Tarkennan vielä että molemmat tällä hetkellä vakioita. Olisiko jollakulla tarjota koeajo mahdollisuutta pk seudulla vakio f11 530xd? Saisi varmuuden tähän.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\F11 tehonlisäykset vol.2
Collapse
X
-
Olen uusi täällä joten anteeksi jos tulee väärään paikkaan.
Olisiko Lahden seudulla (tai suunnilleen 100km säteellä) ketään kuka laittaus tuikun softan? Motorbittiä ajattelin (ei toki tuikun softa) myös mutta näyttää dyno hommat menevän elokuuhun.
Tehoja olisi mukava saada lisää kunhan auto kestää ettei kaikkia revitä irti ja samalla EGR pois päältä, en tiedä näistä ohjelmista hirveän paljon mutta itse tykkään kun kiihdyttäessä tuntuu kunnolla, ohitus tilanteissa myös.
Autona 2010 F10 530D 245hp/540nm takaveto, reilu 180tkm ajettu. Ei tietääkseni softattu.
Comment
-
-
Originally posted by viskimies View PostOlisiko Lahden seudulla (tai suunnilleen 100km säteellä) ketään kuka laittaus tuikun softan?IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Itellä 518d 2016 B47 (8hp50z laatikolla). Tuikun ohjelma helmikuussa Hdynossa ja voi järkytys ku tuli hyvä, käsittämättömän smooth 4 koneeks.
0-100:parani raakasti..
ennen ohjelmaa 9.4sek ja ohjelmoituna 6,42sek samalla Torque pro ohjelmalla ja nastarenkailla. Muutama keila joka ollut kuskina ni ihmetelly kuinka pirteä 2litranen voi olla. Kiitos Tuikku
Comment
-
-
Originally posted by mikes75 View PostItellä 518d 2016 B47 (8hp50z laatikolla). Tuikun ohjelma helmikuussa Hdynossa ja voi järkytys ku tuli hyvä, käsittämättömän smooth 4 koneeks.
0-100:parani raakasti..
ennen ohjelmaa 9.4sek ja ohjelmoituna 6,42sek samalla Torque pro ohjelmalla ja nastarenkailla. Muutama keila joka ollut kuskina ni ihmetelly kuinka pirteä 2litranen voi olla. Kiitos TuikkuF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Onkos kellään ollu vastaavaa ongelmaa ohjelmoinnin jälkeen että välillä autossa jää ns kaasu kantamaan hetkellisesti, 1200-1800rpm välillä vaihteella millä tahansa.. Egr off yms delete kitti laitettu, imusarja putsattu ja läpät poistettu. Livedatalla ei mitään ihmeellistä näy. Auto tosiaan 530D.:think
Comment
-
-
Autoni 535da x-drive vm.2017 aj. 108tkm ja ohjelmointi tuoreeseen hankintaan edessä. Jos luetun ymmärtämiseni on edes siedettävällä tasolla, suosittelette te asioista ymmärtävät (joihin en siis itse lukeudu), että imusarja olisi hyvä puhdistaa ennen ohjelmointia, egr tulpata mekaanisesti sekä poistaa ohjelmallisesti. Onko näin / muuta? Ja jos kyllä, niin onko suositella ketään asiansa osaavaa ja luotettavaa tyyppiä tekemään nuo operaatiot? Mielellään kuulisin, voi laittaa myös privaviestinä. Asun Vantaalla, joten mielellään edes täällä suunnassa Suomea. Kiitos avusta.F11 535xda M-sport -17
Ex:E91 330xda -07 283hv/686nm (AJ Tech)
Comment
-
-
Originally posted by JulleW View PostAutoni 535da x-drive vm.2017 aj. 108tkm ja ohjelmointi tuoreeseen hankintaan edessä. Jos luetun ymmärtämiseni on edes siedettävällä tasolla, suosittelette te asioista ymmärtävät (joihin en siis itse lukeudu), että imusarja olisi hyvä puhdistaa ennen ohjelmointia, egr tulpata mekaanisesti sekä poistaa ohjelmallisesti. Onko näin / muuta? Ja jos kyllä, niin onko suositella ketään asiansa osaavaa ja luotettavaa tyyppiä tekemään nuo operaatiot? Mielellään kuulisin, voi laittaa myös privaviestinä. Asun Vantaalla, joten mielellään edes täällä suunnassa Suomea. Kiitos avusta.
Egr riittää pelkkä ohjelmointi jos on kunnossa ja todennäköisesti onkin.
Kouvolassa pystyn Tuikun softaa tarjoamaan, käyn kyllä välillä myös Vantaalla.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Ajattelin tätä kautta kysyä kun tuo ohjelmointi ollu mielessä, mutta lähinnä mitetityttää se, että paljonkohan tuo kytkin kestää vääntöä :think eli kyseessä 530d jonka perässä 6v manuaali aski, joten paljonkohan tuo vakio kytkin kestää vääntöä? samaa kytkintä/asetelmaa käytetty 2006 vuoden e82-2017 vuoden f11 asti. Sen verran katoin realoemista, että 240mm asetelma/levy kyseisestä kikkareesta löytyy. Jos tuo vakio kytkin nyt ei kestä juurikaan enempää vääntöä, niin mikähän olis sellanen paketti joka tuonne menis bolt on? Kauheasti ei nappais laittaa mitään 765 asetelmaa laittaa kun autolla pyöritään kaupungissa suurimmaksi osaksi ajastaeli lähinnä sellanen kytkin olis haussa, mikä on käytettävyydeltään lähellä vakiota, mutta väännön kesto olis kumminkin joku 850nm esimerkiksi
Harraste/kesäkäyttis BMW e46 330ci cabriolet
M-B s204 220cdi AMG-sport 4-matic
Comment
-
-
Originally posted by Jorkkeli12 View PostAjattelin tätä kautta kysyä kun tuo ohjelmointi ollu mielessä, mutta lähinnä mitetityttää se, että paljonkohan tuo kytkin kestää vääntöä :think eli kyseessä 530d jonka perässä 6v manuaali aski, joten paljonkohan tuo vakio kytkin kestää vääntöä? samaa kytkintä/asetelmaa käytetty 2006 vuoden e82-2017 vuoden f11 asti. Sen verran katoin realoemista, että 240mm asetelma/levy kyseisestä kikkareesta löytyy. Jos tuo vakio kytkin nyt ei kestä juurikaan enempää vääntöä, niin mikähän olis sellanen paketti joka tuonne menis bolt on? Kauheasti ei nappais laittaa mitään 765 asetelmaa laittaa kun autolla pyöritään kaupungissa suurimmaksi osaksi ajastaeli lähinnä sellanen kytkin olis haussa, mikä on käytettävyydeltään lähellä vakiota, mutta väännön kesto olis kumminkin joku 850nm esimerkiksi
Mutta sinne on saatavilla 765 asetelmaa väännönkestoltaan vastaavaa SRE asetelmaa, joka sre massalevyn kanssa on hyvinkin vakion oloinen. Tuolla kestää ihan varmasti 800-850nm.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by makkis View Post700nm kestää hyvin, ehkä jopa 750nm.
Mutta sinne on saatavilla 765 asetelmaa väännönkestoltaan vastaavaa SRE asetelmaa, joka sre massalevyn kanssa on hyvinkin vakion oloinen. Tuolla kestää ihan varmasti 800-850nm.mitä lukenu ni aika hätäseen sen saa vissiin riekaleiks
Harraste/kesäkäyttis BMW e46 330ci cabriolet
M-B s204 220cdi AMG-sport 4-matic
Comment
-
-
535d f11 antaa vikakoodia siirtopumpun paineesta 4000rpm jälkeen.
Eli suodatin vai pumppu muutenvaan ei riitä? 550d pumppu tehokkaampi?535xd f11 -11
Ex.
550iA Touring -06
-545i A -04
-535i sedan -88-
-540i -10/97- 6-speed sedan
-525i -89-
-320i -98 4d-
-535i sedan -88-
-525tdsa touring -93-
Comment
-
-
Originally posted by Jorkkeli12 View PostItseasiassa oonki kuullu jostain SRE asetelmasta tuonne perään :think mutta sitte herää kysymys, mitä tuo kaksoismassa vauhtis tykkää tuosta väännöstämitä lukenu ni aika hätäseen sen saa vissiin riekaleiks
Ei nimittäin kestä kuunnella sitä kalinaa kiinteän vauhtipyörän kanssa.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
Comment