Originally posted by isolohko
View Post
E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by isolohko View PostPari kommenttia ohjelmoidun sigun ajeluista muutaman viikon kokemuksella, eli laitettu cdi tuikun 400/800 ohjelma - ei säädetty/mitattu penkissä, egr disa ja sitten hetken päästä dpf remove. Ennen ohjelmointia ajattelin, että penkitys ilman muuta, että näkee mitä oikeasti tuli - vaan nyt persdyno ja muutkin kokemukset kun niin pistää naamaa virneeseen, niin täytyy allekirjottaa fiilispohjaisuuden mukavuus, mitäpä sillä penkkilapulla, jos on hauskaa?
Toinen aatos, jota siis ohjelmoijat asiallisesti foorumillakin muistuttelevat, että kunnossa olevaan autoon homma rokkaa. Eipä tuossa omassa isompia ollut, mutta kun radallakin pari kertaa kurvaillut, niin onhan siinä omat kommervenkkinsä, jotka menee harrastuksen tuoman selvittelyn ilon piikkiin nekin. Vauhdit kun kasvaa, niin lämmöt, alusta ja jarrut jne jne
Tokihan tämä enemmin tai myöhemmin jostain rapsahtaa, korjaillaan sitten, mutta omasta puolesta kiitos ja kumarrus kehitystyötä aiheen piirissä tehneille, laitteesta tulee aivan eri kiva pelkällä ohjelmallakin!Onko se vian aiheuttaja taitaa selvitä R90 asentamalla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by isolohko View PostPari kommenttia ohjelmoidun sigun ajeluista muutaman viikon kokemuksella, eli laitettu cdi tuikun 400/800 ohjelma - ei säädetty/mitattu penkissä, egr disa ja sitten hetken päästä dpf remove. Ennen ohjelmointia ajattelin, että penkitys ilman muuta, että näkee mitä oikeasti tuli - vaan nyt persdyno ja muutkin kokemukset kun niin pistää naamaa virneeseen, niin täytyy allekirjottaa fiilispohjaisuuden mukavuus, mitäpä sillä penkkilapulla, jos on hauskaa?
Toinen aatos, jota siis ohjelmoijat asiallisesti foorumillakin muistuttelevat, että kunnossa olevaan autoon homma rokkaa. Eipä tuossa omassa isompia ollut, mutta kun radallakin pari kertaa kurvaillut, niin onhan siinä omat kommervenkkinsä, jotka menee harrastuksen tuoman selvittelyn ilon piikkiin nekin. Vauhdit kun kasvaa, niin lämmöt, alusta ja jarrut jne jne
Tokihan tämä enemmin tai myöhemmin jostain rapsahtaa, korjaillaan sitten, mutta omasta puolesta kiitos ja kumarrus kehitystyötä aiheen piirissä tehneille, laitteesta tulee aivan eri kiva pelkällä ohjelmallakin!Kaikki ei ole kiinni luvuista tai että on parempi kuin toisilla. Pääasia että itsellä on mukavaa ja tuntee onnistumisen tunnetta. Harrastukseen kuuluu ylä- ja alamäet
Leave a comment:
-
-
Pari kommenttia ohjelmoidun sigun ajeluista muutaman viikon kokemuksella, eli laitettu cdi tuikun 400/800 ohjelma - ei säädetty/mitattu penkissä, egr disa ja sitten hetken päästä dpf remove. Ennen ohjelmointia ajattelin, että penkitys ilman muuta, että näkee mitä oikeasti tuli - vaan nyt persdyno ja muutkin kokemukset kun niin pistää naamaa virneeseen, niin täytyy allekirjottaa fiilispohjaisuuden mukavuus, mitäpä sillä penkkilapulla, jos on hauskaa?
Toinen aatos, jota siis ohjelmoijat asiallisesti foorumillakin muistuttelevat, että kunnossa olevaan autoon homma rokkaa. Eipä tuossa omassa isompia ollut, mutta kun radallakin pari kertaa kurvaillut, niin onhan siinä omat kommervenkkinsä, jotka menee harrastuksen tuoman selvittelyn ilon piikkiin nekin. Vauhdit kun kasvaa, niin lämmöt, alusta ja jarrut jne jne
Tokihan tämä enemmin tai myöhemmin jostain rapsahtaa, korjaillaan sitten, mutta omasta puolesta kiitos ja kumarrus kehitystyötä aiheen piirissä tehneille, laitteesta tulee aivan eri kiva pelkällä ohjelmallakin!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by makkis View PostKyllähän niitä on jotka osaa, mutta sulla kyllä pää syy siihen on että sulla on hiukkassuodatin paikallaan. (enkä nyt tarkoittanut että Aj-tech ei osaisi siten säätää)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mylyperi View PostJuu, on loukku paikallaan kun se ero loukun kanssa tai ilman on niin pieni (parikymmentä pollea) ettei viittiny alkaa poistamaan/reikää tekemään. En usko, että huomaa noilla 400hp tehoilla ajossa minkäänlaista eroa.
Sitte kun se loukku tulee tiensä päähän, niin sit veke ja ohjelmointi pois poltosta.
Huikee kone tuo x35d
Oli muuten edellisessä 520d:ssä ohjelmointi loukku paikallaan ja optimoi autosi softa (nanitech) niin savutti melko paljon ja peräkin mustui pakoputken puolelta. Tehoa tuli kyllä luvattu määrä. Ihan eri moorttoreita kyllä että eihän tuota voi suoraa verrata.
Tuossa 520d:ssä on ollu viallinen dpf.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by makkis View PostKyllähän niitä on jotka osaa, mutta sulla kyllä pää syy siihen on että sulla on hiukkassuodatin paikallaan. (enkä nyt tarkoittanut että Aj-tech ei osaisi siten säätää)
Sitte kun se loukku tulee tiensä päähän, niin sit veke ja ohjelmointi pois poltosta.
Huikee kone tuo x35d
Oli muuten edellisessä 520d:ssä ohjelmointi loukku paikallaan ja optimoi autosi softa (nanitech) niin savutti melko paljon ja peräkin mustui pakoputken puolelta. Tehoa tuli kyllä luvattu määrä. Ihan eri moorttoreita kyllä että eihän tuota voi suoraa verrata.Last edited by Mylyperi; 26-03-2018, 11:04.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostPtoturbolta saa siihen turbolle uuden imukaulan, jolla saadaan alkuperäinen ahtimen sisälle tunkeutuva imuputki ahtimen kaulan päälle. Miten niin vaikeasti selitetty
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JAK85 View PostMitenkä lci tuo turbo/ilmansuodatin väli, tarviiko avartaa vai onko pelkästään vanhemmissa ahdas?
Meneekö tuohon edes klemmariliitoksella laittaa putkea turbolle kun muistelin että se väliputken liitos jättää aika vähän siihen kaulaa vapaaksi. Tehotavoite se 500 kaakkia
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mylyperi View PostEi seuraa�� ihan valkoista pakokaasua tulee. Eikä nokeennu pakoputken päät. Viikko sitten katsastin niin savutusarvo oli 0,00. Jotku vaan osaa vissiin säätää niin ettei savuta��
Leave a comment:
-
-
Mitenkä lci tuo turbo/ilmansuodatin väli, tarviiko avartaa vai onko pelkästään vanhemmissa ahdas?
Meneekö tuohon edes klemmariliitoksella laittaa putkea turbolle kun muistelin että se väliputken liitos jättää aika vähän siihen kaulaa vapaaksi. Tehotavoite se 500 kaakkia
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mylyperi View PostKiitos Jyrki Vesalalle hyvästä palvelusta.
Tehoa tuli X6:seen enemmän kuin odotin. AJTech:inohjelmalla mun X6 kiihtyy seuraavasti.
0-200kmh 00:19:922s
0-180kmh 00:15.940s
0-160kmh 00:12.112s
0-140kmh 00:09.637s
0-120kmh 00:07.129s
0-100kmh 00:05.214s
Auto siis X6 35D ja pyysin niin paljon kun irtoo. Paljonkohan lie tehoa?
Nämä ajat tuli vielä nastarenkailla ja tais vähän pyörähtää tyhjää Lounch controllillaSaattaa tuo 0-100 olla vielä parempi kesäpidoilla?
Originally posted by Sinkola View PostSeuraakos äxää musta savuLast edited by Mylyperi; 25-03-2018, 15:21.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostItse irroitan prelci:ssä downpipeltä taaksepäin koko huilun lattialle. Lattialla on näppärämpi rälläköidä vanhat pultit ja asentaa uudet.
Leave a comment:
-
-
Itse irroitan prelci:ssä downpipeltä taaksepäin koko huilun lattialle. Lattialla on näppärämpi rälläköidä vanhat pultit ja asentaa uudet.
Leave a comment:
-
Leave a comment: