Originally posted by Saarikoski
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\F11 tehonlisäykset
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Saarikoski View PostEn jaksa alkaa kahlaan, mutta onko porukalla laskenu kulutuslukemat f10 2.0dieseleissä softauksen ja dpf puukotuksen tiimoilta.
Nyt tuo imasee 22" rattailla sen 5,5l maantiellä ja 8,5 kaupunkiajossa 200k ajetulla dpf:llä ja polttoa tuntuu tekevän himpun liian usein.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Edellisessä autossa (F11 530xd) pieneni keskikulutus noin yhdellä litralla kun autoon vaihtoi alle 18" talvipyörät (Nokian nastoilla). Kesällä alla oli 20" pyörät sekarengastuksella.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by Saarikoski View PostEn jaksa alkaa kahlaan, mutta onko porukalla laskenu kulutuslukemat f10 2.0dieseleissä softauksen ja dpf puukotuksen tiimoilta.
Nyt tuo imasee 22" rattailla sen 5,5l maantiellä ja 8,5 kaupunkiajossa 200k ajetulla dpf:llä ja polttoa tuntuu tekevän himpun liian usein.
Siis ihan laskettu kulutus? Paljon se oli loukun kanssa?F16 M-Sport
Comment
-
-
moi
AIM:n kanssa käyty antilla AJTECHi:sä ohjelmaa vääntämässä ja rullia pyörittelemässä.
omaani laitoin stage 2:n.
-Wagner tuning välijäähdytin.
-downpipe 3" ilman mitään katteja/DPF:iä.
-M550d:n korkeapainepolttoainepumppu.
päivän lopputulema oli:
447hv ja 870nm
Pasi
ps.stage 3 ehkä tehtävä....Ford Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
BMW 330d-00 250hv ja 630nm
BMW 330D-05 vakio 2005
BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm
Comment
-
-
Originally posted by racediesel View Postmoi
AIM:n kanssa käyty antilla AJTECHi:sä ohjelmaa vääntämässä ja rullia pyörittelemässä.
omaani laitoin stage 2:n.
-Wagner tuning välijäähdytin.
-downpipe 3" ilman mitään katteja/DPF:iä.
-M550d:n korkeapainepolttoainepumppu.
päivän lopputulema oli:
447hv ja 870nm
Pasi
ps.stage 3 ehkä tehtävä....BMW E60 535dA ///M-Sport 2009
454hp/850Nm
100-200kmh@9,98s
0-200kmh@15,35s
1/4 mile 12,82s@185,8kmh
1 mile 259kmh
BMW E61 530xd ///M-Sport 2010
Project target;
+500hp/+1000Nm
100-200kmh@<9s
0-200kmh@<14s
1/4 mile <12s@19xkmh
1 mile +270kmh
Comment
-
-
Ford Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
BMW 330d-00 250hv ja 630nm
BMW 330D-05 vakio 2005
BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm
Comment
-
-
Originally posted by AiM View PostTuo sun N57 lukema oli kyllä kova ja vääntökäyrä ennenkaikkea tasasen laakea eli todella nätti! Lappua näytille -oli se niin kaunis.
Laput oli kyllä hienotF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by hj325hml View PostSiis ihan laskettu kulutus? Paljon se oli loukun kanssa?
Niin siis tuo on dpf paikoillaan auton olleessa ihan vakio. Kulutukset pitää maantiellä likimain kutinsa, kaupungissa en oo mitannu tankkaamalla/laskemalla.
Parinviikonpäästä sitte otetaan romut torvesta ja ohjelmaa...sen takia vaan kyselin, lähinnä kiinnostaa voiko noista lukemista käytännössä enää nipistää huomattavaa määrää.?
20" renkaat nosti kulutusta abaut puolisen litraa..eli siis 18" continentaleilla lukemat oli 5 ja 8
Comment
-
-
Originally posted by racediesel View Postmoi
AIM:n kanssa käyty antilla AJTECHi:sä ohjelmaa vääntämässä ja rullia pyörittelemässä.
omaani laitoin stage 2:n.
