Originally posted by Paarma78
View Post
E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Herkko6 View PostAJ-Tech -käynti tänään SeinäjoellaLoistava palvelu ja kohtuuhinta. Kiitos kaikille tästä vinkistä. 380/800 -paketti, egr-eliminointi, dpf-tyhjäys. Me likes! Tiedoksi: 535:n pumppu antaa 90 litraa ja tämä pienempi 70 l/aikayksikkö. Siitä ero lopputuloksissa.
Itsellä olisi perjantaille visiitti Seinäjoelle. Katotaan mitä tuosta pumpusta saa irti...
Leave a comment:
-
-
Suosittelen!
AJ-Tech -käynti tänään SeinäjoellaLoistava palvelu ja kohtuuhinta. Kiitos kaikille tästä vinkistä. 380/800 -paketti, egr-eliminointi, dpf-tyhjäys. Me likes! Tiedoksi: 535:n pumppu antaa 90 litraa ja tämä pienempi 70 l/aikayksikkö. Siitä ero lopputuloksissa.
Leave a comment:
-
-
Mulla 335d ja paremmalla pumpulla. Menee limppiin aina ku saavuttaa 1800bar. Ecusta pitää ilmeisesti joku max rajakin kääntää, jotta päästää sinne? Limitterit on jo 1800. Löysin yksittäisen arvon, mutta en kerennyt koittamaan.
Hienoo ku bosch mainostaa piezoja 1800barille suunnitelluiksi ja sitten bmw rajaa ne 1600. Olisko syynä säästöjen hakeminen ja näin lävähtääpi sama pumppu kaikkiin malleihin. Thanks!
Leave a comment:
-
-
Kävin toissa päivänä minäkin poistattamassa sekä dpf:n (joka oli aivan loppu) että katin ja samalla toki laitettiin nick Siim kanssa lisää löylyä kiukaaseen, maltilliset 380/800, ja auto on aivan kun eri planeetalta tämän "käsittelyn" jälkeen.
Herra kysyi että paljonko laitetaan ja kertoi mikä olisi järkevää kestävyden kannalta
Yhtään ei tule usvaa putkesta, sen sijaan jerkkua tuli lisää sitten oikein urakalla.
Ke Iltapvällä nilkutin auton kanssa pajalle, ja vielä samana iltana sain auton poiskin, hinta enemmän kun kohdillaan ja palvelu aivan kympin arvoista.
Ensimmäinen ohjelmaversio puski vielä mitättömän vähän usvaa puskesta, herra teki uuden, ja sanoi että täältä lähde kun primaa pihalle
Ja nyt ei ei usvaa putkesta enää tule..
Ja mikä parasta, korjaamo vajaa kilsan päästä kotoa.
Tuollaisia korjaamoja ei voi muuta kun arvostaa ja ISOSTILast edited by *PexU*; 18-07-2015, 23:49.
Leave a comment:
-
-
AJ.n luona käyneenä omasta vakiona dpf tyhjättynä 603nm/297 hv. Ohjelmoituna 802nm/397hv. Ajettu ~180tkm ja alkuperäisillä antureilla ja maffilla mennään. 535d Lci malli vuodelta 2008. Railpaineista ei tietoa. Täysvedossa tulee hiukan savua eikä ole kertaakaan kyykännyt pitemmissäkään vedoissa mitä kaverin -06 teki pitkissä vedoissa. Oli ilmeisesti huono ohjelma tai tjms..Last edited by Xander; 18-07-2015, 22:50.
Leave a comment:
-
-
Itsellä ei jaksanut enää kiertää 1800 barin paineilla, jouduttiin jättämään 1700 baariin, olisi saanut vielä muutaman lisähevosen sieltä. Itse olen "kotitehtävät" tehnyt, eli anturit ja muut kunnossa. Vakiona tuli 276,3hv ja 559nm
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tuikku View Post.
Pumputi pumputi pumputi pumputi ....
335ssä on pienempi pumppu, itseasiassa kaikissa piezo-malleissa taitaa olla, siitä aivan uusimmasta mörkömallista en tiedä, mikä siellä on.
Kun näihin sitten tosissaan laittaisi syöttöjä, niin ei raipaine pysy enää oikein missään.
Paras teho tulee, kun tarkkailee railpainetta ja jättää syötöt suosiolla sille tasolle, millä se tarvittava 1800bar vielä kunnolla toteutuu ....
Vanhimmissa rotteloissa ei polttoaineen riittävyydestä tarvi välittää, kun se riittää ja tehoa tulee sen mukaisesti, missä kunnossa ahtimet/maffi sattuu olemaan.
Aika hyvin tuntuis pitävän tuo paikkansa, pre-lci 535:ssa tuntuu tehoja saavan paremmin ulos kuin lci:stä, mitä oon itse lueskellut näitä juttuja.
Leave a comment:
-
-
.
Pumputi pumputi pumputi pumputi ....
335ssä on pienempi pumppu, itseasiassa kaikissa piezo-malleissa taitaa olla, siitä aivan uusimmasta mörkömallista en tiedä, mikä siellä on.
Kun näihin sitten tosissaan laittaisi syöttöjä, niin ei raipaine pysy enää oikein missään.
Paras teho tulee, kun tarkkailee railpainetta ja jättää syötöt suosiolla sille tasolle, millä se tarvittava 1800bar vielä kunnolla toteutuu ....
Vanhimmissa rotteloissa ei polttoaineen riittävyydestä tarvi välittää, kun se riittää ja tehoa tulee sen mukaisesti, missä kunnossa ahtimet/maffi sattuu olemaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tinkemaster View PostAjtech visiitti juuri suoritettu 400,5hv ja 788nm
aika lailla erilainen on ny pirssi ajaa :think
Hyvät lukemat
Leave a comment:
-
-
Ajtech visiitti juuri suoritettu 400,5hv ja 788nm
aika lailla erilainen on ny pirssi ajaa :think
Leave a comment:
-
Leave a comment: