Originally posted by Haju69
View Post
E32 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Prkl.Originally posted by r.w. View PostOlisko Karminrot. 100,01% varmuudella ei saa.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Bmw 750iA e32 vm87
Iski tommonen ihme himo 5 litran kakstoistaseen niin olisi hyvä ennenkuin autoa lähtee hakee niin tietää siitä tyyppivikoja, onko vähäpäästöinen yms muuta autoon liittyvää ennemmän tai vähemmän tärkeää tietoa?
Kiitän ja kumarran sitä kuka viitsii auttaa miestä mäessä.
Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
Comment
-
Miten ihmeessä 730 -93 irroitettavan vetokoukun saa paikalleen?
Koukku on tuolta osanumero 11 http://www.realoem.com/bmw/showparts...68&hg=71&fg=10
Ainut tapa miten minusta tuntuu että tuon voisi saada paikalleen: Laittaa ensin nuo koukut kiinni ja sitten nostaa(kääntää) koukun suoraan, mutta tuo päällä oleva "tappi ottaa vastaan". Se tappi jää noin sentin verran ulos sisälläkin ollessaan.Last edited by pope; 05-09-2011, 18:23.e34 m60b40 tuplaturbo 912hv
Comment
-
En nyt varma ole asiasta mutta onko koukussa avain? Tai paikka avaimelle? Ainakin kun oli Ex E39:ssä irroitettava koukku niin ei sitä saa irti tai paikalleen ilman avainta.Originally posted by pope_ View PostMiten ihmeessä 730 -93 irroitettavan vetokoukun saa paikalleen?
Koukku on tuolta osanumero 11 http://www.realoem.com/bmw/showparts...68&hg=71&fg=10
Ainut tapa miten minusta tuntuu että tuon voisi saada paikalleen: Laittaa ensin nuo koukut kiinni ja sitten nostaa(kääntää) koukun suoraan, mutta tuo päällä oleva "tappi ottaa vastaan". Se tappi jää noin sentin verran ulos sisälläkin ollessaan.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Takaluukusta lukitus auki sillä kahvalla ja koukku kiinni. Ja sitten muistaa lukita vielä takaluukun puolelta. Lukituskahva on tosiaan siellä takaliston verhoilun takana.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
Kyllä siinä avain on ja olen käännellyt sitä lukitus ja auki asentoon.Originally posted by Haju69 View PostEn nyt varma ole asiasta mutta onko koukussa avain? Tai paikka avaimelle? Ainakin kun oli Ex E39:ssä irroitettava koukku niin ei sitä saa irti tai paikalleen ilman avainta.
Muistatko yhtään tarkemmin sanoa missä siellä takaluukussa se kahva on? En nyt ihan koko takaluukun verhoilua purkanut, mutta suurimmaksi osaksi oli verhoilut pois (sivujen verhoilut paikoillaan ja lattiasta vain takaosa ylhäällä) enkä löytänyt sitten millään mitään kahvan tapaista sieltä.Originally posted by Morkai View PostTakaluukusta lukitus auki sillä kahvalla ja koukku kiinni. Ja sitten muistaa lukita vielä takaluukun puolelta. Lukituskahva on tosiaan siellä takaliston verhoilun takana.
PS. Kiitokset vastauksista
e34 m60b40 tuplaturbo 912hv
Comment
-
Minäpä luin huonosti ja katsoin vaan kuvaa, numero 1 koukkusta löytyy se kahva peräaukosta, tossa 11:ssa on tosiaan se avain ja kahva koukussa. Mutta siinäkin pitää kääntää kahvasta että loksahtaa paikoilleen.Originally posted by pope_ View PostKyllä siinä avain on ja olen käännellyt sitä lukitus ja auki asentoon.
Muistatko yhtään tarkemmin sanoa missä siellä takaluukussa se kahva on? En nyt ihan koko takaluukun verhoilua purkanut, mutta suurimmaksi osaksi oli verhoilut pois (sivujen verhoilut paikoillaan ja lattiasta vain takaosa ylhäällä) enkä löytänyt sitten millään mitään kahvan tapaista sieltä.
PS. Kiitokset vastauksista
sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
Kumma juttu kun en saa sitä millään loksahtamaan sinne. Se tappi siinä päällä on noin sentin verran ulkona myös siinä asennossa missä se on sisällä. Jos se menisi ihan kokonaan sisälle niin koukku menisi paikoilleen mutta ei. :thinkOriginally posted by Morkai View PostMinäpä luin huonosti ja katsoin vaan kuvaa, numero 1 koukkusta löytyy se kahva peräaukosta, tossa 11:ssa on tosiaan se avain ja kahva koukussa. Mutta siinäkin pitää kääntää kahvasta että loksahtaa paikoilleen.
