Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10\F11 tehonlisäykset

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stombe
    Bimmer Rookie
    • Apr 2007
    • 170
    • Keski-Suomi

    Originally posted by Saarikoski View Post
    Nyt tuo imasee 22" rattailla sen 5,5l maantiellä ja 8,5 kaupunkiajossa 200k ajetulla dpf:llä ja polttoa tuntuu tekevän himpun liian usein.
    Onko sulla nuissa kuvissasi olevat tummat vanteet tosiaan 22"? Näyttää vaan niin kovin pienemmiltä jos on 22"...
    F11 535d M-sport VOLL
    MB A180 -16
    Cagiva Xtra Raptor 1000
    Kupla Cab ATM -69
    *ollu monta muutakin katiskaa ja bemaria*

    Comment

    • veku
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 6324
      • P-Pohjanmaa

      Originally posted by Stombe View Post
      Onko sulla nuissa kuvissasi olevat tummat vanteet tosiaan 22"? Näyttää vaan niin kovin pienemmiltä jos on 22"...
      Taitaa olla 20" ..itsellä samanmoiset
      F11 M550D
      E39 M5
      F26 3.0 Da M-Sport
      E61 535D M-Sport

      Comment

      • Saarikoski
        R.I.P.
        • Feb 2005
        • 726
        • KOKKOLA

        Originally posted by veku View Post
        Taitaa olla 20" ..itsellä samanmoiset
        Hahha... joo ihan 20" ne on..

        Comment

        • suppari
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2006
          • 4049
          • Turku

          Originally posted by Saarikoski View Post
          En jaksa alkaa kahlaan, mutta onko porukalla laskenu kulutuslukemat f10 2.0dieseleissä softauksen ja dpf puukotuksen tiimoilta.

          Nyt tuo imasee 22" rattailla sen 5,5l maantiellä ja 8,5 kaupunkiajossa 200k ajetulla dpf:llä ja polttoa tuntuu tekevän himpun liian usein.
          Onhan ne laskenut, mutta epäilen ainakin tolla rengastuksella että mitään järisyttävää säästöä ei saa aikaiseksi.
          sigpic
          P:0409699000

          JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
          tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
          huollot/korjaukset!

          BMW E&F sarjaan.
          Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
          8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
          AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

          Comment

          • böntti
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2011
            • 2855
            • Tampere

            Edellisessä autossa (F11 530xd) pieneni keskikulutus noin yhdellä litralla kun autoon vaihtoi alle 18" talvipyörät (Nokian nastoilla). Kesällä alla oli 20" pyörät sekarengastuksella.
            -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
            -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
            -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
            -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

            -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

            Comment

            • hj325hml
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2006
              • 729
              • Pirkanmaa

              Originally posted by Saarikoski View Post
              En jaksa alkaa kahlaan, mutta onko porukalla laskenu kulutuslukemat f10 2.0dieseleissä softauksen ja dpf puukotuksen tiimoilta.

              Nyt tuo imasee 22" rattailla sen 5,5l maantiellä ja 8,5 kaupunkiajossa 200k ajetulla dpf:llä ja polttoa tuntuu tekevän himpun liian usein.

              Siis ihan laskettu kulutus? Paljon se oli loukun kanssa?
              F16 M-Sport

              Comment

              • racediesel
                BTCF Member
                • Jun 2003
                • 248
                • porvoo

                moi
                AIM:n kanssa käyty antilla AJTECHi:sä ohjelmaa vääntämässä ja rullia pyörittelemässä.
                omaani laitoin stage 2:n.
                -Wagner tuning välijäähdytin.
                -downpipe 3" ilman mitään katteja/DPF:iä.
                -M550d:n korkeapainepolttoainepumppu.
                päivän lopputulema oli:
                447hv ja 870nm
                Pasi
                ps.stage 3 ehkä tehtävä....
                Ford Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
                Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
                Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
                Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
                Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
                BMW 330d-00 250hv ja 630nm
                BMW 330D-05 vakio 2005
                BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
                BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
                BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm

                Comment

                • AiM
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2007
                  • 247
                  • Ylöjärvi/Tampere-Sjoki

