Originally posted by korhu123
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by miikakuu View Postmitenkäs se renkaan koko muka vaikuttaa jos kaikki on samat? muutenkun mittarivirheeseen? itellä oli autossa ostaessa alla 235/40 18 kumet ja ihan samalla tavalla toimi kun 235/50 18 tai 245/40 20 & 275/35 20 kumeilla.
Enpä ollut itsekään uskoa, mut on tuosta ilmiöstä asiaa vaikka mitenkä. Itelläkin lopulta muuttu laatikon käytös ku autossa ostaessa olleet matalat kumit vaihdoin oikean kokoisiin.- vw
Menneet:
e34 520, vw, vw, e36 318, vw, vw, e38 740,
vw, vw, e39 540, vw, vw, 1966 Ford Fairlane, vw.
Comment
-
-
Originally posted by korhu123 View Postmikäs tos vois olla kun kiihyttäes tai ohittaes ku painaa kaasun iha pohjaa kickdownille ni ei sitte kiihytyksen jälkee muista automaatti pykältää isommalle et se jää sit jauhaa 4000rpm ja vast sitte saa vaihtettua jos jatkaa rajottimelle asti, johtusko se renkaista ku vaihoin 16" --> 18" vai oisko adaptaatiot sekasi
Ja tämä jos oli alkuperäinen issue, niin tätä teki taannoin omakin seiska ihan oikean kokoisilla renkailla. Laatikko ei muutenkaan ollut ihan pehmeämmästä päästä käytökseltään. Nykyinen 39 vaihtaa kyllä kickdownilta heti isompaa kun nostaa jalkaa.- vw
Menneet:
e34 520, vw, vw, e36 318, vw, vw, e38 740,
vw, vw, e39 540, vw, vw, 1966 Ford Fairlane, vw.
Comment
-
-
Pikaista apua tarvis
730 m60 moottoriremontin jäljiltä imuvuotoa, suhisee tyhjäkäynnillä,loppuu kun ottaa tyhjäkäyntimoottorin liittimen irti. Toiselta puolelta jäänyt secondary air suply pipen kaksipulttikannakkeineen laittamatta kiinni. Voiko olla ensinnäkin syynä? Ja toiseksi onnistuuko/ mahtuuko tämän laittamaan takaisin esim pelkän viskon irroittamisella? En kerkeä käydä hallilla pariin päivään asiaa ihmettelemässä, ja tästä, saako auton kasaan alkuviikosta riippuu pitkältä haetaanko uusi ykkösauto eteläsuomesta vai ruotsistaE46Ci Facelift, F34Gt
Ex:
3-series 4x
5-series 24x
7-series 5x
X3
Comment
-
-
Motornotprogramm e38 750 -95
Laitetaanpas tänne kans.
Elikkäs ongelmana on että auto seisonu vuoden ja nyt ku käyntiin sen sain nii herjaa mitaristossa motornotprogramm. Ja ei vastaa kaasuun olenkaan. Keneltä löytyis koneet vikakoodinlukuun?, ei obd. Auto sipoossa.
E. liittyykö tuo kaasu siihen vikasietotilaan?Last edited by Sulokki; 18-08-2016, 19:26.
Comment
-
-
Originally posted by Tenox View PostKysytääs ny täällä sitten. Eli jarrupalojen kuluneisuudenilmaisimen nollaus. Onko 96 E38:ssa tuo 30s. virrat päällä ja käyntiin vai millai? Check Control siis alkoi tuota huutamaan.
Comment
-
-
Last edited by Dramador; 06-09-2016, 18:55.E60 525iA -03
ex E36 323iA -96
ex E34 518i - 91
ex E32 730iA -91
ex E38 740iA -94
ex E39 520i -96
Comment
-
-
Originally posted by Dramador View PostTuo oli vielä handuboxissa.
Tuo ensimmäinen voisi olla tunnistinmatolle tehty huijaus johto jossa on vastus. Toinen on turvavyön korkeuden säädön vaijeri.
En kyllä muista millainen johto apparin bagissä oli ulkonäöltään mutta olisiko se tai sitten fikkarin latauksen johto tuo hansikaslokerosta löytyvä.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostPalaako airbagin valo vai onko syttymättä kokonaan?
Tuo ensimmäinen voisi olla tunnistinmatolle tehty huijaus johto jossa on vastus. Toinen on turvavyön korkeuden säädön vaijeri.
En kyllä muista millainen johto apparin bagissä oli ulkonäöltään mutta olisiko se tai sitten fikkarin latauksen johto tuo hansikaslokerosta löytyvä.E60 525iA -03
ex E36 323iA -96
ex E34 518i - 91
ex E32 730iA -91
ex E38 740iA -94
ex E39 520i -96
Comment
-
Comment