EDIT: menihän se sinne kun laittoi sen oikeassa asennossa
Last edited by pope; 06-09-2011, 14:06.e34 m60b40 tuplaturbo 912hv
Comment
-
tuli tossa hankittua tollainen 735 ia niin huomasin koneesta sellaisen vian että kun ottaa öljy korkin irti niin kierokset tippuu alas ja kun laittaa takas niin nousee ja pyörii kunnolla onks yläpään huohotus tukossa? ja sitä että miten kannattas lukko perä huoltaa tai no se lukko osa?NO FOODS NO FARMS
Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
e39 523i vm:97
Comment
-
Kierrokset putoavat sen takia kun teet mahtavan imuvuodon koneeseen korkin irti ottamalla.Originally posted by erä-koira View Posttuli tossa hankittua tollainen 735 ia niin huomasin koneesta sellaisen vian että kun ottaa öljy korkin irti niin kierokset tippuu alas ja kun laittaa takas niin nousee ja pyörii kunnolla onks yläpään huohotus tukossa? ja sitä että miten kannattas lukko perä huoltaa tai no se lukko osa?
Jos ei putoaisi niin olisin enemmän huolestunut.
Perään kannattaa varmaan öljyt joskus vaihtaa.
Comment
-
ei ole missään muus autossa tehnyt tota kaveri epäilee että venttiilin varren kumi kusis ja löyty sielt missä on moottorin ohjaus boksi niin liitin joka ei ollut paikallaan alla oli 4 paikka ja ylä liittimes 3 sen kun laitto paikalleen niin mittaristos luki engine oil press ja alko pyörimään vähän paremmin oisko öljy pumppu mennyt? näytti ainakin ylä kertaan tulevan öljyäOriginally posted by Muurahainen View PostKierrokset putoavat sen takia kun teet mahtavan imuvuodon koneeseen korkin irti ottamalla.
Jos ei putoaisi niin olisin enemmän huolestunut.
Perään kannattaa varmaan öljyt joskus vaihtaa.NO FOODS NO FARMS
Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
e39 523i vm:97
Comment
-
Niin mitä että?
En nyt ihan selvää saanut tuosta kirjoituksestasi kunnolla.
Kyllä se niin menee ainakin BMW:n kohdalla että käynti muuttuu kun korkin irroittaa.
Venttiilivarren kumit eivät käyntiin vaikuta. Niistä tulee komea pöläys jos päästävät öljyä venttiilin vartta alas. Tuo öljyn oikeassa paikassa pitäminen niillä onkin toimenaan.
Jos öljyn paineesta tulee valitus kannattaa se ihan mitata.
Jos valo palaa ei kannata konetta paljon pyöritellä ilman että varmistuu siitä että painetta on.
Comment
-
asia selvä ei tarvia sit huolestua siit asiastaOriginally posted by Muurahainen View PostNiin mitä että?
En nyt ihan selvää saanut tuosta kirjoituksestasi kunnolla.
Kyllä se niin menee ainakin BMW:n kohdalla että käynti muuttuu kun korkin irroittaa.
Venttiilivarren kumit eivät käyntiin vaikuta. Niistä tulee komea pöläys jos päästävät öljyä venttiilin vartta alas. Tuo öljyn oikeassa paikassa pitäminen niillä onkin toimenaan.
Jos öljyn paineesta tulee valitus kannattaa se ihan mitata.
Jos valo palaa ei kannata konetta paljon pyöritellä ilman että varmistuu siitä että painetta on.
ja se öljyn paine valo ja se lukee kylmä käynistäessä muutaman sekunnin ja sit ei enää pala ollenkaan eikä lue.
NO FOODS NO FARMS
Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
e39 523i vm:97
Comment
-
m30 nykii
Vanha herra otti kai heti itseensä kun ilmat alko kylmenemään..
Normaalissa ajossa osakaasulla toimii hyvin, mutta kierrosten lähentyessä 4000 rpm alkaa kone rykiä ikään kuin katkoisi kipinää. Kaasu pohjassa tällöin välillä vetää, mutta 80 % ajasta puutuu ja nykii.
Tulpilla ajettu noin 3000 km, bensansuodatitimella sama, virranjakajan kansi ja pyörijä uusittu, ei vaikutusta. Tulpan johdot näytti myös tuoreilta. Veikkauksia IMM, lambda tai puola? Lähtee nätisti käyntiin ja käy tasaisesti tyhjäkäyntiä, kierroksia ottaa paikalla noin 3000 asti ja sitten alkaa pätkiminen
Nyt: E39 530d 2002 m-sport
ex: E32 730, E36 325 coupe, E34 525, E30 316
Comment
Comment