-Wagner tuning välijäähdytin.
-downpipe 3" ilman mitään katteja/DPF:iä.
-M550d:n korkeapainepolttoainepumppu.
päivän lopputulema oli:
447hv ja 870nm
Pasi
ps.stage 3 ehkä tehtävä....sigpic
BMW E93 335i & BMW M550Dx
EX:F30 320ix Performance, Audi A6 4G 3.0Tdi, Audi A5 Sportback, E46 M3 Cabriolet, X6 35d, X5 3.0sd, E92 335xi, Alpina B3 Cab, E60/E61 530d, Mini Cooper S, E46 330dAT
XHP Vaihteisto ohjelmoinnit Tampereella, kysy privalla.
Comment
-
-
moi
turbiini alkaa olemaan pieni,ilmaa ehkä on hiukan jäljellä vielä.
pasiFord Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
BMW 330d-00 250hv ja 630nm
BMW 330D-05 vakio 2005
BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm
Comment
-
-
Tänään noin tunnin ja 120km ajon jälkeen tasaista motarivauhtia ilmestyi Drivetrain malfunction. Tällä kertaa vauhti loppui kokonaan, eli kaasua ei voinut painaa. Parkkeerasin motarin ramppiin ja yritin startata, niin kuuluu vain "nak nak nak" eli kai startti pyörii eikä mitään käy.
Virrat pois ja uudestaan päälle ja moottori pyörähtää päälle ihan normaalisti...
Ehkä mutua, mutta tuntuu että kaasupoljin hieman nyki loppumatkasta.
Ajelin ihan tasaista vauhtia ilman ohituksia kokoajan. Viimeksi tälläinen oire tuli kun EGR lauhdutin hajosi ja jäähdytinneste väheni.
Voikohan johtua ohjelmoinnista?
Muutto tulossa Lpr -> Tku ensi viikolla, niin ei heti pääse koodeja katsomaankaan :(
Ps. Webaston sisäpuhallin sammuu (increased battery discharge), vettä jää desitolkulla takaovien tiivisteen ja kynnyksen väliin.. Paljon on murhetta 4vuotta vanhassa 100tkm ajetussa "premium-luokan" autossa :c
Comment
-
-
Originally posted by Fremen View PostTänään noin tunnin ja 120km ajon jälkeen tasaista motarivauhtia ilmestyi Drivetrain malfunction. Tällä kertaa vauhti loppui kokonaan, eli kaasua ei voinut painaa. Parkkeerasin motarin ramppiin ja yritin startata, niin kuuluu vain "nak nak nak" eli kai startti pyörii eikä mitään käy.
Virrat pois ja uudestaan päälle ja moottori pyörähtää päälle ihan normaalisti...
Ehkä mutua, mutta tuntuu että kaasupoljin hieman nyki loppumatkasta.
Ajelin ihan tasaista vauhtia ilman ohituksia kokoajan. Viimeksi tälläinen oire tuli kun EGR lauhdutin hajosi ja jäähdytinneste väheni.
Voikohan johtua ohjelmoinnista?
Muutto tulossa Lpr -> Tku ensi viikolla, niin ei heti pääse koodeja katsomaankaan :(
Ps. Webaston sisäpuhallin sammuu (increased battery discharge), vettä jää desitolkulla takaovien tiivisteen ja kynnyksen väliin.. Paljon on murhetta 4vuotta vanhassa 100tkm ajetussa "premium-luokan" autossa :c
Muuten en ole hälyä saanut,ilmeisesti nopeus sellainen jossa tuon egr ääni jumii tms..
Kotia päin tulessa kävin Aj techi:llä lukemassa vikakoodit ja egr venttilliä herjas, tämä osa vaihdettu autoon keväällä joten vähän ihme että miten taas.
Saakohan koko egr venan ohitettua mekaanisesti :think
Mutta menee takuuseen mulla se osa.
Missä autosi on ohjelmoitu ?F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
Comment