Startti jää käyntiin lähdön jälkeen pyörimään. Onko noita elvyelty kikka kolmosilla ja korjaamalla vai tilaanko suosiolla uuden?
Auto 740 '97. Akku uusi ja täyteen ladattu. Oireet tuli mittariston vaihdon jälkeen. Tosin auto seisoi käyttämättä 4kk.
Onkos facelift E38 vakiona kääntyvät peilit?
Itsellä varustelistalla ei ole mainintaa, mutta sitten taas peilien säätöjen vieressä on tuo painike, joilla E38/E39 saa peilit käännettyä.
Nappia painamalla ei tapahdu kuitenkaan mitään
Onkos facelift E38 vakiona kääntyvät peilit?
Itsellä varustelistalla ei ole mainintaa, mutta sitten taas peilien säätöjen vieressä on tuo painike, joilla E38/E39 saa peilit käännettyä.
Nappia painamalla ei tapahdu kuitenkaan mitään
:think:think
Parempaa kuvaa ei valitettavasti peilistä ole.
Ei kai ne vakio kamaa ole. Itsellä ainakin vain nappi säädön puolen valintaa varten.
Startti jää käyntiin lähdön jälkeen pyörimään. Onko noita elvyelty kikka kolmosilla ja korjaamalla vai tilaanko suosiolla uuden?
Auto 740 '97. Akku uusi ja täyteen ladattu. Oireet tuli mittariston vaihdon jälkeen. Tosin auto seisoi käyttämättä 4kk.
Suosiolla vaihdoin uuteen ja nyt voipi ottaa ajoon kesän ajaksi niin saa talviauton talliin ruosteen hävitykseen
Olisikos jollain tietoa, että mistä saa tilattua satiinimustat munuaiset jotka istuisivat edes kohtalaisen hyvin E38iin?
Yhdet tilasin eBayn kautta ja oli kyllä melkoista paskaa
Yhdessäkään ei ole kuvia tuolta takapuolelta, jossa näkisi noi muoviset klipsut
Saman virheen tein ja paskaahan ne oli. Ite vielä hölmönä tilasin molemmat puskurit ja samasta reiästä nekin. Mitat ei osu kohdalleen.
Pakko oli ruuvata kiinni kun ei tähän hätään muitakaan ole paikoilleen laittaa.
Pitää alkaa metsästämään alkuperäisiä jostain
Saman virheen tein ja paskaahan ne oli. Ite vielä hölmönä tilasin molemmat puskurit ja samasta reiästä nekin. Mitat ei osu kohdalleen.
Pakko oli ruuvata kiinni kun ei tähän hätään muitakaan ole paikoilleen laittaa.
Pitää alkaa metsästämään alkuperäisiä jostain
Kokeilin uudestaan tilata ja nää istuu jo 80-90%
Kelpaa mulle
No nyt tuli kyllä aivan totaalisen töhö fiilis.
Liekö sitten tuota kokeillut painaa ainoastaan auton ollessa liikkeessä vai mitä hittoa, mutta kyllä tuossa kääntyvät peilit on!
Tänään löin auton käyntiin ja kas kummaa peilien kippaus toimii.
No nyt tuli kyllä aivan totaalisen töhö fiilis.
Liekö sitten tuota kokeillut painaa ainoastaan auton ollessa liikkeessä vai mitä hittoa, mutta kyllä tuossa kääntyvät peilit on!
Tänään löin auton käyntiin ja kas kummaa peilien kippaus toimii.
Varustelistalla ei noita tosiaan ole kirjattuna.
Ei ollu siinä omassa facelifti 730d:ssäkään ja kääntyvät peilit löyty. Varuste jotai ei kyllä koskaan tarvi, e65:ssakin olen vain kerran kokeillut että peilit kääntyy.
Ei ollu siinä omassa facelifti 730d:ssäkään ja kääntyvät peilit löyty. Varuste jotai ei kyllä koskaan tarvi, e65:ssakin olen vain kerran kokeillut että peilit kääntyy.
Kääntyvät peilit on talvella loistovaruste
Kauhulla aina kattelen kun jengillä autoissa ne automaattisesti kääntyvinä auton lukitsemisen yhteydessä.
5cm jäätä välissä ja *KRUNTS*
Mistäs lähteä etsimään vikaa, kun jarruttaessa E38 pysähtyy nykien - ikään kuin jarrut vuoroin ottaisivat kovempaa ja vuoroin hiljempaa kiinni? Tätä alkaa tapahtua aina muutaman jarrutuksen jälkeen. Takana jarrulevyjen rummut lämpenee aika voimakkaasti ajon aikana --> jarrukengät varmaan nyt ainakin laahaa. Mutta voikos satulan jumitus tai jokin abs-vika aiheuttaa tuommoista nykivää jarrutusta? Mutta eikös abs-vian pitäisi sytyttää vikavalo? :think
Comment