                  Originally posted by racediesel View Post
                  moi
                  AIM:n kanssa käyty antilla AJTECHi:sä ohjelmaa vääntämässä ja rullia pyörittelemässä.
                  omaani laitoin stage 2:n.
                  -Wagner tuning välijäähdytin.
                  -downpipe 3" ilman mitään katteja/DPF:iä.
                  -M550d:n korkeapainepolttoainepumppu.
                  päivän lopputulema oli:
                  447hv ja 870nm
                  Pasi
                  ps.stage 3 ehkä tehtävä....
                  Tuo sun N57 lukema oli kyllä kova ja vääntökäyrä ennenkaikkea tasasen laakea eli todella nätti! Lappua näytille -oli se niin kaunis.
                  BMW E60 535dA ///M-Sport 2009
                  454hp/850Nm
                  100-200kmh@9,98s
                  0-200kmh@15,35s
                  1/4 mile 12,82s@185,8kmh
                  1 mile 259kmh

                  BMW E61 530xd ///M-Sport 2010
                  Project target;
                  +500hp/+1000Nm
                  100-200kmh@<9s
                  0-200kmh@<14s
                  1/4 mile <12s@19xkmh
                  1 mile +270kmh

                  Comment

                  • racediesel
                    BTCF Member
                    • Jun 2003
                    • 248
                    • porvoo

                    lappu olisi tässä.
                    Attached Files
                    Ford Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
                    Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
                    Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
                    Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
                    Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
                    BMW 330d-00 250hv ja 630nm
                    BMW 330D-05 vakio 2005
                    BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
                    BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
                    BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm

                    Comment

                    • veku
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2005
                      • 6324
                      • P-Pohjanmaa

                      Originally posted by AiM View Post
                      Tuo sun N57 lukema oli kyllä kova ja vääntökäyrä ennenkaikkea tasasen laakea eli todella nätti! Lappua näytille -oli se niin kaunis.
                      Kuulemma sinun autosi hyvä kulkemaan, ja Pasille myös isot
                      Laput oli kyllä hienot
                      F11 M550D
                      E39 M5
                      F26 3.0 Da M-Sport
                      E61 535D M-Sport

                      Comment

                      • Saarikoski
                        R.I.P.
                        • Feb 2005
                        • 726
                        • KOKKOLA

                        Originally posted by hj325hml View Post
                        Siis ihan laskettu kulutus? Paljon se oli loukun kanssa?

                        Niin siis tuo on dpf paikoillaan auton olleessa ihan vakio. Kulutukset pitää maantiellä likimain kutinsa, kaupungissa en oo mitannu tankkaamalla/laskemalla.
                        Parinviikonpäästä sitte otetaan romut torvesta ja ohjelmaa...sen takia vaan kyselin, lähinnä kiinnostaa voiko noista lukemista käytännössä enää nipistää huomattavaa määrää.?

                        20" renkaat nosti kulutusta abaut puolisen litraa..eli siis 18" continentaleilla lukemat oli 5 ja 8

                        Comment

                        • Lallevihtinen
                          Bimmer Fanatic
                          • Sep 2006
                          • 690
                          • Tampere

                          Originally posted by racediesel View Post
                          moi
                          AIM:n kanssa käyty antilla AJTECHi:sä ohjelmaa vääntämässä ja rullia pyörittelemässä.
                          omaani laitoin stage 2:n.
                          -Wagner tuning välijäähdytin.
                          -downpipe 3" ilman mitään katteja/DPF:iä.
                          -M550d:n korkeapainepolttoainepumppu.
                          päivän lopputulema oli:
                          447hv ja 870nm
                          Pasi
                          ps.stage 3 ehkä tehtävä....
                          Komeet on lukemat! Taitaa se M550d pumppu vähän helpottaa polttoaineen saantia. Kumpi rupes ahdistaan, ilma vai polttoaine? Vai molemmat?
                          sigpic
                          BMW E93 335i & BMW M550Dx
                          EX:F30 320ix Performance, Audi A6 4G 3.0Tdi, Audi A5 Sportback, E46 M3 Cabriolet, X6 35d, X5 3.0sd, E92 335xi, Alpina B3 Cab, E60/E61 530d, Mini Cooper S, E46 330dAT
                          XHP Vaihteisto ohjelmoinnit Tampereella, kysy privalla.

                          Comment

                          • racediesel
                            BTCF Member
                            • Jun 2003
                            • 248
                            • porvoo

                            moi
                            turbiini alkaa olemaan pieni,ilmaa ehkä on hiukan jäljellä vielä.
                            pasi
                            Ford Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
                            Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
                            Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
                            Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
                            Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
                            BMW 330d-00 250hv ja 630nm
                            BMW 330D-05 vakio 2005
                            BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
                            BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
                            BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm

                            Comment

                            • Fremen
                              Bimmer Rookie
                              • Sep 2007
                              • 127
                              • Lappeenranta

                              Tänään noin tunnin ja 120km ajon jälkeen tasaista motarivauhtia ilmestyi Drivetrain malfunction. Tällä kertaa vauhti loppui kokonaan, eli kaasua ei voinut painaa. Parkkeerasin motarin ramppiin ja yritin startata, niin kuuluu vain "nak nak nak" eli kai startti pyörii eikä mitään käy.
                              Virrat pois ja uudestaan päälle ja moottori pyörähtää päälle ihan normaalisti...
                              Ehkä mutua, mutta tuntuu että kaasupoljin hieman nyki loppumatkasta.
                              Ajelin ihan tasaista vauhtia ilman ohituksia kokoajan. Viimeksi tälläinen oire tuli kun EGR lauhdutin hajosi ja jäähdytinneste väheni.
                              Voikohan johtua ohjelmoinnista?
                              Muutto tulossa Lpr -> Tku ensi viikolla, niin ei heti pääse koodeja katsomaankaan :(

                              Ps. Webaston sisäpuhallin sammuu (increased battery discharge), vettä jää desitolkulla takaovien tiivisteen ja kynnyksen väliin.. Paljon on murhetta 4vuotta vanhassa 100tkm ajetussa "premium-luokan" autossa :c

                              Comment

                              • veku
                                Bimmer Enthusiast
                                • May 2005
                                • 6324
                                • P-Pohjanmaa

                                Originally posted by Fremen View Post
                                Tänään noin tunnin ja 120km ajon jälkeen tasaista motarivauhtia ilmestyi Drivetrain malfunction. Tällä kertaa vauhti loppui kokonaan, eli kaasua ei voinut painaa. Parkkeerasin motarin ramppiin ja yritin startata, niin kuuluu vain "nak nak nak" eli kai startti pyörii eikä mitään käy.
                                Virrat pois ja uudestaan päälle ja moottori pyörähtää päälle ihan normaalisti...
                                Ehkä mutua, mutta tuntuu että kaasupoljin hieman nyki loppumatkasta.
                                Ajelin ihan tasaista vauhtia ilman ohituksia kokoajan. Viimeksi tälläinen oire tuli kun EGR lauhdutin hajosi ja jäähdytinneste väheni.
                                Voikohan johtua ohjelmoinnista?
                                Muutto tulossa Lpr -> Tku ensi viikolla, niin ei heti pääse koodeja katsomaankaan :(

                                Ps. Webaston sisäpuhallin sammuu (increased battery discharge), vettä jää desitolkulla takaovien tiivisteen ja kynnyksen väliin.. Paljon on murhetta 4vuotta vanhassa 100tkm ajetussa "premium-luokan" autossa :c
                                Paha sanoa mikä on mutta omassa lykkäsi myös tuon drivetrain hälyn kk sitten kun ajoin motarilla 138 vakkarissa. häly tuli vähän väliä ja vastaavasti ei tullut kun nakkas sporrti puolelle.
                                Muuten en ole hälyä saanut,ilmeisesti nopeus sellainen jossa tuon egr ääni jumii tms..

                                Kotia päin tulessa kävin Aj techi:llä lukemassa vikakoodit ja egr venttilliä herjas, tämä osa vaihdettu autoon keväällä joten vähän ihme että miten taas.
                                Saakohan koko egr venan ohitettua mekaanisesti :think

                                Mutta menee takuuseen mulla se osa.

                                Missä autosi on ohjelmoitu ?
                                F11 M550D
                                E39 M5
                                F26 3.0 Da M-Sport
                                E61 535D M-Sport

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