memebuy23buy

E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • VolvoTDi
    replied
    Originally posted by Vesa View Post
    Eiköhän jätetä tämä trolli omaan arvoonsa.
    Trolli tai ei, mutta on näitä kyllä noinkin tehty, tehoja vähännetty. En sen enempää yleensä kysele miksi vaan teen mitä pyydetään, mutta kyllä ne kertoo siinä touhun aikana syyt. Mitä milloinkin on kullakin, melkein jos vaihtaisi mallia tai jopa merkkiä jos pelkää osien rikkuvan...

    Leave a comment:


  • Vesa
    replied
    Originally posted by Marina Jatkus View Post
    Kiitos! Kyllä tehoa olisi hyvä laskea 10-20%?
    Hyvä auto, tehossa vara laskea eikä liian hidas. Onko hullu ajatus?
    Kuinka paljon minimi pitää olla teho autossa tässä (535d)?

    Moottori kestää. Öljy kestää. Rengas kestää. Voimansiirto kestää.
    Hermo kestää. Paljonko enemmän ajaa moottorilla. Puhdas pakokaasu?

    Polttoaine ei kulu, jarru ei kulu, raha ei kulu. Paljonko enemmän ajaa eurolla.
    Raha ei mene pakoputkeen, jäähdyttimeen, turboon.

    Miksi aina lisätä tehoa? Kiirus paranee?
    Naiselle voisit sinä rahalla tällä ostaa kukkia ja saada suuri suosio?
    Paras kysyä vaimolta, kumpi paras valinta? Iso vai pieni teho ja kukkia.

    Mercedes 320 CDI on tehokas ja 280 CDI sama mutta vähennetty teho.
    Ostajan etu, 320 kallis, 280 ei kallis. Hyvä malli BMW:lle?

    Pieni teho, pieni pyörä. Pieni pyörä on mukava ja rengas ei kalliskaan.

    17" on hyvä, jos 16" ei mahu? Talvella oikein hyvä, jos myös kapea.
    Nyt Mercedes-talvirengas on 205/60-16, vakiorengas ollut 245/45-17.

    Täällä asiantuntijalle kiitos.
    Eiköhän jätetä tämä trolli omaan arvoonsa.

    Leave a comment:


  • huotski
    replied
    Originally posted by Marina Jatkus View Post
    Kiitos! Kyllä tehoa olisi hyvä laskea 10-20%?
    Hyvä auto, tehossa vara laskea eikä liian hidas. Onko hullu ajatus?
    Kuinka paljon minimi pitää olla teho autossa tässä (535d)?

    Moottori kestää. Öljy kestää. Rengas kestää. Voimansiirto kestää.
    Hermo kestää. Paljonko enemmän ajaa moottorilla. Puhdas pakokaasu?

    Polttoaine ei kulu, jarru ei kulu, raha ei kulu. Paljonko enemmän ajaa eurolla.
    Raha ei mene pakoputkeen, jäähdyttimeen, turboon.

    Miksi aina lisätä tehoa? Kiirus paranee?
    Naiselle voisit sinä rahalla tällä ostaa kukkia ja saada suuri suosio?
    Paras kysyä vaimolta, kumpi paras valinta? Iso vai pieni teho ja kukkia.

    Mercedes 320 CDI on tehokas ja 280 CDI sama mutta vähennetty teho.
    Ostajan etu, 320 kallis, 280 ei kallis. Hyvä malli BMW:lle?

    Pieni teho, pieni pyörä. Pieni pyörä on mukava ja rengas ei kalliskaan.

    17" on hyvä, jos 16" ei mahu? Talvella oikein hyvä, jos myös kapea.
    Nyt Mercedes-talvirengas on 205/60-16, vakiorengas ollut 245/45-17.

    Täällä asiantuntijalle kiitos.
    No mitä järkeä on maksaa siitä yhdestä ylimääräisestä turbosta jos ei tarvitse sitä? Varmaa 530 on halvempi ostaa kuin 535. Terveisin yhden ylimääräisen turbon omistaja, mikä on rikki!

    Leave a comment:


  • Marina Jatkus
    replied
    Originally posted by VolvoTDi View Post
    Tuossahan on jo vakiona 313hv, joten et varmaan tehoja halua laskea? Järkevä ohjelma on siinä 380-400hv ja 750Nm korvilla.

    Kiitos! Kyllä tehoa olisi hyvä laskea 10-20%?
    Hyvä auto, tehossa vara laskea eikä liian hidas. Onko hullu ajatus?
    Kuinka paljon minimi pitää olla teho autossa tässä (535d)?

    Moottori kestää. Öljy kestää. Rengas kestää. Voimansiirto kestää.
    Hermo kestää. Paljonko enemmän ajaa moottorilla. Puhdas pakokaasu?

    Polttoaine ei kulu, jarru ei kulu, raha ei kulu. Paljonko enemmän ajaa eurolla.
    Raha ei mene pakoputkeen, jäähdyttimeen, turboon.

    Miksi aina lisätä tehoa? Kiirus paranee?
    Naiselle voisit sinä rahalla tällä ostaa kukkia ja saada suuri suosio?
    Paras kysyä vaimolta, kumpi paras valinta? Iso vai pieni teho ja kukkia.

    Mercedes 320 CDI on tehokas ja 280 CDI sama mutta vähennetty teho.
    Ostajan etu, 320 kallis, 280 ei kallis. Hyvä malli BMW:lle?

    Pieni teho, pieni pyörä. Pieni pyörä on mukava ja rengas ei kalliskaan.

    17" on hyvä, jos 16" ei mahu? Talvella oikein hyvä, jos myös kapea.
    Nyt Mercedes-talvirengas on 205/60-16, vakiorengas ollut 245/45-17.

    Täällä asiantuntijalle kiitos.

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Originally posted by Esal View Post
    Fanssin mukaan alkaa 18", päättyen 21"


    Noi kysytyt 16" taitaa olla jonkun pikkupösön rengaskokoja :think
    Kyllä 535d sopii 17"

    Leave a comment:


  • Esal
    replied
    Originally posted by vekkuli View Post
    Ei kyllä 16” vanne mene 535.

    Fanssin mukaan alkaa 18", päättyen 21"


    Noi kysytyt 16" taitaa olla jonkun pikkupösön rengaskokoja :think

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Kyllä tuossa postauksessa on melkein kaikki jotenkin väärin, et hieman epäilen onko kysyjä ihan tosissaan vaikka Tallinnasta olisikin.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by Markkanenn View Post
    Vuosimallin 2014 535d ei ole e6x...
    Katos vaan, katsoin vain topikin otsikkoa ja aluetta.

    Leave a comment:


  • vekkuli
    replied
    Originally posted by Marina Jatkus View Post
    Suunnittelen hakea Saksasta BMW 535d XDrive farmariauto 2014.
    Sitten pienet muutokset moottoriin ja tehoon voisivat olla hyvästä.

    Mitä te ajattelette asiasta tästä?

    - Imusarjaläppä pois
    - Imusarja puhtaaksi
    - Pakokaasun EGR pois
    - Uusi ohjelma moottoriin, josko 280 hp ja 570 Nm

    Myös parempi rengas alle talveen 225/55-16 (tai 205/60-16) hyvä.
    Ei kyllä 16” vanne mene 535.

    Leave a comment:


  • Markkanenn
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    E60:ssä? Eikös siinä ole 272/286?
    Vuosimallin 2014 535d ei ole e6x...

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by VolvoTDi View Post
    Tuossahan on jo vakiona 313hv, joten et varmaan tehoja halua laskea? Järkevä ohjelma on siinä 380-400hv ja 750Nm korvilla.
    E60:ssä? Eikös siinä ole 272/286?

    Leave a comment:


  • VolvoTDi
    replied
    Originally posted by Marina Jatkus View Post
    Suunnittelen hakea Saksasta BMW 535d XDrive farmariauto 2014.
    Sitten pienet muutokset moottoriin ja tehoon voisivat olla hyvästä.

    Mitä te ajattelette asiasta tästä?

    - Imusarjaläppä pois
    - Imusarja puhtaaksi
    - Pakokaasun EGR pois
    - Uusi ohjelma moottoriin, josko 280 hp ja 570 Nm

    Myös parempi rengas alle talveen 225/55-16 (tai 205/60-16) hyvä.
    Tuossahan on jo vakiona 313hv, joten et varmaan tehoja halua laskea? Järkevä ohjelma on siinä 380-400hv ja 750Nm korvilla.

    Leave a comment:


  • Marina Jatkus
    replied
    Suunnittelen hakea Saksasta BMW 535d XDrive farmariauto 2014.
    Sitten pienet muutokset moottoriin ja tehoon voisivat olla hyvästä.

    Mitä te ajattelette asiasta tästä?

    - Imusarjaläppä pois
    - Imusarja puhtaaksi
    - Pakokaasun EGR pois
    - Uusi ohjelma moottoriin, josko 280 hp ja 570 Nm

    Myös parempi rengas alle talveen 225/55-16 (tai 205/60-16) hyvä.

    Leave a comment:


  • Jacques
    replied
    Eiköhän molemmista saa hyötyä enemmän kuin vain toisesta. Vesiruiskutuksesta ei kokemusta, mutta kyllä sitä kannattaa tehostaa tavalla tai toisella.

    Leave a comment:


  • isolohko
    replied
    Originally posted by Jacques View Post
    Kyllä ilman ahdinmuutoksiakin R90 pumpusta on hyötyä, mutta onhan välijäähy jo vaihdettu isompaan? Jo matalaviritteisemmälläkin ohjelmalla vakio IC:llä ahtoilman lämpötila karkailee.
    Eipä ole vaihdettu välijäähyä. Onkohan esim. Wagnerin IC vs. vesiruiskutuksen jäähdyttävä vaikutus tortta på tortta? Eli ”riittääkö” toinen ja jos laittaa toisenkin tuleeko siitä enää jäähdytykseen lisäystä?

    Leave a comment:

Working...
X