Omassa käppäri lähtee päältä itsestään, kunhan turvavyö on kiinni. Jos vyö on auki, käppäri pitää vapauttaa manuaalisesti. Olen kuvitellut, että tuo on normaali käytös, ilman mitään koodailuja :think
No niinpä se näyttää itelläki toimivan. Eli vaatii sen turvavyön
Saako noita ahtoputken kiinnitysklipsejä jostain erikseen ostettua, n47 525d poksautti klipsin kahteen osaan kunnon kiihdytyksessä. ei kiinnostas ostaa uutta ahtoputkea pelkän klipsin takia https://a.allegroimg.com/original/03...nostkowym-2-kg
Kysytäämpä täällä kun korjauksen tehnyttä liikettä en saanut kiinni.
Onko jarrulevyissä yleensä jotain tuotetakuuta x ajalle? Vuosi sitten laitatin uudetjarrut ja nyt taitaa olla levyt kierossa. Tuon huollon jälkeen on jo ajettu 35 tkm tosin.
Kysytäämpä täällä kun korjauksen tehnyttä liikettä en saanut kiinni.
Onko jarrulevyissä yleensä jotain tuotetakuuta x ajalle? Vuosi sitten laitatin uudetjarrut ja nyt taitaa olla levyt kierossa. Tuon huollon jälkeen on jo ajettu 35 tkm tosin.
Kannattaa varmistaa onko ne levyt oikeasti kierot vai joku muu ongelma. Tämän tarkistaa helposti heittokellolla.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Autona F11 2016 LCI. Takaluukun rullaverho toimii erikoisesti. Esim kun avaan takalasin niin verho lähtee nousemaan ylös mutta pysähtyy vajaaseen puoleen väliin. Laitan lasin kiinni niin verho jää samaan kohtaan ja avaan uudestaan niin nousee ylös asti ja laitan lasin kiinni niin laskee normaalisti alas. Mikäköhän voisi olla kun aina ekalla avauksella tekeen noin ja toisella heti perään oikein? Korjaus ehdotusta?
Kiitos vinkistä, jäähdytin oli ihan puhdas. Vilkasin ensin munuaisten kautta niin en nähnyt koko jäähdytintä. Totesin pienellä testilenkillä, että autossa on munuaisten takana jotkut adaptiiviset läpät, jotka ilmeisesti aukeaa vain silloin kun auto tarvitsee jäähdytystä :think
Onkos tälläinen joku lisävaruste vaiko kaikissa vakiona? Talvella varmasti ihan kätevä mutta näin lämpimänä päivänä tuskin, varsinkin jos läpät käyttäytyy siten kuin totesin eli heti kun flekti lakkaa pyörimästä niin läpät sulkeutuu. Tiiä sitten missä asennossa ajaessa mahtaa olla vaiko kummassakin.
Saakohan näitä jotenkin koodattua pysymään auki kokoaikaa vai onkohan edes kannattavaa tuon flektin huutamisen kannalta?
Kiitos vinkistä, jäähdytin oli ihan puhdas. Vilkasin ensin munuaisten kautta niin en nähnyt koko jäähdytintä. Totesin pienellä testilenkillä, että autossa on munuaisten takana jotkut adaptiiviset läpät, jotka ilmeisesti aukeaa vain silloin kun auto tarvitsee jäähdytystä :think
Onkos tälläinen joku lisävaruste vaiko kaikissa vakiona? Talvella varmasti ihan kätevä mutta näin lämpimänä päivänä tuskin, varsinkin jos läpät käyttäytyy siten kuin totesin eli heti kun flekti lakkaa pyörimästä niin läpät sulkeutuu. Tiiä sitten missä asennossa ajaessa mahtaa olla vaiko kummassakin.
Saakohan näitä jotenkin koodattua pysymään auki kokoaikaa vai onkohan edes kannattavaa tuon flektin huutamisen kannalta?
Jäähdytintä ei näe munuaisten kautta, siinä on ilmastoinnin lauhdutin edessä ja se oli mullakin täysin puhdas. Sitten kun otti jäähdyttimen esille niin näky oli em. kuvan mukainen.
Paljonko moottorin lämmöt on? Onko ilmastointi päällä?
Muistelisin jäähynesteen pyörivän siinä 90-105 tietämillä. Ilmastointi päällä, se oli mielessä kokeilla seuraavaksi onko sen pois päältä ottamisella vaikutusta asiaan.
Jäähdytintä ei näe munuaisten kautta, siinä on ilmastoinnin lauhdutin edessä ja se oli mullakin täysin puhdas. Sitten kun otti jäähdyttimen esille niin näky oli em. kuvan mukainen.
Comment