Originally posted by Vesa
View Post
E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Marina Jatkus View PostKiitos! Kyllä tehoa olisi hyvä laskea 10-20%?
Hyvä auto, tehossa vara laskea eikä liian hidas. Onko hullu ajatus?
Kuinka paljon minimi pitää olla teho autossa tässä (535d)?
Moottori kestää. Öljy kestää. Rengas kestää. Voimansiirto kestää.
Hermo kestää. Paljonko enemmän ajaa moottorilla. Puhdas pakokaasu?
Polttoaine ei kulu, jarru ei kulu, raha ei kulu. Paljonko enemmän ajaa eurolla.
Raha ei mene pakoputkeen, jäähdyttimeen, turboon.
Miksi aina lisätä tehoa? Kiirus paranee?
Naiselle voisit sinä rahalla tällä ostaa kukkia ja saada suuri suosio?
Paras kysyä vaimolta, kumpi paras valinta? Iso vai pieni teho ja kukkia.
Mercedes 320 CDI on tehokas ja 280 CDI sama mutta vähennetty teho.
Ostajan etu, 320 kallis, 280 ei kallis. Hyvä malli BMW:lle?
Pieni teho, pieni pyörä. Pieni pyörä on mukava ja rengas ei kalliskaan.
17" on hyvä, jos 16" ei mahu? Talvella oikein hyvä, jos myös kapea.
Nyt Mercedes-talvirengas on 205/60-16, vakiorengas ollut 245/45-17.
Täällä asiantuntijalle kiitos.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Marina Jatkus View PostKiitos! Kyllä tehoa olisi hyvä laskea 10-20%?
Hyvä auto, tehossa vara laskea eikä liian hidas. Onko hullu ajatus?
Kuinka paljon minimi pitää olla teho autossa tässä (535d)?
Moottori kestää. Öljy kestää. Rengas kestää. Voimansiirto kestää.
Hermo kestää. Paljonko enemmän ajaa moottorilla. Puhdas pakokaasu?
Polttoaine ei kulu, jarru ei kulu, raha ei kulu. Paljonko enemmän ajaa eurolla.
Raha ei mene pakoputkeen, jäähdyttimeen, turboon.
Miksi aina lisätä tehoa? Kiirus paranee?
Naiselle voisit sinä rahalla tällä ostaa kukkia ja saada suuri suosio?
Paras kysyä vaimolta, kumpi paras valinta? Iso vai pieni teho ja kukkia.
Mercedes 320 CDI on tehokas ja 280 CDI sama mutta vähennetty teho.
Ostajan etu, 320 kallis, 280 ei kallis. Hyvä malli BMW:lle?
Pieni teho, pieni pyörä. Pieni pyörä on mukava ja rengas ei kalliskaan.
17" on hyvä, jos 16" ei mahu? Talvella oikein hyvä, jos myös kapea.
Nyt Mercedes-talvirengas on 205/60-16, vakiorengas ollut 245/45-17.
Täällä asiantuntijalle kiitos.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostTuossahan on jo vakiona 313hv, joten et varmaan tehoja halua laskea? Järkevä ohjelma on siinä 380-400hv ja 750Nm korvilla.
Kiitos! Kyllä tehoa olisi hyvä laskea 10-20%?
Hyvä auto, tehossa vara laskea eikä liian hidas. Onko hullu ajatus?
Kuinka paljon minimi pitää olla teho autossa tässä (535d)?
Moottori kestää. Öljy kestää. Rengas kestää. Voimansiirto kestää.
Hermo kestää. Paljonko enemmän ajaa moottorilla. Puhdas pakokaasu?
Polttoaine ei kulu, jarru ei kulu, raha ei kulu. Paljonko enemmän ajaa eurolla.
Raha ei mene pakoputkeen, jäähdyttimeen, turboon.
Miksi aina lisätä tehoa? Kiirus paranee?
Naiselle voisit sinä rahalla tällä ostaa kukkia ja saada suuri suosio?
Paras kysyä vaimolta, kumpi paras valinta? Iso vai pieni teho ja kukkia.
Mercedes 320 CDI on tehokas ja 280 CDI sama mutta vähennetty teho.
Ostajan etu, 320 kallis, 280 ei kallis. Hyvä malli BMW:lle?
Pieni teho, pieni pyörä. Pieni pyörä on mukava ja rengas ei kalliskaan.
17" on hyvä, jos 16" ei mahu? Talvella oikein hyvä, jos myös kapea.
Nyt Mercedes-talvirengas on 205/60-16, vakiorengas ollut 245/45-17.
Täällä asiantuntijalle kiitos.
Leave a comment:
-
-
Kyllä tuossa postauksessa on melkein kaikki jotenkin väärin, et hieman epäilen onko kysyjä ihan tosissaan vaikka Tallinnasta olisikin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Marina Jatkus View PostSuunnittelen hakea Saksasta BMW 535d XDrive farmariauto 2014.
Sitten pienet muutokset moottoriin ja tehoon voisivat olla hyvästä.
Mitä te ajattelette asiasta tästä?
- Imusarjaläppä pois
- Imusarja puhtaaksi
- Pakokaasun EGR pois
- Uusi ohjelma moottoriin, josko 280 hp ja 570 Nm
Myös parempi rengas alle talveen 225/55-16 (tai 205/60-16) hyvä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostE60:ssä? Eikös siinä ole 272/286?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Marina Jatkus View PostSuunnittelen hakea Saksasta BMW 535d XDrive farmariauto 2014.
Sitten pienet muutokset moottoriin ja tehoon voisivat olla hyvästä.
Mitä te ajattelette asiasta tästä?
- Imusarjaläppä pois
- Imusarja puhtaaksi
- Pakokaasun EGR pois
- Uusi ohjelma moottoriin, josko 280 hp ja 570 Nm
Myös parempi rengas alle talveen 225/55-16 (tai 205/60-16) hyvä.
Leave a comment:
-
-
Suunnittelen hakea Saksasta BMW 535d XDrive farmariauto 2014.
Sitten pienet muutokset moottoriin ja tehoon voisivat olla hyvästä.
Mitä te ajattelette asiasta tästä?
- Imusarjaläppä pois
- Imusarja puhtaaksi
- Pakokaasun EGR pois
- Uusi ohjelma moottoriin, josko 280 hp ja 570 Nm
Myös parempi rengas alle talveen 225/55-16 (tai 205/60-16) hyvä.
Leave a comment:
-
-
Eiköhän molemmista saa hyötyä enemmän kuin vain toisesta. Vesiruiskutuksesta ei kokemusta, mutta kyllä sitä kannattaa tehostaa tavalla tai toisella.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jacques View PostKyllä ilman ahdinmuutoksiakin R90 pumpusta on hyötyä, mutta onhan välijäähy jo vaihdettu isompaan? Jo matalaviritteisemmälläkin ohjelmalla vakio IC:llä ahtoilman lämpötila karkailee.
Leave a comment:
-
Leave a comment: