memebuy23buy

E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 530daa
    replied
    Mites jos laittaa 535d suuttimia 335d kun heittää yhdellä numerolla 7 796 042.03 ja mulla viimeinen numero 1

    Leave a comment:


  • revote
    replied
    Ja just niitä vikakoodeja ei pääse nyt lukemaan, ainakaan pariin viikkoon. Koitan kattella konepellin alta mainitsemianne juttuja, kiitos vinkeistä tähän asti.

    Leave a comment:


  • JP-76
    replied
    Saattaa olla myös alipainejärjestelmässä feelua, jokatapauksessa ilmaa tuo nyt ei saa tarpeeksi.

    Eli joko ahtopuolella vuoto -> ahtoilma karkaa atmosfääriin, tai alipaineletkuissa, ahtopainesäätimessä tai ahtimen aktuaattorissa häikkää eli isompi ahdin ei kunnolla pelissä mukana.

    Ensinnä tietysti vikakoodit pitäis lukasta niin tietäisi mihin suuntaan rupeaa tutkimuksia suuntaamaan.

    Leave a comment:


  • JP-76
    replied
    Dubla...
    Last edited by JP-76; 29-06-2016, 20:03.

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by revote View Post
    E61 pre-LCI 535d ja softattu, DPF tyhjätty.

    Viime päivinä on tullut ajettua taas isolla tiellä ja paikoin isolla kaasulla. Nyt alkaa työntämään todella paljon mustaa pakoputkesta. Niin paljon että jos joku ajaa perässä niin ei kehtaa paljoa polkea kaasua. Mitäs tämä on, mikä siellä on rikki ja paljon maksaa?

    Turbot on rempattu noin vuosi sitten (jos sillä edes on vaikutusta, en tiedä).

    Ja nyt olen huomannut, että konehuoneesta kuuluu samankaltainen ääni kun nakkaa vettä kiukaalle. Ja tämä kuuluu kun polkee kaasua isommin.

    Liittynevätkö ääni ja savutus toisiinsa? Olisko imupuolella jotain vuotoa, jos niin mikä kannattaisi tsekata? Siksi ajattelin että imupuolella vuotoa kun ääni kuuluu kun polkee kaasua.
    Olisko ennemminkin ahtovuoto. Tarkista ensimmäiseksi coolerilta imusarjalle tuleva ahtoputki, vesiletku hangannut alumiiniputkeen reiän tai ylämutkassa ratkeama sisäkurvissa.

    Leave a comment:


  • revote
    replied
    E61 pre-LCI 535d ja softattu, DPF tyhjätty.

    Viime päivinä on tullut ajettua taas isolla tiellä ja paikoin isolla kaasulla. Nyt alkaa työntämään todella paljon mustaa pakoputkesta. Niin paljon että jos joku ajaa perässä niin ei kehtaa paljoa polkea kaasua. Mitäs tämä on, mikä siellä on rikki ja paljon maksaa?

    Turbot on rempattu noin vuosi sitten (jos sillä edes on vaikutusta, en tiedä).

    Ja nyt olen huomannut, että konehuoneesta kuuluu samankaltainen ääni kun nakkaa vettä kiukaalle. Ja tämä kuuluu kun polkee kaasua isommin.

    Liittynevätkö ääni ja savutus toisiinsa? Olisko imupuolella jotain vuotoa, jos niin mikä kannattaisi tsekata? Siksi ajattelin että imupuolella vuotoa kun ääni kuuluu kun polkee kaasua.

    Leave a comment:


  • hj325hml
    replied
    Originally posted by jrbeemer View Post
    Mites tonne AJ:lle saa yhteyttä kun ei vastaa mulle luuriin eikä sivujen kautta jätettyyn viestiin?
    Samaan miettinyt, talvella en saanut kiinni, enkä viime viikolla. Päädyin Optimoiautosi palveluun sit.

    Leave a comment:


  • jrbeemer
    replied
    Mites tonne AJ:lle saa yhteyttä kun ei vastaa mulle luuriin eikä sivujen kautta jätettyyn viestiin?

    Leave a comment:


  • Juhis
    replied
    Originally posted by Supra^ View Post
    Järkevästi käyttämällä ja hyvin tehdyllä softalla ei mene rikki vaikka sitä vääntöä olisi yli 1000nm, katso vaikka täältä. Kaiken kyllä saa tietenkin rikkomalla rikki.
    Kyllä noita 335d/535d laatikoita on minun tuttavapiirissä lähinnä yritetty rikkoa onnistumatta siinä edes yli 1000 Nm väännöillä sekä kuminpoltolla jne..

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by Daylight View Post
    Millä ihmeellä tuo laatikko kestää tuota vääntömääräärän nousua?
    Järkevästi käyttämällä ja hyvin tehdyllä softalla ei mene rikki vaikka sitä vääntöä olisi yli 1000nm, katso vaikka täältä. Kaiken kyllä saa tietenkin rikkomalla rikki.

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Originally posted by Daylight View Post
    Millä ihmeellä tuo laatikko kestää tuota vääntömääräärän nousua?
    Onhan tuo ylimitoitettu jo tehtaalla, ja vaihteiston valmistajakin ilmoittanee keston alakanttiin.

    Leave a comment:


  • Daylight
    replied
    Millä ihmeellä tuo laatikko kestää tuota vääntömääräärän nousua?

    Leave a comment:


  • Flanker35M
    replied
    S!

    AJ Techillä käytin oman 2004 535d ja hyvä tuli. 390hp / 770Nm näytti printti ohjelmoinnin jälkeen. Ennen ohjelmointia 277hp / 578Nm. Ei huono 378tkm ajetulle "luuskalle"
    Last edited by Flanker35M; 24-08-2015, 11:04. Reason: Typo..

    Leave a comment:


  • makeclick
    replied
    Originally posted by tuikku View Post
    .
    Kysymys on kyllä hyvä ....
    Pumpun tuosta saa vaan polvilleen helpostikkin jo pienemmilläkin paineilla.
    Ei ole tarvinnut kokeilla, vielä.
    Kokeile sinä.
    Heh, Joo!



    Sä taisitki kokeilla solenoideihin 1900~ mut ei tainnu oikee tykätä?

    Leave a comment:


  • tuikku
    replied
    Originally posted by Paarma78 View Post
    Olen kuitenkin ymmärtänyt samoilla modeilla olevista pre-lci autoista että tehoissa on ehkä hivenen jääty vielä omistakin lukemista kierrosten ollessa siltikin selkeästi alempana.

    Syöttöjä saisi lisää kun vaihtaisi säätimen (ja pumpun) omassa yksilössäni. Näinhän se varmaankin on että lisälöylyllä alkaa yläkierroksilla meneen tukkoon. Tosin tällä autolla en ainakaan toistaiseksi aio sitä testata.
    Sinullahan on hyvät tehot autossasi.
    Jos max tehon saa pysymään oikealla kohden, tulee teho yllättävänkin pienellä ruiskutusmäärällä, käyrien muodolla on väliä.
    Tämä liittyy jo aiemmin kirjoittamaani, että miksi toisissa on paremmin kierroskestävyyttä, vaikka pitäis olla samat osat.

    Leave a comment:

Working...
X