LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Iski tommonen ihme himo 5 litran kakstoistaseen niin olisi hyvä ennenkuin autoa lähtee hakee niin tietää siitä tyyppivikoja, onko vähäpäästöinen yms muuta autoon liittyvää ennemmän tai vähemmän tärkeää tietoa?
Kiitän ja kumarran sitä kuka viitsii auttaa miestä mäessä.
Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
Ainut tapa miten minusta tuntuu että tuon voisi saada paikalleen: Laittaa ensin nuo koukut kiinni ja sitten nostaa(kääntää) koukun suoraan, mutta tuo päällä oleva "tappi ottaa vastaan". Se tappi jää noin sentin verran ulos sisälläkin ollessaan.
Ainut tapa miten minusta tuntuu että tuon voisi saada paikalleen: Laittaa ensin nuo koukut kiinni ja sitten nostaa(kääntää) koukun suoraan, mutta tuo päällä oleva "tappi ottaa vastaan". Se tappi jää noin sentin verran ulos sisälläkin ollessaan.
En nyt varma ole asiasta mutta onko koukussa avain? Tai paikka avaimelle? Ainakin kun oli Ex E39:ssä irroitettava koukku niin ei sitä saa irti tai paikalleen ilman avainta.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Takaluukusta lukitus auki sillä kahvalla ja koukku kiinni. Ja sitten muistaa lukita vielä takaluukun puolelta. Lukituskahva on tosiaan siellä takaliston verhoilun takana.
En nyt varma ole asiasta mutta onko koukussa avain? Tai paikka avaimelle? Ainakin kun oli Ex E39:ssä irroitettava koukku niin ei sitä saa irti tai paikalleen ilman avainta.
Kyllä siinä avain on ja olen käännellyt sitä lukitus ja auki asentoon.
Takaluukusta lukitus auki sillä kahvalla ja koukku kiinni. Ja sitten muistaa lukita vielä takaluukun puolelta. Lukituskahva on tosiaan siellä takaliston verhoilun takana.
Muistatko yhtään tarkemmin sanoa missä siellä takaluukussa se kahva on? En nyt ihan koko takaluukun verhoilua purkanut, mutta suurimmaksi osaksi oli verhoilut pois (sivujen verhoilut paikoillaan ja lattiasta vain takaosa ylhäällä) enkä löytänyt sitten millään mitään kahvan tapaista sieltä.
Kyllä siinä avain on ja olen käännellyt sitä lukitus ja auki asentoon.
Muistatko yhtään tarkemmin sanoa missä siellä takaluukussa se kahva on? En nyt ihan koko takaluukun verhoilua purkanut, mutta suurimmaksi osaksi oli verhoilut pois (sivujen verhoilut paikoillaan ja lattiasta vain takaosa ylhäällä) enkä löytänyt sitten millään mitään kahvan tapaista sieltä.
PS. Kiitokset vastauksista
Minäpä luin huonosti ja katsoin vaan kuvaa, numero 1 koukkusta löytyy se kahva peräaukosta, tossa 11:ssa on tosiaan se avain ja kahva koukussa. Mutta siinäkin pitää kääntää kahvasta että loksahtaa paikoilleen.
Minäpä luin huonosti ja katsoin vaan kuvaa, numero 1 koukkusta löytyy se kahva peräaukosta, tossa 11:ssa on tosiaan se avain ja kahva koukussa. Mutta siinäkin pitää kääntää kahvasta että loksahtaa paikoilleen.
Kumma juttu kun en saa sitä millään loksahtamaan sinne. Se tappi siinä päällä on noin sentin verran ulkona myös siinä asennossa missä se on sisällä. Jos se menisi ihan kokonaan sisälle niin koukku menisi paikoilleen mutta ei. :think
EDIT: menihän se sinne kun laittoi sen oikeassa asennossa
tuli tossa hankittua tollainen 735 ia niin huomasin koneesta sellaisen vian että kun ottaa öljy korkin irti niin kierokset tippuu alas ja kun laittaa takas niin nousee ja pyörii kunnolla onks yläpään huohotus tukossa? ja sitä että miten kannattas lukko perä huoltaa tai no se lukko osa?
NO FOODS NO FARMS
Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
e39 523i vm:97
tuli tossa hankittua tollainen 735 ia niin huomasin koneesta sellaisen vian että kun ottaa öljy korkin irti niin kierokset tippuu alas ja kun laittaa takas niin nousee ja pyörii kunnolla onks yläpään huohotus tukossa? ja sitä että miten kannattas lukko perä huoltaa tai no se lukko osa?
Kierrokset putoavat sen takia kun teet mahtavan imuvuodon koneeseen korkin irti ottamalla.
Kierrokset putoavat sen takia kun teet mahtavan imuvuodon koneeseen korkin irti ottamalla.
Jos ei putoaisi niin olisin enemmän huolestunut.
Perään kannattaa varmaan öljyt joskus vaihtaa.
ei ole missään muus autossa tehnyt tota kaveri epäilee että venttiilin varren kumi kusis ja löyty sielt missä on moottorin ohjaus boksi niin liitin joka ei ollut paikallaan alla oli 4 paikka ja ylä liittimes 3 sen kun laitto paikalleen niin mittaristos luki engine oil press ja alko pyörimään vähän paremmin oisko öljy pumppu mennyt? näytti ainakin ylä kertaan tulevan öljyä
NO FOODS NO FARMS
Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
e39 523i vm:97
Niin mitä että?
En nyt ihan selvää saanut tuosta kirjoituksestasi kunnolla.
Kyllä se niin menee ainakin BMW:n kohdalla että käynti muuttuu kun korkin irroittaa.
Venttiilivarren kumit eivät käyntiin vaikuta. Niistä tulee komea pöläys jos päästävät öljyä venttiilin vartta alas. Tuo öljyn oikeassa paikassa pitäminen niillä onkin toimenaan.
Jos öljyn paineesta tulee valitus kannattaa se ihan mitata.
Jos valo palaa ei kannata konetta paljon pyöritellä ilman että varmistuu siitä että painetta on.
Niin mitä että?
En nyt ihan selvää saanut tuosta kirjoituksestasi kunnolla.
Kyllä se niin menee ainakin BMW:n kohdalla että käynti muuttuu kun korkin irroittaa.
Venttiilivarren kumit eivät käyntiin vaikuta. Niistä tulee komea pöläys jos päästävät öljyä venttiilin vartta alas. Tuo öljyn oikeassa paikassa pitäminen niillä onkin toimenaan.
Jos öljyn paineesta tulee valitus kannattaa se ihan mitata.
Jos valo palaa ei kannata konetta paljon pyöritellä ilman että varmistuu siitä että painetta on.
asia selvä ei tarvia sit huolestua siit asiasta ja se öljyn paine valo ja se lukee kylmä käynistäessä muutaman sekunnin ja sit ei enää pala ollenkaan eikä lue.
NO FOODS NO FARMS
Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
e39 523i vm:97
Vanha herra otti kai heti itseensä kun ilmat alko kylmenemään..
Normaalissa ajossa osakaasulla toimii hyvin, mutta kierrosten lähentyessä 4000 rpm alkaa kone rykiä ikään kuin katkoisi kipinää. Kaasu pohjassa tällöin välillä vetää, mutta 80 % ajasta puutuu ja nykii.
Tulpilla ajettu noin 3000 km, bensansuodatitimella sama, virranjakajan kansi ja pyörijä uusittu, ei vaikutusta. Tulpan johdot näytti myös tuoreilta. Veikkauksia IMM, lambda tai puola? Lähtee nätisti käyntiin ja käy tasaisesti tyhjäkäyntiä, kierroksia ottaa paikalla noin 3000 asti ja sitten alkaa pätkiminen
Comment