Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Varmaankin siis värisee koko auto. Tuskin ominaisresonanssi keskittyy juuri peiliin.
-
-
Originally posted by VilleP View PostTaustapeili asiaa minullakin. Peili värisee maantieajossa ikävästi. Ei siis pidä mitään ääntä, vaan jokin resonanssi kulkee lasia pitkin peiliin ja sen "kuva" on epätarkka. Kädellä kun ottaa pelistä kiinni, niin se selvästi tärisee. Kääntely eri asentoon ei auta, eikä ole parantunut kun lasi on vaihdettu. Mielestäni edellisessä pre lci 530xdssä ei tämmöistä outoa onglemaan ollut.
Loppuuko värinä, kun ottaa peilin rungosta kiinni? Vai kun ottaa peililasista kiinni?
Leave a comment:
-
-
Taustapeili asiaa minullakin. Peili värisee maantieajossa ikävästi. Ei siis pidä mitään ääntä, vaan jokin resonanssi kulkee lasia pitkin peiliin ja sen "kuva" on epätarkka. Kädellä kun ottaa pelistä kiinni, niin se selvästi tärisee. Kääntely eri asentoon ei auta, eikä ole parantunut kun lasi on vaihdettu. Mielestäni edellisessä pre lci 530xdssä ei tämmöistä outoa onglemaan ollut.
Leave a comment:
-
-
Ihan varmaksi en nyt sano tuon kuvan perusteella, mutta näyttäisi, että se lasissa oleva liimattu kiinnike on irronnut. Mikäli näin, niin liittimet irti peilistä ja irroittaa sen kiinnikkeen peilista ja liimaa sen tuulilasiin paikalleen. Liiman kuivuttua sitten peli takaisin kiinni ja liittimet kiinni.
Leave a comment:
-
-
Rakas vaimoni onnistui tänään vähän toheloimaan ja hyvin pitkänmallista pakettia autossa kuljettaessaan napautti taustapeilin alas paikoiltaan. Eli mites hemmetissä tuon mahtaa saada takaisin paikoilleen?
Äkkiseltäänhän sitä olisi luullut, että kun vaan kokeilee painella sitä kiinni, niin jostain kohtaa se lopulta napsahtaisi nätisti paikoilleen. Mutta eipä vaan tunnu olevan lähelläkään. Onneksi sentään sen sai näin roikkumaan, ettei nyt pelkän johdon varassa ole. Onkohan tuon kiinnitys sitten kuitenkin ollut jollain liimalla ja mitä tälle nyt ylipäätään kannattaisi tehdä?
Last edited by Bird; 23-11-2023, 22:03.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peto2 View Post
Ei välttämättä. En toki tunne tuota moottorinohjausta mutta jos itse sellaista koodaisin niin start enablen ollessa true ottaisin kaikki vikakoodit pois käytöstä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mehtojarvi View PostN47d20c, eikö järjellisesti ajateltuna pitäisi tulla jotain vikakoodia jos ketju on poikki ja starttailee?
Leave a comment:
-
-
N47d20c, eikö järjellisesti ajateltuna pitäisi tulla jotain vikakoodia jos ketju on poikki ja starttailee?
Leave a comment:
-
-
Kyllä mä kans alan epäilee että se on se juurikin ulkokahvan vaijeri. Kun ikkunat päästää alas ja avaa sisäkahvasta niin ei mitään ongelmaa ole ollut. Mutta varmaan aika samassa hinnassa on korjaamolla tuon laitto vaihdatti sitten vaan ulkokahvan vaijerin vai molemmat vaijerit kun joutuu kuitenkin ovipahvin käyttämään irti.
Leave a comment:
-
-
Kyseessä todennäköisesti juurikin ulkokahvan vaijeri. Löytyi ainakin vuosi sitten ihan KL varaosan valikoimista. Hintaa oli joitakin kymppejä. Koitin itse vaihtaa ja vaikka työkalut vähän käsissä pysyykin niin luovutin homman hetken turaamisen jälkeen. Eräs liike kertoi työn olevan hyvin tehtynä n. 3h operaatio.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by H-enkka View PostOnko porukoilla ollut ongelmia ovien kanssa nyt, kun pakkaset tulivat? Itse huomasin, että kuskin ovi jäätyy auki ja nimenomaan ulkopuolelta avattaessa, mutta sisäpuolelta toimii?
Minkälainen työ on vaihtaa vaijeri tai mitä nyt yleensä meneekään vaihtoon?
Tuohon kans kiinnostais kuulla foorumilaisten kokemuksia, mistä ja mihin hintaan vaijeria tai vaijereita on löytynyt, ja onko ollut kallis homma jos on laitattanut korjaamolla, vai onko mahdottoman vaikea kädettömälle vaihtaa itse?
Yks liike tarjosi 290€ vaihdettuna sisä ja ulkokahvan vaijerit, joka kuullostaa äkkiseltään vähän hintavalta, mutta sit taas itsellä ei kokemusta joten viisaammat voi korjata.
Leave a comment:
-
-
Onko porukoilla ollut ongelmia ovien kanssa nyt, kun pakkaset tulivat? Itse huomasin, että kuskin ovi jäätyy auki ja nimenomaan ulkopuolelta avattaessa, mutta sisäpuolelta toimii?
Minkälainen työ on vaihtaa vaijeri tai mitä nyt yleensä meneekään vaihtoon?
Leave a comment:
-
-
On ongelmaa kans F11 bluukan kanssa. Välillä kestää ikuisuuden et löytää oman kapulan, vaimon luuria ei löydä ollenkaan ja välillä vaimon luuri ei löydä auton bluukkaa. Pojan luuri yhdistyy mut pätkii yhteys. Alkanu kesän tienoilla nämä ongelmat.
Leave a comment:
-
Leave a comment: