Yllä kyselin 8-portaisen vähän liian matalista kierroksista, niin onko näihin laatikkoihin tullut valmistajalta jotain päivityksiä vai sillä mennään mitä orggisena on? Vai liittyykö enemmän moottorin "lastuttamiseen"?
Yllä kyselin 8-portaisen vähän liian matalista kierroksista, niin onko näihin laatikkoihin tullut valmistajalta jotain päivityksiä vai sillä mennään mitä orggisena on? Vai liittyykö enemmän moottorin "lastuttamiseen"?
Eikös noihin tullut aika aikaisessa vaiheessa päivitys? Se jyrinä pienillä kierroksilla oli aika häiritsevää.
Yllä kyselin 8-portaisen vähän liian matalista kierroksista, niin onko näihin laatikkoihin tullut valmistajalta jotain päivityksiä vai sillä mennään mitä orggisena on? Vai liittyykö enemmän moottorin "lastuttamiseen"?
Eikös noihin tullut aika aikaisessa vaiheessa päivitys? Se jyrinä pienillä kierroksilla oli aika häiritsevää.
Mulla on 12/2010 Suomeen rekisteröinti eli aika ekaa settiä. Miten päivityksen saa vai eikä edes saa? Olisin tyytyväinen jos D-asento pitäisi 100-200 rpm kovempia kierroksia, nyt 1100-1300rpm jurnutus on mielestäni liian matalia kierroksia.
Sport-asento ei ihan korvaa ongelmaa koska se vaihtaa liian harvoin ja nostaa jopa lähelle 3000 kierroksia.
Mulla on 12/2010 Suomeen rekisteröinti eli aika ekaa settiä. Miten päivityksen saa vai eikä edes saa? Olisin tyytyväinen jos D-asento pitäisi 100-200 rpm kovempia kierroksia, nyt 1100-1300rpm jurnutus on mielestäni liian matalia kierroksia.
Sport-asento ei ihan korvaa ongelmaa koska se vaihtaa liian harvoin ja nostaa jopa lähelle 3000 kierroksia.
Merkkiliikkeessä päivittävät koko auton, myös vaihteiston softat. Ei ilmaiseksi tietenkään.
Kuten myös independet-korjaamoilla, ei ilmaiseksi myöskään mutta ehkä halvemmalla. Makkis:n ongelma kylläkin johtuu virin myötä lisääntyneestä alaväännöstä, siihen ei softapäivitykset auta. Softaaja voisi hieman pudottaa alakierrosten vääntöjä ja ikävästä värähtelystä pääsisi näin eroon.
-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Yksinkertainen kysymys: voiko ilmastoinnin jotenkin kytkeä pois päältä, niin että käytössä olisi kuitenkin edelleen pelkkä puhallus? Kyseessä 525 sedan (2014) laajennetulla ilmastointiautomatiikalla.
Yksinkertainen kysymys: voiko ilmastoinnin jotenkin kytkeä pois päältä, niin että käytössä olisi kuitenkin edelleen pelkkä puhallus? Kyseessä 525 sedan (2014) laajennetulla ilmastointiautomatiikalla.
Eikös siinä ole se lumihiutale-nappi?
Nyt:
BMW X3 xDrive30e (g01)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
BMW 320i (e30)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment