Vaimo sai keskikonsolin kolikkokupin tms luukun rikottua niin, ettei enää sisäänpäin painamalla aukea. Toinen saranoista näyttää olevan irti. Mites tuota saisi itse fiksattua eli mitä pitää irroittaa ja mitä osia pitää hankkia?
Itse katselin ebaystä uuden tuhkiksen vastaavalla kansikuosilla.
Hienoa, kiitokset! Olisi pitänyt YouTube snaijata itsekin. Katsellaan eBaysta osa ja fiksaillaan keväämmällä, kun tuo kansi kuitenkin istuu paikallaan ja stögistä voi käyttää kärrypoletteihin kuten ennenkin.
F10 525DA 2010. Jarrunesteet vaihdettu. Normaali ilmausyritys, ilmaa ei tule ilmausruuvista, mutta poljin painuu vaan pohjaan. Jossain oli ohje, että ABS-boksista H- ja V-linjan nipat auki, niin ilmalukko aukeaa järjestelmää paineistaessa. Missähän F10:ssä on ko. boksi? Jarrujärjestelmä kuvassa ei ole ABS-boksia kuvattu. Voiko mahdollisen ilman saada jotenkin muuten liikkeelle?
Tuli hommattua ensimmäinen BMW ikkunaan ja vielä Saksan tuonti.....
Kiinnostaisi tietää että toimiiko nuo puhelimeen ja nettiin liittyvät lisävarusteet täällä kylmässä pohjolassa.
Listalta löytyy esim.
S612A BMW assist
S614A Internet preparations
S616A BMW online
S6AAA BMW teleservices
Toinen juttu, niin löytyisikö mistään netistä ohjekirjaa autoon mieluiten suomeksi?
Hei, onnistuukohan laakkosella tai jossain koodata sport display näyttö idrive järjestelmään josta näkisi auton hp/nm ajon aikana. Autona 530D, F11, vm2102.
Osaako kuka auttaa asiassa:
Kun vauhti ylittyy 50km/h autosta kytkeytyy luistonesto päälle (normal) kun on aiemmin kytkenyt luistoneston ykkös- tai kakkosasentoon (täysi luiston hallittavuus kuljettajalla) ja myös yli 50km/h vauhdissa en voi määritellä automaattivaihteistolle sport tai sport+ tilaa. Onko joku asetus päälle mennyt jota tietämättäni olen laittanut mutta en löydä sitä takaisin? Vai liekkö jokin vika päällä.. Yksi häly on päällä ja se liittyy rengaspainevalvontaan. Sen ei pitäisi tähän vaikuttaa koska nämä edellämainitut jutut on toiminut aiemmin myös tämän hälyn ollessa aktiivinen.
Ei ole kenellekään tuttu tilanne? Ei ole vieläkään minulle ratkennut...
Kyllä lähti inpalla ajettaessa. Jäin miettimään, miksi ilmaa ei tullut ilmausruuveista. Onko mahdollista, että jää alipainetta, kun vasemman etupyörän kohdalla testissä imaisi nestettä säiliöstä huomattavan määrän? Muiden pyörien kohdalla ei oleellista muutosta. Lopussa testiä kun kaikki pyörät käyty läpi, ohjeessa oli että virrat pois 10 sekunnin ajaksi ja sitten takaisin. Tämä unohtui, mutta kuten ohjeessa sanotaan, on vain lisävarmistus ohjelman lopettamiselle. Eli osasi lopettaa ilman tätä toimenpidettä.
Hei, onnistuukohan laakkosella tai jossain koodata sport display näyttö idrive järjestelmään josta näkisi auton hp/nm ajon aikana. Autona 530D, F11, vm2102.
Moi
Carlyn avulla minäkin sain mittarit jotka vieläpä näyttävät oikeita lukuja😄
G11 740e Pure Excellence -16
E85 Z4 Roadster 2.5i -03 kesäauto
Ex: F30 330e M-Sport -16
Ex: F11 530d xDrive M-Sport -12
Ex: E60 530d LCI -08
Ja pitkä lista muita😎
Pesin tänään auton ja molemmat etu umpiot meni lievään huuruun sisältä, kun auton ajoi ulos (-4c). Huurtuuko muilla? Katsoin umpioita tarkemmin ja molemmissa näyttäisi olevan pienet halkeamat? Ulkolaiden keskikohdassa( kohdassa joka on lähimpänä pyörän kaarta). Onko muilla? onko kyseessä valujälki vai halkeama? Auto kävi juuri jo liikkeen piikkiin webaston, egr jäähdyttimen ja vetarin vaihdossa otetaanko näissä puskuri irti? Näyttää siltä että umpio osuu nyt etulokasuojaan.
Comment