Ääni Motorbitille täältä. Pekka mielummin varoittelee jengiä kuin surutta työntää softaa sisään. Sama mentaliteetti niiden mitattujen hevosvoimienkin suhteen, ilmoittaa jo liiaksikin alakanttiin.
Ainoa huonopuoli on DPF-tyhjennys, lafka jonka puheille Motorbitistä minut ohjattiin teki huonoa jälkeä.
E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?
Collapse
X
-
Eikös Motorbit tee ihan ite ohjelmansa ja todenna ne sen jälkeen penkissä?
Mun käsityksen mukaan ihan osaava paikka.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by EPDM View PostKyllä osaa hommansa sanoo kilpailia :-)
Kellään mitään hajua?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tiphook View PostMorjesta vaan !
Tuli tossa vajaa vuos sitten ostettua 535d e60. Tällä hetkellä kaunokaisessa on vakiotehot, mutta kesäks olis tarkoitus heittää helvettiin sen DPF ja tehdä moottorinohjelmointi.
Etelä-Suomessa kun asustelen, niin ei viitsis lähtee Pohjanmaalle AJ-Techille ajelemaan, joten kyselin Tuusulan motorbitistä aikaa ohjelmoinnille.
Sieltä tuli tälläinen vastaus:
"Huomaa DPF tyhjennyksessä että nyt on käytössä erilainen pakokaasumittaus pakokaasun noelle (k-arvolle). Ennen käytettiin 1,5 k-arvona, nykyisin auton omaa mallikohtaista. Se on merkitty auton tyyppikilpeen sellaisen neliön sisälle. Usein se on BMW:ssä 0,50 / 0,51 / 0,53. Siihen raja-arvoon pääseminen vanhalla dieselillä ilman DPF:ää on todella vaikeaa."
Mitäs mieltä arvon paneeli on asiasta? Jos asia todella näin on, niin voi vitun vitun vittu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tiphook View PostMorjesta vaan !
Tuli tossa vajaa vuos sitten ostettua 535d e60. Tällä hetkellä kaunokaisessa on vakiotehot, mutta kesäks olis tarkoitus heittää helvettiin sen DPF ja tehdä moottorinohjelmointi.
Etelä-Suomessa kun asustelen, niin ei viitsis lähtee Pohjanmaalle AJ-Techille ajelemaan, joten kyselin Tuusulan motorbitistä aikaa ohjelmoinnille.
Sieltä tuli tälläinen vastaus:
"Huomaa DPF tyhjennyksessä että nyt on käytössä erilainen pakokaasumittaus pakokaasun noelle (k-arvolle). Ennen käytettiin 1,5 k-arvona, nykyisin auton omaa mallikohtaista. Se on merkitty auton tyyppikilpeen sellaisen neliön sisälle. Usein se on BMW:ssä 0,50 / 0,51 / 0,53. Siihen raja-arvoon pääseminen vanhalla dieselillä ilman DPF:ää on todella vaikeaa."
Mitäs mieltä arvon paneeli on asiasta? Jos asia todella näin on, niin voi vitun vitun vittu.
Tällä viikolla kävi yksi E61 530d jossa ohjelma ja dpf pois, katti paikallaan, 330tkm ajettu ja huohottaa jonkin verran = savuarvo 0,20
Joten jos ei mitään ihmeellistä vikaa ole niin kyllä menee läpi ilman Dpf:ää
Leave a comment:
-
-
Uudet päästörajoitukset
Morjesta vaan !
Tuli tossa vajaa vuos sitten ostettua 535d e60. Tällä hetkellä kaunokaisessa on vakiotehot, mutta kesäks olis tarkoitus heittää helvettiin sen DPF ja tehdä moottorinohjelmointi.
Etelä-Suomessa kun asustelen, niin ei viitsis lähtee Pohjanmaalle AJ-Techille ajelemaan, joten kyselin Tuusulan motorbitistä aikaa ohjelmoinnille.
Sieltä tuli tälläinen vastaus:
"Huomaa DPF tyhjennyksessä että nyt on käytössä erilainen pakokaasumittaus pakokaasun noelle (k-arvolle). Ennen käytettiin 1,5 k-arvona, nykyisin auton omaa mallikohtaista. Se on merkitty auton tyyppikilpeen sellaisen neliön sisälle. Usein se on BMW:ssä 0,50 / 0,51 / 0,53. Siihen raja-arvoon pääseminen vanhalla dieselillä ilman DPF:ää on todella vaikeaa."
Mitäs mieltä arvon paneeli on asiasta? Jos asia todella näin on, niin voi vitun vitun vittu.
Leave a comment:
-
-
Okei! Mä luulen ettei mulla ole tuota ollenkaan... Niin "vapaasti" toi putki pääsee tossa heilumaan. Pitääpä hommata tuokin samaan syssyyn, silikoniletkut laitoin jo tilaukseen (myös alempi pätkä ihan vain varmuuden vuoksi kun samaan hintaan sai).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ///THe View PostEi ole alkuperäinen letku tuo paikallaan oleva. Ei kannata ihan kaikkein halvimpia ebay sätöksiä edes katsella tuohon paikkaan. Putkessa painetta kuiteskin sen n.2.8bar. Kuusamossa kun ainakin eilen näyt olevan, niin käväseppä Raskasosalta kurkkaa oisko niillä sopivaa käikälettä hyllyssä. Muoviosaan saa tiivisterenkaan erikseen.
Edit: mulla on on INPA ainaskin käytettävissä, jos tarvista. Kuusamossa itsekin tällä hetkellä.
Vaan mitä tarkoitat tuolla "muoviosaan saa tiivisterenkaan erikseen"?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by revote View PostOnko tämä nyt se ahtoletku? Oli kahdesta kohtaa halki tuolta takapuolelta
Saako tämän pelkän muovisen letkun vai tuleeko mukana tuo muovinen pääosa myös? Haittaako jos tuo muovinen pää lenkkasee aika paljon?
Edit: huomasin että tämä letku on vaihdettu 15kk sitten. Eikö nämä kestä sen pidempää?
Edit: mulla on on INPA ainaskin käytettävissä, jos tarvista. Kuusamossa itsekin tällä hetkellä.Last edited by ///THe; 01-07-2016, 09:57.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by revote View PostOnko tämä nyt se ahtoletku? Oli kahdesta kohtaa halki tuolta takapuolelta
Saako tämän pelkän muovisen letkun vai tuleeko mukana tuo muovinen pääosa myös? Haittaako jos tuo muovinen pää lenkkasee aika paljon?
Edit: huomasin että tämä letku on vaihdettu 15kk sitten. Eikö nämä kestä sen pidempää?
Voiko ehtoopuolella olevan koneen kannakkeet aiheuttaa tuolle ylimääräistä rasitusta? Tosin tuo saattaisi näkyä muutenkin...
Leave a comment:
-
-
Onko tämä nyt se ahtoletku? Oli kahdesta kohtaa halki tuolta takapuolelta
Saako tämän pelkän muovisen letkun vai tuleeko mukana tuo muovinen pääosa myös? Haittaako jos tuo muovinen pää lenkkasee aika paljon?
Edit: huomasin että tämä letku on vaihdettu 15kk sitten. Eikö nämä kestä sen pidempää?Last edited by revote; 12-07-2019, 11:37.
Leave a comment:
-
Leave a comment: