725tds vm. - 96 antaa vikakoodia apparin turvavyön kiristimestä. Googlettelun tuloksena sieltä pitää jotain yhdistää johonki mutta olisko jossain nyt ihan selkokielistä ohjetta mitä mie tarviin ja mitä pitää tehdä?
E38 kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
-
Oiskohan siellä sama homma mitä muissakin malleissa joissa seat belt tensioner vika? Eli kun penkkiä liikuteltu eestaas niin johdot rispaantuu/menee poikki.. Yhdistä siis johdonpätkä toiseenOriginally posted by Rhodry View Post725tds vm. - 96 antaa vikakoodia apparin turvavyön kiristimestä. Googlettelun tuloksena sieltä pitää jotain yhdistää johonki mutta olisko jossain nyt ihan selkokielistä ohjetta mitä mie tarviin ja mitä pitää tehdä?
2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
Onko se toi iso johtonippu vai onksiellä joku muuki piuha jossain? Ainakaan tolleen päälle päin ei näyttäny että ois johtoja ainakaan poikki. Miten näissä irtoo penkki?Originally posted by Roisto View PostOiskohan siellä sama homma mitä muissakin malleissa joissa seat belt tensioner vika? Eli kun penkkiä liikuteltu eestaas niin johdot rispaantuu/menee poikki.. Yhdistä siis johdonpätkä toiseen
BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
-
Itselläni oli turvavyön lukon patruunaan menevä johto löysällä. Nippusiteellä sai hyvin liittimen kiristettyä jonka jälkeen abs-valon nollaus.Originally posted by Rhodry View PostOnko se toi iso johtonippu vai onksiellä joku muuki piuha jossain? Ainakaan tolleen päälle päin ei näyttäny että ois johtoja ainakaan poikki. Miten näissä irtoo penkki?E38 740i -95
Comment
-
Japanin takarekisterikilven teline
Hei miten takarekisterikilven teline lähtee japanintuonti E38 irti? Kaksi ristipäätä ei tunnu liikkuvan ollenkaan. https://media.karousell.com/media/ph...6_2f7e3e24.jpg
Tämä osa kyseessä. Pitääkö paksin verhoilu irrottaa?
Comment
-
Ne on todnäk jämähtäneet 20 vuoden aikana. Poraa ruuvit pois.Originally posted by lepanokka View PostHei miten takarekisterikilven teline lähtee japanintuonti E38 irti? Kaksi ristipäätä ei tunnu liikkuvan ollenkaan. https://media.karousell.com/media/ph...6_2f7e3e24.jpg
Tämä osa kyseessä. Pitääkö paksin verhoilu irrottaa?F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Siellä on sellaista vaahtomuoviteippiä lisäksi välissä.Originally posted by lepanokka View PostRuuvit porattu, mutta silti on tiukasti kiinni levy. Paksin muovi antaa periksi jos koittaa repiä kovaa irti.
Aika #*%§¥sia välillä repiä irti. Mutta ei siinä muuta kiinnikettä ole kuin ruuvit ulkoa ja joskus teipit välissä.
Kahdesta kolmekasista noi oon raapinut irti.
Positiivista on se, että se takaluukun EUROmuovi on hyvin kohtuuhintainen marmorilla
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Olikohan se vielä jollain 2 puolisella teipilla :think Ei muista enään tarkkaan muutakuin sen, että itse painin tuon saman kanssa jonkun aikaa.Originally posted by lepanokka View PostRuuvit porattu, mutta silti on tiukasti kiinni levy. Paksin muovi antaa periksi jos koittaa repiä kovaa irti.
Comment
-
Originally posted by BeamR View PostSiellä on sellaista vaahtomuoviteippiä lisäksi välissä.
Aika #*%§¥sia välillä repiä irti. Mutta ei siinä muuta kiinnikettä ole kuin ruuvit ulkoa ja joskus teipit välissä.
Kahdesta kolmekasista noi oon raapinut irti.
Positiivista on se, että se takaluukun EUROmuovi on hyvin kohtuuhintainen marmorilla
Kiitos sain irroitettua. Oletko kilven kiinnitänyt vanhoista reistä vaiko joillain muulla tapaa? Pultit tuntuvan olevan jumissa.
Comment
-
Laita 3M dual-lock teipillä kiinni reiättömät pikkukilvet.Originally posted by lepanokka View PostKiitos sain irroitettua. Oletko kilven kiinnitänyt vanhoista reistä vaiko joillain muulla tapaa? Pultit tuntuvan olevan jumissa.
Dual-lockilla kaikki kilvet autoissa aina kiinni.
Pesu helppoa, kun saa irroitettua sekunnissa sen kilven.
Etrasta sai sitä teippiä metritavarana. Hintaa joku 9e/ metri.
Yhden auton kilvetykseen menee noin 20cmE92 M3 -10 Jerezschwarz
E28 528i -84 Diamantschwarz
G20 320e -22 Sunset Orange
Youtube @wheelwallgarage Instagram: @alexxmichael
E92 M3 -08 Silverstone 2
E38 740i -00 Imolarot 2
E46 320d -02 Orientblau
Comment
-
Ääni tälle. Ykköseen laitoin ja jatkossa kaikkiin.Originally posted by Lördagskorv View PostLaita 3M dual-lock teipillä kiinni reiättömät pikkukilvet.
Dual-lockilla kaikki kilvet autoissa aina kiinni.
Pesu helppoa, kun saa irroitettua sekunnissa sen kilven.
Etrasta sai sitä teippiä metritavarana. Hintaa joku 9e/ metri.
Yhden auton kilvetykseen menee noin 20cmNäillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Originally posted by Lördagskorv View PostLaita 3M dual-lock teipillä kiinni reiättömät pikkukilvet.
Dual-lockilla kaikki kilvet autoissa aina kiinni.
Pesu helppoa, kun saa irroitettua sekunnissa sen kilven.
Etrasta sai sitä teippiä metritavarana. Hintaa joku 9e/ metri.
Yhden auton kilvetykseen menee noin 20cm
Kiitos vinkistä. Sain kilven kiinni oli reiät pikkukilvessä valmiina niin päätin porata kaksi uutta reikää kilvelle vain millä kiinnitin.
Comment
Comment