memebuy23buy

E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • -rik
    replied
    Originally posted by Paarma78 View Post
    Eikös ne LCI pumput (myös 535d) aina ole 70 speksillä kun aikaisemmat 90 speksillä?

    Itsellä olisi perjantaille visiitti Seinäjoelle. Katotaan mitä tuosta pumpusta saa irti...
    Kyllä, m57n2 koneissa pienempi pumppu. Kyllä 3d koneesee riittää tuo pumppu ihan hyvin.

    Leave a comment:


  • Paarma78
    replied
    Originally posted by Herkko6 View Post
    AJ-Tech -käynti tänään Seinäjoella Loistava palvelu ja kohtuuhinta. Kiitos kaikille tästä vinkistä. 380/800 -paketti, egr-eliminointi, dpf-tyhjäys. Me likes! Tiedoksi: 535:n pumppu antaa 90 litraa ja tämä pienempi 70 l/aikayksikkö. Siitä ero lopputuloksissa.
    Eikös ne LCI pumput (myös 535d) aina ole 70 speksillä kun aikaisemmat 90 speksillä?

    Itsellä olisi perjantaille visiitti Seinäjoelle. Katotaan mitä tuosta pumpusta saa irti...

    Leave a comment:


  • Herkko6
    replied
    Suosittelen!

    AJ-Tech -käynti tänään Seinäjoella Loistava palvelu ja kohtuuhinta. Kiitos kaikille tästä vinkistä. 380/800 -paketti, egr-eliminointi, dpf-tyhjäys. Me likes! Tiedoksi: 535:n pumppu antaa 90 litraa ja tämä pienempi 70 l/aikayksikkö. Siitä ero lopputuloksissa.

    Leave a comment:


  • makeclick
    replied
    Mulla 335d ja paremmalla pumpulla. Menee limppiin aina ku saavuttaa 1800bar. Ecusta pitää ilmeisesti joku max rajakin kääntää, jotta päästää sinne? Limitterit on jo 1800. Löysin yksittäisen arvon, mutta en kerennyt koittamaan.
    Hienoo ku bosch mainostaa piezoja 1800barille suunnitelluiksi ja sitten bmw rajaa ne 1600. Olisko syynä säästöjen hakeminen ja näin lävähtääpi sama pumppu kaikkiin malleihin . Thanks!

    Leave a comment:


  • tuikku
    replied
    .
    joo

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by veku View Post
    Ainakin vanhemmissa on isompi pumppu kuin LCI:ssä ..F1x 535d taas vielä pienemmät rojut perhana mutta palaa puhtaammin kun vanhempi koppa
    Jaaha, vai niin. Sopiiko vanhemman pumppu LCI:hin?

    Leave a comment:


  • veku
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Mistä tämä johtuu?
    Ainakin vanhemmissa on isompi pumppu kuin LCI:ssä ..F1x 535d taas vielä pienemmät rojut perhana mutta palaa puhtaammin kun vanhempi koppa

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by JP-76 View Post
    Aika hyvin tuntuis pitävän tuo paikkansa, pre-lci 535:ssa tuntuu tehoja saavan paremmin ulos kuin lci:stä, mitä oon itse lueskellut näitä juttuja.
    Mistä tämä johtuu?

    Leave a comment:


  • *PexU*
    replied
    Kävin toissa päivänä minäkin poistattamassa sekä dpf:n (joka oli aivan loppu) että katin ja samalla toki laitettiin nick Siim kanssa lisää löylyä kiukaaseen, maltilliset 380/800, ja auto on aivan kun eri planeetalta tämän "käsittelyn" jälkeen.
    Herra kysyi että paljonko laitetaan ja kertoi mikä olisi järkevää kestävyden kannalta

    Yhtään ei tule usvaa putkesta, sen sijaan jerkkua tuli lisää sitten oikein urakalla.

    Ke Iltapvällä nilkutin auton kanssa pajalle, ja vielä samana iltana sain auton poiskin, hinta enemmän kun kohdillaan ja palvelu aivan kympin arvoista.
    Ensimmäinen ohjelmaversio puski vielä mitättömän vähän usvaa puskesta, herra teki uuden, ja sanoi että täältä lähde kun primaa pihalle
    Ja nyt ei ei usvaa putkesta enää tule..

