E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?
Collapse
X
-
Mites jos laittaa 535d suuttimia 335d kun heittää yhdellä numerolla 7 796 042.03 ja mulla viimeinen numero 1
-
-
Ja just niitä vikakoodeja ei pääse nyt lukemaan, ainakaan pariin viikkoon. Koitan kattella konepellin alta mainitsemianne juttuja, kiitos vinkeistä tähän asti.
Leave a comment:
-
-
Saattaa olla myös alipainejärjestelmässä feelua, jokatapauksessa ilmaa tuo nyt ei saa tarpeeksi.
Eli joko ahtopuolella vuoto -> ahtoilma karkaa atmosfääriin, tai alipaineletkuissa, ahtopainesäätimessä tai ahtimen aktuaattorissa häikkää eli isompi ahdin ei kunnolla pelissä mukana.
Ensinnä tietysti vikakoodit pitäis lukasta niin tietäisi mihin suuntaan rupeaa tutkimuksia suuntaamaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by revote View PostE61 pre-LCI 535d ja softattu, DPF tyhjätty.
Viime päivinä on tullut ajettua taas isolla tiellä ja paikoin isolla kaasulla. Nyt alkaa työntämään todella paljon mustaa pakoputkesta. Niin paljon että jos joku ajaa perässä niin ei kehtaa paljoa polkea kaasua. Mitäs tämä on, mikä siellä on rikki ja paljon maksaa?
Turbot on rempattu noin vuosi sitten (jos sillä edes on vaikutusta, en tiedä).
Ja nyt olen huomannut, että konehuoneesta kuuluu samankaltainen ääni kun nakkaa vettä kiukaalle. Ja tämä kuuluu kun polkee kaasua isommin.
Liittynevätkö ääni ja savutus toisiinsa? Olisko imupuolella jotain vuotoa, jos niin mikä kannattaisi tsekata? Siksi ajattelin että imupuolella vuotoa kun ääni kuuluu kun polkee kaasua.
Leave a comment:
-
-
E61 pre-LCI 535d ja softattu, DPF tyhjätty.
Viime päivinä on tullut ajettua taas isolla tiellä ja paikoin isolla kaasulla. Nyt alkaa työntämään todella paljon mustaa pakoputkesta. Niin paljon että jos joku ajaa perässä niin ei kehtaa paljoa polkea kaasua. Mitäs tämä on, mikä siellä on rikki ja paljon maksaa?
Turbot on rempattu noin vuosi sitten (jos sillä edes on vaikutusta, en tiedä).
Ja nyt olen huomannut, että konehuoneesta kuuluu samankaltainen ääni kun nakkaa vettä kiukaalle. Ja tämä kuuluu kun polkee kaasua isommin.
Liittynevätkö ääni ja savutus toisiinsa? Olisko imupuolella jotain vuotoa, jos niin mikä kannattaisi tsekata? Siksi ajattelin että imupuolella vuotoa kun ääni kuuluu kun polkee kaasua.
Leave a comment:
-
-
Mites tonne AJ:lle saa yhteyttä kun ei vastaa mulle luuriin eikä sivujen kautta jätettyyn viestiin?
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
-
-
S!
AJ Techillä käytin oman 2004 535d ja hyvä tuli. 390hp / 770Nm näytti printti ohjelmoinnin jälkeen. Ennen ohjelmointia 277hp / 578Nm. Ei huono 378tkm ajetulle "luuskalle"
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tuikku View Post.
Kysymys on kyllä hyvä ....
Pumpun tuosta saa vaan polvilleen helpostikkin jo pienemmilläkin paineilla.
Ei ole tarvinnut kokeilla, vielä.
Kokeile sinä.
Sä taisitki kokeilla solenoideihin 1900~ mut ei tainnu oikee tykätä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Paarma78 View PostOlen kuitenkin ymmärtänyt samoilla modeilla olevista pre-lci autoista että tehoissa on ehkä hivenen jääty vielä omistakin lukemista kierrosten ollessa siltikin selkeästi alempana.
Syöttöjä saisi lisää kun vaihtaisi säätimen (ja pumpun) omassa yksilössäni. Näinhän se varmaankin on että lisälöylyllä alkaa yläkierroksilla meneen tukkoon. Tosin tällä autolla en ainakaan toistaiseksi aio sitä testata.
Jos max tehon saa pysymään oikealla kohden, tulee teho yllättävänkin pienellä ruiskutusmäärällä, käyrien muodolla on väliä.
Tämä liittyy jo aiemmin kirjoittamaani, että miksi toisissa on paremmin kierroskestävyyttä, vaikka pitäis olla samat osat.
Leave a comment:
-
Leave a comment: