Announcement
Collapse
No announcement yet.
E32 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Morkai View PostTosiaan virrat tulee sulakkeelta 12 ja 740:ssä on kytkin vaihteistossa, toisinkuin muissa malleissa.Last edited by peto2; 20-05-2010, 00:20.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Toi mun ETM koskee vain 740 ja 750 malleja, joissa molemmissa on vain automaatteja.. eli tossa ei pitäs olla missään manuaalivaihtoehtoa.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Morkai View PostToi mun ETM koskee vain 740 ja 750 malleja, joissa molemmissa on vain automaatteja.. eli tossa ei pitäs olla missään manuaalivaihtoehtoa.
eli siellä on siis 740i mallissa kaksi kytkintä rinnakkain.. toinen tuossa vaihdekepin kytkinpaketissa ja toinen laatikossa.. on kyllä harvinaisen vaikealukuinen kohta:thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Onko jollain kokemusta hydraulisella jarrutehostimella olevan(tai tasonsäädöllä olevan) e32:n hydrauliikkajärjestelmän ilmauksesta??? Onko jotain kikkoja tai jotenkin vaikeampi homma kuin perus ohjaustehostimen ilmaus??? Löytyy samankaltainen jarrujärjestelmä e30:sestä ja tehostin jurisee aivan kuin siellä olisi ilmaa ja ei tunnu ilmaantuvan millään..
Comment
-
-
kuinka apusimpukan hela irtoaa apusimpukan varresta?
löin muutaman kerran hienosäätövasaralla mutta ei irronnut kuin helan sisäosa.. laitoin atf:ään likoomaan kun aattelin että parempi kysyä neuvoa..F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postkuinka apusimpukan hela irtoaa apusimpukan varresta?
löin muutaman kerran hienosäätövasaralla mutta ei irronnut kuin helan sisäosa.. laitoin atf:ään likoomaan kun aattelin että parempi kysyä neuvoa..sigpic
alfa 156
e28 520i original teile
ex:e32 730i "sepi"
e21 "315"
-MME connection-
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postkuinka apusimpukan hela irtoaa apusimpukan varresta?
löin muutaman kerran hienosäätövasaralla mutta ei irronnut kuin helan sisäosa.. laitoin atf:ään likoomaan kun aattelin että parempi kysyä neuvoa..
Comment
-
-
Originally posted by Leka View PostBy FAQ:"Prässillä irroitetaan apusimpukan hela kääntövarresta ja painetaan prässillä uusi hela paikoilleen"F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postjoo totesin saman ja tilaan uuden varren heloineen kun en omista prässiä
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postjoo totesin saman ja tilaan uuden varren heloineen kun en omista prässiäsigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostEiks tuon nyt jossain paikalisessa korjaamossa joku prässää?
Originally posted by Morkai View PostPuukkosahalla/rautasahalla irtoaa vanha ja uus menee viilapenkissä helposti paikoilleen.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postkyllä varmaan prässäis mutta kun joudun taas nykyään käymään töissä niin ei kerkee korjaamojen aukioloaikoina
Comment
-
-
Keskuslukosta asiaa: Ongelmana ovien heikko käytös avautuessa. Kuskin oven lukosta kääntämällä kaikki ovet menevät ihan nätisti lukkoon (myös takalukkoon), mutta avaamalla ainoastaan apukuskin lukko aukeaa. Takaovien lukkonupit kyllä liikkuvat, mutteivät riittävän ylös asti. Ne saa kuitenkin auki nostamalla siis käsin sen viimeiset pari milliä. Kuskin oven lukko ei liikahda mihinkään.
Nyt siis autoon pitää mennä sisään apparin puolelta ja nostaa kuskin lukkonuppi ylös.
Avasin kuskin ovipahvin ja ihmettelin sisustaa. Jossain vaiheessa lukko rupesi hetkeksi toimimaan, vaikken siihen varsinaisesti tehnyt muuta kuin veivasin edes takaisin. Toiminta kuitenkin loppui yhtä äkisti kuin oli alkanutkin ja nyt ollaan taas aloitustilanteessa.
Olisiko siis lukkomoottori rikki kuskin ovesta vai mikähän vaivaa? Ja miksi takaovet aukeavat "liian vähän"?M6 E63
Comment
-
Comment