mistähän kannattaisi alkaa vikaa etsimää kun vaihteiston S/E/M namiska ei suostu vaihtamaa s aluetta päälle?
voisiko vika olla vaa kytkimessä vai jossain ihan muualla?
mistähän kannattaisi alkaa vikaa etsimää kun vaihteiston S/E/M namiska ei suostu vaihtamaa s aluetta päälle?
voisiko vika olla vaa kytkimessä vai jossain ihan muualla?
Oma namiska veti ihan jumiin, piti varmaan kahta tai kaikkia moodeja päällä samaan aikaan. Eli ei olisi ensimmäinen joka hajoaa
Suht helppo purkaa parilla pienellä ruuvarilla/puukolla, kunhan katsoo missä jouset/metalliläpyskät olivat paikoillaan ennenkun ottaa irti palasia.
onkos kukaan laittanu omaan seiskaan m5 turbiini vanteita???
ei ainakaan pikaisella ettimisellä löytyny netistäkään kuvaa
ite tykkään kyseisistä vanteista ja haluaisin omaan hommata semmoset sais vaan jostain kuvan että näkis millanen tulis
onkos kukaan laittanu omaan seiskaan m5 turbiini vanteita???
ei ainakaan pikaisella ettimisellä löytyny netistäkään kuvaa
ite tykkään kyseisistä vanteista ja haluaisin omaan hommata semmoset sais vaan jostain kuvan että näkis millanen tulis
Koitin tuota ostaa elokuussa, muttal eivät myyneet kun oli öljypumpussa kuulemma jotakin vikaa. Kovasti olivat vaitonaisia koko autosta kun kyselin. Sanoin että ostan pyyntihinnalla (Silloin 2300€) pois, ja tulen hakemaan mutta ei tuntunut raha kelpaavan. Puhelimessa ei olisi saanut autosta mitään kysellä vaan olisi pitänyt mennä paikanpäälle ihmettelemään. Ei oikein napannut lähteä Lahdesta Keminmaalle vaan katsomaan autoa.
Lupasivat soitella takaisin päin, ja ei mitään kuulunut. Eli tuskin ovat vieläkään sitä öljypumppua korjanneet.
Minkälainen homma on ku vaihtaa laturin hinan?
Joutuuko purkaa edestä jotai vai saako sen hihnan sinne ilman mitää ylimääräistä kikkailua?
Ja autona on 730 e32 vm. 92
Kone on M30B30, pitääpi huomenna kattoo et mikä on homma
Hyvä tietää ettei tarvii ainakaa ottaa muita hihnoja irti, mutta eiköhän parit kolmet kirosanat huomenna tallista kuulu
ite pari talvee sitten vaihdoin laturin ja joutu t-paita päällä tekeen että kädet mahtu väleihin et jos ei tallia ole niin voi olla pikkasen kylmää touhua silloin oli pakkasta vaatimattomat -25
Kaksi vaihtoehtoa, joko virittelet vikakoodivalon mittaristoon, joka sen jälkeen vilkuttaa vikakoodit sulle... tai luet ne carsoftilla tahi dissillä läppärin kautta.
Comment