Originally posted by peto2
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E32 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Dew View PostKoitan tänään vielä uudelleen vähä kovemmilla kytkimen nostoilla kun eilen en ahtaassa parkkiruudussa viitsinyt hirveen kovaa nostella sit ettei mitää vahinkoja kävisi.
Ilmeisesti aikaisemmin nostiin liian rauhallisesti niin ehti ottaa "tyhjät pois" tarpeeksi hitaasti ettei kolahtanut.BMW 325i Cabriolet -90
Comment
-
-
Originally posted by Dew View PostJoo tulipa taas testailtua kyllä se kolahti aika kovaakin kun nostin tuota kytkintä nyt vähän reilummin, pamahti oikein kunnolla kun nosti niin nopeasti että autokin sammui.
Ilmeisesti aikaisemmin nostiin liian rauhallisesti niin ehti ottaa "tyhjät pois" tarpeeksi hitaasti ettei kolahtanut.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Morkai View PostMonesti noi kunnon pamaukset tulee taka-apurunkon isoista puslista, kun antaa peris ja apurunko ottaa kiinni koriin. Vetarit ja kardaanin vakionopeusnivelet pitää semmosta kolinaa vaan.
Onko 730 ja 735 manuaalivaihteisten vetarit samoja kun ainakin realoem antaa samat osanumerot?BMW 325i Cabriolet -90
Comment
-
-
Originally posted by Dew View PostAattelin aluksi koittaa vetarin vaihdolla kun vaikea uskoa että ne puslat antaa periksi esim kun ajaa 120km/h viitos vaihteella ja painaa kaasua niin kolahtaa. Tietenkin mahdollista että myös noissa puslissa vikaa mutta aluksi täytyy päästä tosta toisesta ongelmasta eroon.
Onko 730 ja 735 manuaalivaihteisten vetarit samoja kun ainakin realoem antaa samat osanumerot?
Kyllä se apurunko voi 120kmh:ssakin noin tehdä ja yleensä tekeekin.. kun moottorijarrutuksessa se pusla antaa periksi toiseen suuntaan ja kaasulla lämähtää kiinni koriin. Sanoisin jopa, että 120kmh:ssa ei ikuna kuule vetarin välystä mutta apurungon kolahduksen kuulee ja tuntee perseessä. Yleensä vielä auto kääntyilee kaasusta isossa vauhdissa sillai että huomaa ellei satu olemaan lukkoperää.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Morkai View PostKyllä se apurunko voi 120kmh:ssakin noin tehdä ja yleensä tekeekin.. kun moottorijarrutuksessa se pusla antaa periksi toiseen suuntaan ja kaasulla lämähtää kiinni koriin. Sanoisin jopa, että 120kmh:ssa ei ikuna kuule vetarin välystä mutta apurungon kolahduksen kuulee ja tuntee perseessä. Yleensä vielä auto kääntyilee kaasusta isossa vauhdissa sillai että huomaa ellei satu olemaan lukkoperää.BMW 325i Cabriolet -90
Comment
-
-
Originally posted by Dew View PostSittenhän se voi olla kyllä siitä kiinni. Ei vissiin ihan helppo homma tuo puslan vaihto? Käsittääkseni vaatii aika paljon purkamista?
sitten pääsee työstämään puslaa irti, tarviit ulosvetäjän, sen voi tehdä vaikka itse jos ei saa lainaan
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Noi isot puslat vaihtuu helpohkosti. Ite venytin vaihtoa turhaan kun kuvittelin sen olevan isompi homma. Hyvin irtosi puslat omatekoisella ulosvetäjällä ja meni myös paikalleen. Onhan ne toki tiukassa mutta ei mitään ylivoimaista kun on riittävän paksusta plootusta tehty tukevat työkalut. Mulla oli kierretankona 14mm tavaraa.
Comment
-
-
Onko nuo puslat muuten millä nimellä yleensä myynnissä ja onko eroja eri malleilla, eli auto on 735iL. Kl-varaosien sivulta ei löytynyt juuri mitään ja motonetin sivuilla on jotakin takapalkin heloja eli ovat nuo sama asia kun apurungon puslat?Last edited by Dew; 16-04-2012, 13:57.BMW 325i Cabriolet -90
Comment
-
-
Originally posted by Dew View PostOnko nuo puslat muuten millä nimellä yleensä myynnissä ja onko eroja eri malleilla, eli auto on 735iL. Kl-varaosien sivulta ei löytynyt juuri mitään ja motonetin sivuilla on jotakin takapalkin heloja eli ovat nuo sama asia kun apuringon puslat?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Dew View PostOnko nuo puslat muuten millä nimellä yleensä myynnissä ja onko eroja eri malleilla, eli auto on 735iL. Kl-varaosien sivulta ei löytynyt juuri mitään ja motonetin sivuilla on jotakin takapalkin heloja eli ovat nuo sama asia kun apurungon puslat?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postmulla muuten on yksi uusi e32/e34 takakelkan pusla mallia tarvike jossakin :thinkBMW 325i Cabriolet -90
Comment
-
Comment