725tds vm. - 96 antaa vikakoodia apparin turvavyön kiristimestä. Googlettelun tuloksena sieltä pitää jotain yhdistää johonki mutta olisko jossain nyt ihan selkokielistä ohjetta mitä mie tarviin ja mitä pitää tehdä?
725tds vm. - 96 antaa vikakoodia apparin turvavyön kiristimestä. Googlettelun tuloksena sieltä pitää jotain yhdistää johonki mutta olisko jossain nyt ihan selkokielistä ohjetta mitä mie tarviin ja mitä pitää tehdä?
Oiskohan siellä sama homma mitä muissakin malleissa joissa seat belt tensioner vika? Eli kun penkkiä liikuteltu eestaas niin johdot rispaantuu/menee poikki.. Yhdistä siis johdonpätkä toiseen
Oiskohan siellä sama homma mitä muissakin malleissa joissa seat belt tensioner vika? Eli kun penkkiä liikuteltu eestaas niin johdot rispaantuu/menee poikki.. Yhdistä siis johdonpätkä toiseen
Onko se toi iso johtonippu vai onksiellä joku muuki piuha jossain? Ainakaan tolleen päälle päin ei näyttäny että ois johtoja ainakaan poikki. Miten näissä irtoo penkki?
Onko se toi iso johtonippu vai onksiellä joku muuki piuha jossain? Ainakaan tolleen päälle päin ei näyttäny että ois johtoja ainakaan poikki. Miten näissä irtoo penkki?
Torxit kiskojen takapäässä pitävät penkkiä paikoillaan.
Onko se toi iso johtonippu vai onksiellä joku muuki piuha jossain? Ainakaan tolleen päälle päin ei näyttäny että ois johtoja ainakaan poikki. Miten näissä irtoo penkki?
Itselläni oli turvavyön lukon patruunaan menevä johto löysällä. Nippusiteellä sai hyvin liittimen kiristettyä jonka jälkeen abs-valon nollaus.
Ruuvit porattu, mutta silti on tiukasti kiinni levy. Paksin muovi antaa periksi jos koittaa repiä kovaa irti.
Siellä on sellaista vaahtomuoviteippiä lisäksi välissä.
Aika #*%§¥sia välillä repiä irti. Mutta ei siinä muuta kiinnikettä ole kuin ruuvit ulkoa ja joskus teipit välissä.
Kahdesta kolmekasista noi oon raapinut irti.
Positiivista on se, että se takaluukun EUROmuovi on hyvin kohtuuhintainen marmorilla
Siellä on sellaista vaahtomuoviteippiä lisäksi välissä.
Aika #*%§¥sia välillä repiä irti. Mutta ei siinä muuta kiinnikettä ole kuin ruuvit ulkoa ja joskus teipit välissä.
Kahdesta kolmekasista noi oon raapinut irti.
Positiivista on se, että se takaluukun EUROmuovi on hyvin kohtuuhintainen marmorilla
Kiitos sain irroitettua. Oletko kilven kiinnitänyt vanhoista reistä vaiko joillain muulla tapaa? Pultit tuntuvan olevan jumissa.
Kiitos sain irroitettua. Oletko kilven kiinnitänyt vanhoista reistä vaiko joillain muulla tapaa? Pultit tuntuvan olevan jumissa.
Laita 3M dual-lock teipillä kiinni reiättömät pikkukilvet.
Dual-lockilla kaikki kilvet autoissa aina kiinni.
Pesu helppoa, kun saa irroitettua sekunnissa sen kilven.
Etrasta sai sitä teippiä metritavarana. Hintaa joku 9e/ metri.
Yhden auton kilvetykseen menee noin 20cm
Laita 3M dual-lock teipillä kiinni reiättömät pikkukilvet.
Dual-lockilla kaikki kilvet autoissa aina kiinni.
Pesu helppoa, kun saa irroitettua sekunnissa sen kilven.
Etrasta sai sitä teippiä metritavarana. Hintaa joku 9e/ metri.
Yhden auton kilvetykseen menee noin 20cm
Ääni tälle. Ykköseen laitoin ja jatkossa kaikkiin.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Laita 3M dual-lock teipillä kiinni reiättömät pikkukilvet.
Dual-lockilla kaikki kilvet autoissa aina kiinni.
Pesu helppoa, kun saa irroitettua sekunnissa sen kilven.
Etrasta sai sitä teippiä metritavarana. Hintaa joku 9e/ metri.
Yhden auton kilvetykseen menee noin 20cm
Kiitos vinkistä. Sain kilven kiinni oli reiät pikkukilvessä valmiina niin päätin porata kaksi uutta reikää kilvelle vain millä kiinnitin.
Comment