. Eli loogisesti vähän nurinkurisesti? Jostain luin että tämän jälkeen pitäisi vielä ajaa manuaalitoiminnolla perä yläasentoon ja virrat autosta pois/päälle. Onko tämä kuitenkaan tarpeen?
Jaksoin selata viimeiseltä sivulta sivulle 15 asti, en löytänyt juttua BC Racingin coilisarjasta. Mistä saisi edullisimmin ja tuleeko mukana vain etutolpat, taakse ei iskareita? Onko muita hyviä budjettisarjoja joilla saisi madallusta enemmän kuin 50mm?
Mamasanilta voit tilata pelkät etutolpat. Hintapolitiikka on ainakin aiemmin ollut täyden sarjan hinta puoliksi + 40€.
Juu noin se perän säätö menee. Lopuksi ajat perän ylös. Käytännössä olen huomannut että autolla kannattaa ajaa pikku lenkki molempiin suuntiin käännellen, näin perä asettuu kunnolla. Pelkällä ylösajamisella lopputulos ei välttämättä tule esiin.
-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Juu noin se perän säätö menee. Lopuksi ajat perän ylös. Käytännössä olen huomannut että autolla kannattaa ajaa pikku lenkki molempiin suuntiin käännellen, näin perä asettuu kunnolla. Pelkällä ylösajamisella lopputulos ei välttämättä tule esiin.
Säätöpaikan pitää olla ainakin sivuttaissuunnassa suorassa, pitkittäinkin mielellään kohtalaisen suorassa.
Ajamisen pointti on siinä että perässä on tietty toleranssialue joka täytyy ylittää että perä korjaa korkeutta, luokka plus miinus 1cm. Pari tiukkaa kurvia vasemmalle ja oikealle saa rajat ylittymää, perä korjaa ja sitten näet lopputuloksen. Virrat tosiaan käytät pois säädön jälkeen, ennen kurvailua, samoin kuskin oven voit avata ja sulkea, niin auto yleensäkkin korjaa korkeutta.
-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Onko muilla ollut ongelmia tuon NELIVETOISEN E61 madalluksessa, meinaa usko loppua ku ei millään saa toimimaan, ihan kun pohjais joka montussa tällä Bilstein B8 iskareilla ja h&r -35mm jousituksella.
onko kukaan laittanu tuota KW sarjaa näihin 4WD autoihin, toimiiiko????
Onko muilla ollut ongelmia tuon NELIVETOISEN E61 madalluksessa, meinaa usko loppua ku ei millään saa toimimaan, ihan kun pohjais joka montussa tällä Bilstein B8 iskareilla ja h&r -35mm jousituksella.
onko kukaan laittanu tuota KW sarjaa näihin 4WD autoihin, toimiiiko????
Mikko
Nimimerkki Seipäänreikä:llä on KW3 ollut jos useamman vuoden ja kehuu sitä vuolaasti. Mutta on se kalliskin...
Olikohan näissä jotain juttua jossain, että pitäisi pohjaanlyöntikumia lyhentää? Voisi auttaa.
AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Omaan nelikkoon viime viikolla tuli -35mm H&R ja perää alas koodaamalla. Kaikenlaisia kauhukertomuksia itsekin lukeneena todella tyytyväinen tähän ratkaisuun. Ei ole pohjannut vaikka montuistakin on menty
f11 530xd m-sport -12
- ex e61 530xd m-sport, -06
- ex e39 530d, -00
- ex e30 320 touring
Comment