mulla tiputti alapäästä kanssa öljyä lad iskarista ja hylky tuli leimalla. ostin käytetyt iskarit ja vaihdoin koko paketin omaan ja vola oli taas kuivaa ja hinnaksi tuli 50€
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E32 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by waudeville View Postmulla tiputti alapäästä kanssa öljyä lad iskarista ja hylky tuli leimalla. ostin käytetyt iskarit ja vaihdoin koko paketin omaan ja vola oli taas kuivaa ja hinnaksi tuli 50€
Pitääkö tuota iskaria ilmata jotenkin vaihdon jälkeen?
Comment
-
-
E32 roiskeläppien asennus ohjetta
Oliskos kellään E32 roiskeläppien (origgis BMW osia) asennusohjetta? Lähinnä etuläpille olis tarvetta, asennussarjassa on peltiosia, joiden käyttötarkoitus ei aukea. Takaläpät oli helppo tapaus.
Muihin tuonkin ikäkauden BMW malleihin löytyi netistä ohjeita, mutta ei juuri E32:een ja siinä näyttäis olevan omanlaisensa kiinnitys.
Comment
-
-
E32 roiskeläpät
[QUOTE=Kiko750;2508070]Oliskos kellään E32 roiskeläppien (origgis BMW osia) asennusohjetta? Lähinnä etuläpille olis tarvetta, asennussarjassa on peltiosia, joiden käyttötarkoitus ei aukea. Takaläpät oli helppo tapaus.
Johan nuo tuli paikalleen. Piti vähän arvailla rautojen paikkoja :think]
Comment
-
-
E32 LAD takaiskarin vuoto korjattu
Originally posted by waudeville View Postmulla tiputti alapäästä kanssa öljyä lad iskarista ja hylky tuli leimalla. ostin käytetyt iskarit ja vaihdoin koko paketin omaan ja vola oli taas kuivaa ja hinnaksi tuli 50€
Vaan eipä käyny hankitut O-renkaat kun minulla olikin erilainen paketti iskarissa, yhden O-renkaan sijaan oli O-renkas+nailon tiivisterinkula. Näyttäis olevan vuosimallikohtaisia eroja. Omasta O-rengalajitelmasta löyty sopiva, jolla sai korvattua vanhan O-renkaan+nailonrinkulan yhdistelmän. Lisäksi männän alapää oli ottanu siipeensä ja oli jonkin verran ruosteessa. Tonnisella vesihiomapaperilla kiilottelin pahimmat törsteet pois. Sen verran simppeli mäntä tuo on, että sorvarilla voi teettää tarvittaessa uuden.
Iskari kasaan ja lisää Pentosinia säiliöön. Nesteet tuntuu pysyvän sisällä ja iskari pelittää. Saa nähdä kuinka pitkää pysyy kuivana. Nyt pari päivää ajeltu ja kokeiltu LAD:a erilaisissa kuopissa ja korokkeitten yli hyppyyttäessä. Ihan oikein kai se toimii, ei ole mikään kivikova joten varman pommitkin on kunnossa.
Comment
-
-
E32 tunkinpaikat helmamuovissa, suojia?
Kuuluuko muovihelmoissa oleviin tunkinpaikkojen aukkoihin mitään suojaläppiä? Niissä näyttäis olevan jotain mahdollisia napsuja jotain mahdollisesti muovisuojia varten? Kerää aika tehokkaasti kuraa noi tunkin paikat kun mutaisella soratiellä päästää menemään.
Comment
-
-
Originally posted by waudeville View Postite en ainakaan ilmannut mitenkään
Comment
-
-
puhallinmoottorista
Mites tuo puhallinmoottorin vaihto m30 koneiseen seiskaan? Ilmeisesti samanlailla kun e34:essa? Eli jos olen ymmärtänyt oikein niin konehuoneen puolelta irroitetaan paisari, ja sen takainen suojalevy ja moottori käteen? Eli onnistuuko merkin varmistaminen ns. lennosta kohtuullisen vähäisellä työllä
Auto on 12/1988 ilman ilmastointia. Ruvennut oireilemaan siten ettei lähde puhallin pyörimään säätörullasta edes sillä "suoraohjauksella" eli nopeus maksimiin. Ei puhu myöskään mitään kun laittaa huurunpoiston päälle. Läpät kyllä tottelee ohjausta, mutta moottori ei lähde pyörimään. Tähän on toistaiseksi auttanut kopautus konehuoneen puolelta tuulilasin alareunaan.. eli taitaa olla hiilet lopussa ja ei täten jaksa pyöriä?
Pitänee kurkata ja katsastaa moottorin merkki, ilmeisesti kaikkia merkkejä sekasin: Valeo, Behr tai Siemensiä? Mätänet myis moottoria hintaan 99€ kun vain saisi varmistettua sopivuuden :thinkNyt: E39 530d 2002 m-sport
ex: E32 730, E36 325 coupe, E34 525, E30 316
Comment
-
-
Originally posted by grandpa-look View PostMites tuo puhallinmoottorin vaihto m30 koneiseen seiskaan? Ilmeisesti samanlailla kun e34:essa? Eli jos olen ymmärtänyt oikein niin konehuoneen puolelta irroitetaan paisari, ja sen takainen suojalevy ja moottori käteen? Eli onnistuuko merkin varmistaminen ns. lennosta kohtuullisen vähäisellä työllä
Auto on 12/1988 ilman ilmastointia. Ruvennut oireilemaan siten ettei lähde puhallin pyörimään säätörullasta edes sillä "suoraohjauksella" eli nopeus maksimiin. Ei puhu myöskään mitään kun laittaa huurunpoiston päälle. Läpät kyllä tottelee ohjausta, mutta moottori ei lähde pyörimään. Tähän on toistaiseksi auttanut kopautus konehuoneen puolelta tuulilasin alareunaan.. eli taitaa olla hiilet lopussa ja ei täten jaksa pyöriä?
Pitänee kurkata ja katsastaa moottorin merkki, ilmeisesti kaikkia merkkejä sekasin: Valeo, Behr tai Siemensiä? Mätänet myis moottoria hintaan 99€ kun vain saisi varmistettua sopivuuden :thinkE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by grandpa-look View PostMites tuo puhallinmoottorin vaihto m30 koneiseen seiskaan? Ilmeisesti samanlailla kun e34:essa? Eli jos olen ymmärtänyt oikein niin konehuoneen puolelta irroitetaan paisari, ja sen takainen suojalevy ja moottori käteen? Eli onnistuuko merkin varmistaminen ns. lennosta kohtuullisen vähäisellä työllä
Auto on 12/1988 ilman ilmastointia. Ruvennut oireilemaan siten ettei lähde puhallin pyörimään säätörullasta edes sillä "suoraohjauksella" eli nopeus maksimiin. Ei puhu myöskään mitään kun laittaa huurunpoiston päälle. Läpät kyllä tottelee ohjausta, mutta moottori ei lähde pyörimään. Tähän on toistaiseksi auttanut kopautus konehuoneen puolelta tuulilasin alareunaan.. eli taitaa olla hiilet lopussa ja ei täten jaksa pyöriä?
Pitänee kurkata ja katsastaa moottorin merkki, ilmeisesti kaikkia merkkejä sekasin: Valeo, Behr tai Siemensiä? Mätänet myis moottoria hintaan 99€ kun vain saisi varmistettua sopivuuden :thinkLast edited by peto2; 24-10-2011, 21:42.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by romppa44 View Postkäykö e34:sen ajovaloumpio e32:seen?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Kellään tietoa tästä?
Kysellään uudestaan?
Originally posted by Kiko750 View PostKuuluuko muovihelmoissa oleviin tunkinpaikkojen aukkoihin mitään suojaläppiä? Niissä näyttäis olevan jotain mahdollisia napsuja jotain mahdollisesti muovisuojia varten? Kerää aika tehokkaasti kuraa noi tunkin paikat kun mutaisella soratiellä päästää menemään.
Comment
-
Comment