Pystyisikö/jaksaisiko joku e38 omistaja mitata takakontin koon? Sehän on aika suorakulmainen eli korkeus, leveys ja syvyys mitat jos saisi. Ei ole millin tarkkaa!
Kiitos.
Pystyisikö/jaksaisiko joku e38 omistaja mitata takakontin koon? Sehän on aika suorakulmainen eli korkeus, leveys ja syvyys mitat jos saisi. Ei ole millin tarkkaa!
Kiitos.
Meinasitko anopin sinne laittaa? :think Kyllähän se aika tilava on.
Mitä vaihteistoöljyä kannattais laittaa tohon 740:n? Tai no lähinnä voiko sinne laittaa jotain kun ei ole hajuakaan mitä siellä on? Pitäis kokeilla lisätä sitä öljyä että jos se on vähissä niin johtuuko se nykiminen siitä.
Mitä vaihteistoöljyä kannattais laittaa tohon 740:n? Tai no lähinnä voiko sinne laittaa jotain kun ei ole hajuakaan mitä siellä on? Pitäis kokeilla lisätä sitä öljyä että jos se on vähissä niin johtuuko se nykiminen siitä.
Tyyliin öljypisteellä laittavat sinne sopivaa mömmöö töineen 25e/sopiva kaato. Kannata itse murehtia Samalla lyöt shudderfixit sisään, niin vot
Mikähän mahtaa pitää kabiinissa sellaista naputusta / polkupyörän räpättimen kuuloista ääntä? Ääni alkaa n.60km/h nopeudessa ja vauhdin noustessa 100km/h hieman tihenee räpätys? En saanut paikallistettua lähdettä. Autona siis E38 -94 740i
Mulla olis originaali radio kiinni yhä autossa, mutta sen näytöstä ei saa mitään selvää. Nyt aloin kuitenkin miettimään - kun kellostakaan ei siis saa selvää - että saako tuon kellonajan jotenkin näkymään tuossa mittaristossa mihin tulee Check Control ilmoitukset?
Mulla olis originaali radio kiinni yhä autossa, mutta sen näytöstä ei saa mitään selvää. Nyt aloin kuitenkin miettimään - kun kellostakaan ei siis saa selvää - että saako tuon kellonajan jotenkin näkymään tuossa mittaristossa mihin tulee Check Control ilmoitukset?
Vasemman viiksen päästä painelee OBC:n nappia kunnes kellonaika on esillä.
Mulla toi obc on mallia karvalakki, eli tulee vain check ctrl ilmoitukset. (En tiedä saako tuota sitten edes sanoa obc:ksi, mutta jonkinlainen ajotietokone tuokin on.)
Kysellääs vähän apuja, auto on vm 98 740i ja vikakoodeina on -hot-film air flow mass sensor ja activation map cooling.
Lähinnä tuo jälkimmäinen aiheuttaa kysymystä että mikähän mahtaa olla vikana?
Ekahan viittaa vialliseen ilmamassamittariin.
Oireena on pintakaasulla humpaaminen varsinkin mäessä ja välilämpöisenä pitkähkö startti. Myös kulutus ei mee aina moottorijarrulla nollille eli syöttö ei katkea.
Mulla toi obc on mallia karvalakki, eli tulee vain check ctrl ilmoitukset. (En tiedä saako tuota sitten edes sanoa obc:ksi, mutta jonkinlainen ajotietokone tuokin on.)
Eikai näissä semmosta mallia olekkaan, toki jos midi on poistettu niin en tiedä toimiiko bc sen jälkeen.
Comment