    Ja mikä parasta, korjaamo vajaa kilsan päästä kotoa.

    Tuollaisia korjaamoja ei voi muuta kun arvostaa ja ISOSTI
    Last edited by *PexU*; 18-07-2015, 23:49.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    AJ.n luona käyneenä omasta vakiona dpf tyhjättynä 603nm/297 hv. Ohjelmoituna 802nm/397hv. Ajettu ~180tkm ja alkuperäisillä antureilla ja maffilla mennään. 535d Lci malli vuodelta 2008. Railpaineista ei tietoa. Täysvedossa tulee hiukan savua eikä ole kertaakaan kyykännyt pitemmissäkään vedoissa mitä kaverin -06 teki pitkissä vedoissa. Oli ilmeisesti huono ohjelma tai tjms..
    Last edited by Xander; 18-07-2015, 22:50.

    Leave a comment:


  • tinkemaster
    replied
    Itsellä ei jaksanut enää kiertää 1800 barin paineilla, jouduttiin jättämään 1700 baariin, olisi saanut vielä muutaman lisähevosen sieltä. Itse olen "kotitehtävät" tehnyt, eli anturit ja muut kunnossa. Vakiona tuli 276,3hv ja 559nm

    Leave a comment:


  • JP-76
    replied
    Originally posted by tuikku View Post
    .
    Pumputi pumputi pumputi pumputi ....


    335ssä on pienempi pumppu, itseasiassa kaikissa piezo-malleissa taitaa olla, siitä aivan uusimmasta mörkömallista en tiedä, mikä siellä on.
    Kun näihin sitten tosissaan laittaisi syöttöjä, niin ei raipaine pysy enää oikein missään.
    Paras teho tulee, kun tarkkailee railpainetta ja jättää syötöt suosiolla sille tasolle, millä se tarvittava 1800bar vielä kunnolla toteutuu ....
    Vanhimmissa rotteloissa ei polttoaineen riittävyydestä tarvi välittää, kun se riittää ja tehoa tulee sen mukaisesti, missä kunnossa ahtimet/maffi sattuu olemaan.
    Onko suurin ero pumpun tuotto? Siinäpä pohdittaavaa 335d-miehille

    Aika hyvin tuntuis pitävän tuo paikkansa, pre-lci 535:ssa tuntuu tehoja saavan paremmin ulos kuin lci:stä, mitä oon itse lueskellut näitä juttuja.

    Leave a comment:


  • tuikku
    replied
    .
    Pumputi pumputi pumputi pumputi ....


    335ssä on pienempi pumppu, itseasiassa kaikissa piezo-malleissa taitaa olla, siitä aivan uusimmasta mörkömallista en tiedä, mikä siellä on.
    Kun näihin sitten tosissaan laittaisi syöttöjä, niin ei raipaine pysy enää oikein missään.
    Paras teho tulee, kun tarkkailee railpainetta ja jättää syötöt suosiolla sille tasolle, millä se tarvittava 1800bar vielä kunnolla toteutuu ....
    Vanhimmissa rotteloissa ei polttoaineen riittävyydestä tarvi välittää, kun se riittää ja tehoa tulee sen mukaisesti, missä kunnossa ahtimet/maffi sattuu olemaan.

    Leave a comment:


  • JP-76
    replied
    Originally posted by tinkemaster View Post
    Ajtech visiitti juuri suoritettu 400,5hv ja 788nm
    aika lailla erilainen on ny pirssi ajaa :think
    Ei voi kun ihmetellä jälleen kerran että miten ihmeessä noista 535d:stä saadaan kautta linjan puristettua n. 20-30hv enemmän ulos kuin 335d:stä :think

    Hyvät lukemat

    Leave a comment:


  • tinkemaster
    replied
    Ajtech visiitti juuri suoritettu 400,5hv ja 788nm
    aika lailla erilainen on ny pirssi ajaa :think

    Leave a comment:

Working...
X