Originally posted by Bnito
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
-
-
Originally posted by TheRipper View PostMikäs näissä on takapään pyöränlaakereiden kulumisaste ollut? Missä km on joutunut vaihtelemaan?
Ihan kun nimittäin ääntäisi hieman itsellä...176tkm mittarissa about nyt...
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostMikäs näissä on takapään pyöränlaakereiden kulumisaste ollut? Missä km on joutunut vaihtelemaan?
Ihan kun nimittäin ääntäisi hieman itsellä...176tkm mittarissa about nyt...Originally posted by HV530XD View PostOma 535xd ja pitkää maantiesiivua pääosa kilsoista, nyt mittarissa 318tkm, ja oikea takapyörän laakeri on ainut mikä mennyt. Vaihdettiin 299500km kohdalla."Toyota Hybrid ostettu, taivaspaikka ja ikuinen viattomuus saavutettu"
Vs1400 Intruder
Ex:
F11 530dA xDrive
E60 523iA
E39 520i Sedan
E39 530dA Touring
E39 528iA Sedan
E46 318i Sedan
E39 523i Sedan
E36 316i Sedan x2
Comment
-
-
Hassua nimittäin kuulostaa tulevan omassakin nimenomaan oikealta puolelta tuo ääni... :think
Noh täytyy jossain kohtaa nostella pyöriä vähän ilmaan ja kokeilla onko välystä havaittavissa.
Itse laakerithan näyttää olevan aika edukkaita kun SKF tai FAG saa satasella parin.
Irroituksessa varmaankin oma prosessinsa on, mutta vielä ennenkuin suola ehtii tekemään tehtävänsä lienee hieman helpompaa sentään.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Miulla ei tuo Journey computer(jos muistan nimen oikein, kumminkin se mikä idrivessä näkyy) taida nollaantua ensinkään, auto kyllä menee lepotilaan. Ei palanu valoa enää reilun vartin jälkeen vaihdekepissa eikä missään muuallakaan, ei edes puhelimen laturissa joka oli 12v ulosotossa paikallaan.
Joten kuuluuko tuon nollaantua itsestään, vai nollataanko aina manuaalisesti? On kyllä kömpelö jos näin
Edit. F11 -12.M550d
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostMiulla ei tuo Journey computer(jos muistan nimen oikein, kumminkin se mikä idrivessä näkyy) taida nollaantua ensinkään, auto kyllä menee lepotilaan. Ei palanu valoa enää reilun vartin jälkeen vaihdekepissa eikä missään muuallakaan, ei edes puhelimen laturissa joka oli 12v ulosotossa paikallaan.
Joten kuuluuko tuon nollaantua itsestään, vai nollataanko aina manuaalisesti? On kyllä kömpelö jos näin
Edit. F11 -12.
- on Board computer, jossa näkyy pitkän ajan kulutukset yms. nollautuu muistaakseni painamalla kyseistä riviä. Näkyy myös nopeusmittarin ala-osassa ja näitä voi vaihdella myös viiksen painikkeella.
- Trip computer: siinä on täppä pohjalla, josta voi valita ”reset automatically”, jolloin nollaa joka matkalle ja erillinen reset-painike, jos automaattinen ei ole päällä. Automaattinen nollaus tapahtuu noin 4 tunnin viiveellä, joten voit käydä esim. lomamatkalla syömässä tai tankkaamassa ja se ei katkaise matkan laskentaa.Last edited by skt; 18-01-2021, 21:55.
Comment
-
-
Autona F11 520d B47 padalla.
Onko normaalit lämmöt vai termaria vaihtoon? 30min ja 30km ajolla maantietä ja kaupunkiajelua sekaisin, nesteenlämmöt 75 astetta ja öljynlämmöt 94 astetta piilovalikosta katottuna ja ulkona -5. Viikko sitten kun oli -15, niin ei päästy jäähdytinnesteiden osalta kuin 65 asteeseen samaisessa ajossa :think Ja naftaahan auto kuluttaa n. 8l/100km moottoritie ja maantieajossa vaikka lähtee lämpösestä tallista ja ajelee kevyellä kaasujalalla.
Comment
-
-
Originally posted by Soossi View PostAutona F11 520d B47 padalla.
Onko normaalit lämmöt vai termaria vaihtoon? 30min ja 30km ajolla maantietä ja kaupunkiajelua sekaisin, nesteenlämmöt 75 astetta ja öljynlämmöt 94 astetta piilovalikosta katottuna ja ulkona -5. Viikko sitten kun oli -15, niin ei päästy jäähdytinnesteiden osalta kuin 65 asteeseen samaisessa ajossa :think Ja naftaahan auto kuluttaa n. 8l/100km moottoritie ja maantieajossa vaikka lähtee lämpösestä tallista ja ajelee kevyellä kaasujalalla.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by skt View PostMulla on uudempi NBT, mutta jos olis samat vermeet niin taitaa olla kaksi:
- on Board computer, jossa näkyy pitkän ajan kulutukset yms. nollautuu muistaakseni painamalla kyseistä riviä. Näkyy myös nopeusmittarin ala-osassa ja näitä voi vaihdella myös viiksen painikkeella.
- Trip computer: siinä on täppä pohjalla, josta voi valita ”reset automatically”, jolloin nollaa joka matkalle ja erillinen reset-painike, jos automaattinen ei ole päällä. Automaattinen nollaus tapahtuu noin 4 tunnin viiveellä, joten voit käydä esim. lomamatkalla syömässä tai tankkaamassa ja se ei katkaise matkan laskentaa.
M550d
Comment
-
-
Kellään tietoa että onko noissa dcan kaapeleissa eroa? Toimi aikaisemmassa 335n54 hyvin. Nyt ostin f11 n55 535xi:n enkä pääse mhd:llä sisään. Sanoo että yhdistäminen ecuu ei saada
Toinen on idriven näyttö. Aika naarmuilla on, saako sitä hiottua millään nätimmäksi? Jos jollain tietoa niin arvostaisin.
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostKellään tietoa että onko noissa dcan kaapeleissa eroa? Toimi aikaisemmassa 335n54 hyvin. Nyt ostin f11 n55 535xi:n enkä pääse mhd:llä sisään. Sanoo että yhdistäminen ecuu ei saada
Toinen on idriven näyttö. Aika naarmuilla on, saako sitä hiottua millään nätimmäksi? Jos jollain tietoa niin arvostaisin.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostToinen on idriven näyttö. Aika naarmuilla on, saako sitä hiottua millään nätimmäksi? Jos jollain tietoa niin arvostaisin.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostF-sarjaan ei d-can taida enään toimia. Enet tarvitaan. Näin minua ainakin ohjeistettiin.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Minkäs valmistajan suuttimia BMW mahtaa näissä N53 käyttää?
Meinaan vaan että hintaero ns BMW-original osan ja VDO:n tarvikesuuttimien välillä on aikas suolainen...jos sieltä BMW:n laatikostakin paljastuu VDO:n suutin niin tulee maksettua melkein tuplat turhasta...
Toinen kyse sitten tuota 6WA mittariston retrofittauksesta. Onko näissä merkitystä onko diesel vai bensa? Joissain ilmoituksissa mainitaan että on dieselistä peräisin toisissa taas ei..luulisi että se nyt digimittaristossa on ihan se ja sama ja ohjelmoitavissa?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment