Hyviä ideoita kenelläkään, 728 puhaltaa tuulilasille, jalkoihin ja taakse kuumaa/lämmintä. Eteenpäin kun pistää puhalluksen tulee kuskin puolelle viileää ja apukuskin puolelle haaleaa. Vikakoodeina antoi vesiventtiili oikea puoli ja auc sensori. Vesiventtiili vaihdettu eikä anna enää vikakoodia ja tuntuisi toimivan ja auc sensori puhisteltu, mutta siitä koodi tulee kuitenkin. Mitä pitäisi kokeilla seuraavaksi, ja liittyykö samaan asiaan että vaikka lämpötilaa vaihtaa 16-32 välillä automaatti asennolla, niin puhallus teho vaihtuu korkeintaan kahdella palkilla :think
EDIT: ja siis ongelma on että kuumaa ei tule puhalluksen laittaessa suoraan, viileää tulee aivan normaalisti
E38 kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Muurahainen View PostMutta noin se vaan on jos ei ole oikean sorttista puristinta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pekkude View PostPitänee koittaa tätä vaikka hullulle kuullostaa, että pitää kikkailla tuolla tavoin:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by okko View Postkyllä ne todennäköisesti oikeat iskarit ovat.
Niissä on vain tuollainen ominaisuus. Epäilen, että siellä putken sisällä on jousi, joka on vanhoissa iskareissa kuoleentunut. Nyt ei vaan muistu mieleen miten taiteilin ne paikalleen, mutta josko yön aikana palautuisi mieleen. Mitä, jos vedät varren ulos ja kiristää klemmarin sinne juureen. Jotain teippiä tms alle, jottei tule naarmuja.
Leave a comment:
-
-
kyllä ne todennäköisesti oikeat iskarit ovat.
Niissä on vain tuollainen ominaisuus. Epäilen, että siellä putken sisällä on jousi, joka on vanhoissa iskareissa kuoleentunut. Nyt ei vaan muistu mieleen miten taiteilin ne paikalleen, mutta josko yön aikana palautuisi mieleen. Mitä, jos vedät varren ulos ja kiristää klemmarin sinne juureen. Jotain teippiä tms alle, jottei tule naarmuja.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostSe sinun vanha iskari saattaa vain olla niin loppu ettei mene enään siihen lepoasentoonsa itsekseen vaan on koko mitaltaan ulkona..
Uudesta siis pitää vetää vartta ulospäin tai mahdollisesti painaa jousi todella littuun. En kyllä ole varma saako orginaali jousta edes niin littuun että onnistuu sillä.Last edited by Pekkude; 07-08-2019, 20:39.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pekkude View PostEtuiskareiden vaihto menossa. Tuli hommattua uudet iskarit ja tarkoitus olisi käyttää vanhaa jousta. Purkuvaiheessa huomasin että uuden iskarin mäntä/tanko miksi tätä kutsuisi, niin on noin 100mm lyhyempi kuin vanhassa loppuunkulutetussa iskarissa. Vanhan jousen asennus uuteen iskariin ei siis onnistu mitenkään. Uusi iskari on alkuperäinen.
Uudesta siis pitää vetää vartta ulospäin tai mahdollisesti painaa jousi todella littuun. En kyllä ole varma saako orginaali jousta edes niin littuun että onnistuu sillä.
Leave a comment:
-
-
Etuiskareiden vaihto menossa. Tuli hommattua uudet iskarit ja tarkoitus olisi käyttää vanhaa jousta. Purkuvaiheessa huomasin että uuden iskarin mäntä/tanko miksi tätä kutsuisi, niin on noin 100mm lyhyempi kuin vanhassa loppuunkulutetussa iskarissa. Vanhan jousen asennus uuteen iskariin ei siis onnistu mitenkään. Uusi iskari on alkuperäinen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kv1984 View PostPystyykö tällaiseen avaimeen teettämään suutarilla pelkän rautaosan, vai pitääkö teetättää marmorilla kokonainen?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BeamR View PostOletan että siru ja kaukosäätö on ehjät, jolloin ostat vaan uuden rungon, ja siirrät sisukset. Jos tarviit lisäavaimen niin sitten taitaa marmori olla se paikka.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kv1984 View PostPystyykö tällaiseen avaimeen teettämään suutarilla pelkän rautaosan, vai pitääkö teetättää marmorilla kokonainen?
Leave a comment:
-
-
-
Originally posted by jamih View PostOnkohan tampereella/lähialueilla korjaajia vai täytyykö postittaa elehuoltoon yms
Leave a comment:
-
Leave a comment: